REFERENT PRAWNY Grójec oferta pracy Związek Miedzygminny pod nazwą "NATURA"
Stanowisko: REFERENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie prac biurowych, obsługa interesantów, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty, prowadzenie postępowań administracyjnych.
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Miedzygminny pod nazwą "NATURA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MSZCZONOWSKA 23, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie prac biurowych, obsługa interesantów, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty, prowadzenie postępowań administracyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność, sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
Nazwa pracodawcy: Związek Miedzygminny pod nazwą "NATURA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
MSZCZONOWSKA 23, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: MSZCZONOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2019
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie, selekcja i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)
Referent d/s kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wypełnianie dokumentów celnych, dokonywanie elektronicznych zgłoszeń tranzytowych EPI, CV na adres: wgosciewska (at) pkscargo.pl praca w godzinach od 08:00 do 20:00, od 20:00 do 08:00
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kuźnica (podlaskie)
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych. Sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących realizacji planu gospodarczego.Godz. pracy: poniedziałek 8-16; wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)
praca przy produkcji mięsa
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bukowina (pomorskie)
Cieśla budowlany
Firma Budowlana PROFI Sławomir Buryło - 2017-10-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa biura budowy.
AM-FOR Arkadiusz Fortuna - 2018-12-17 - Rogów (śląskie)
- zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki- zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o świadczeniach wychowawczych oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego- zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych do systemu komputerowego- wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków, dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wysyłanie korespondencji- pomoc przy sporządzaniu list płac- inne czynniki wskazane przez Kierownika Ośrodka
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Żukowo (pomorskie)
- zakładanie akt osobowych - archiwizacja dokumentów- wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych- pisanie umów- prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gdynia (pomorskie)
roboty ogólnobudowlane ( kontakt z pracodawcą tel : 606931867 )
LARGO J.KOCZUK - 2016-08-11 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej - pełna księgowość, stanowisko samodzielne
NEBRASKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Wieliczka (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji ośrodka
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pomocnik murarza
Firma "TYNKO" Zbigniew Szczepański - 2016-05-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kamieniec (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Olkusz (małopolskie)
Bieżące utrzymywanie sprawności urządzeń teletechnicznych i teleinformatycznych. Bieżące utrzymanie infrastruktury teletechnicznej i elektronicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego w Płocku - 2016-03-25 - Płock (mazowieckie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, organizacji zaopatrzenia pracowników w materiały biurowe, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lubań (dolnośląskie)
wykształcenie mile widziane wyższe, administracja, zarządzanie, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa MS Office, urządzeń biurowych, mile widziany j.ukraiński.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2017-01-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2017-09-28 - Łódź (łódzkie)
Prace przy produkcji kompostu, obsługa maszyn.Praca w Żodyniu. Wynagrodzenie za godzine 16,00 zł brutto
LIMAX KOMPOST SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-07 - Żodyń (wielkopolskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
AUTODISTRIBUTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Dębica (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zielona Góra (lubuskie)
-prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, -prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i pobieraniem odpłatności,-realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji,-prowadzenie obowiązującej w jednostce dokumentacji ewidencyjnej,-prowadzenie spraw zawiązanych z administrowaniem, zarzadzaniem technicznym, obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanych przez Dzienny Dom, terminowa realizacja przeglądów,-prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem jednostki,-sporządzanie planów i sprawozdań, -prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych,-sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, instrukcji, regulaminów),-redagowanie strony internetowej i bieżąca aktualizacja,promowanie działań jednostki,-obsługa urządzeń biurowych,-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego według zaistniałych potrzeb.
DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa maszyny oraz montaż elementów, kontrola jakości materiału, ręczne prace transportowe
kontakt przez OHP - 2017-02-13 - Skoczów (śląskie)
aktywizacja ubezpieczeń; współpraca z siecią sprzedaży ubezpieczeń
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2018-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Montaż wykładzin
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Saw Patrycja Sawicka - 2016-04-29 - Gdynia (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie stosownych sprawozdań, w razie konieczności zastępowanie głównego księgowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOBIENI - 2017-08-23 - Chobienia (dolnośląskie)