REFERENT-PRACOWNIK BIUROWY Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT-PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax i SZD, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentówI zmiana 7:00-15:15, pon-ptoferta stażu dla osób do 30r.ż
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax i SZD, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentówI zmiana 7:00-15:15, pon-ptoferta stażu dla osób do 30r.ż
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT-PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c5f6197127bc7284c197aa95d9ac9a4
Podobne oferty pracy
Roboty ogólnobudowlane nie wymagające specjalistycznego sprzętu: utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku; utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku; obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy; wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku; pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie klejów i klejenie ramek
WARSZTAT STOLARSKI ŁUCJAN GRÓL - 2019-02-26 - Babimost (lubuskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Zazpoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
świadczenie usług fryzjerskich
KORIM KRZYSZTOF JÓZEFOWSKI - 2019-06-19 - Chojnice (pomorskie)
zadania z zakresu OC i zarządzania kryzysowego orazeodezji
Urząd Gminy w Parysowie - 2019-07-03 - Parysów (mazowieckie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J. - 2017-04-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Słubice (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, sprzedaż, wystawianie dokumentów, ewidencja i rozliczanie zleceń, nadzór nad dokumentacją i jej obiegiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Mikołów (śląskie)
szkolenie piłkarskie dzieci i młodzieży, nadzór nad obiektami sportowymi wraz z jego pielęgnacją.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Gromadzyn (dolnośląskie)
Sprzedaż mebli, kontakt z kontrahentami z zagranicy
"POLWOS" Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Jarocin (wielkopolskie)
1. Świadczenie usług z zakresu pielęgniarstwa oraz bezpośredniej opieki nad dziećmi. 2. Systematyczna obserwacja stanu zdrowia dzieci w zakresie ich samopoczucia, wyglądu, reakcji, zachowań itp. 3. Reagowanie stosownie do zaistniałych stanów zdrowotnych dzieci. 4.Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, w szczególności dzieci niepełnosprawnych. 5. Zabawa z dziećmi, interakcja edukacyjna, dbałość o prawidłowy rozwój komunikacyjny i emocjonalny dzieci. 6. Wyrabianie prawidłowych nawyków żywieniowych. 7. Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w przedszkolu. 8. Współpraca z rodzicami oraz opiekunami dzieci uczęszcajacych do przedszkola.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 6 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W POLKOWICACH - 2019-09-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-03-26 - Rokocin (pomorskie)
Wykształcenie średnie. staż pracy 1 rok. Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowania dokumentów (raportów) umiejętność kierowania pojazdem służbowym kat B. Obsługa komputera. Prowadzenie dokumentacji transportowej. Nadzór nad pojazdami osobowymi i ciężarowymi COM40, Correct. Sporadyczne wyjazdy słuzbowe. Kierowanie pojazdem słuzbowym kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
1.Obsługa Biura Zarządu Spółki2. Wspieranie Kierownika Biura Zarządu w informowaniu uczestników o terminach planowanych spotkań oraz przekazywaniu im planu porządku obrad3. Dokonywanie niezbędnych rezerwacji (przejazdy, przeloty, noclegi itp)4. Obsługa centrali telefonicznej5. Bieżące prace biurowe tj. skanowanie, kopiowanie i porządkowanie dokumentow6. Wprowadzanie dokumentów do systemu APOLLO (dot. w szczególności faktur i dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji) oraz wprowadzanie dat wpływu do Centrali7. Obsługa spotkań zorganizowanych w Centrali Spółki (kawa, herbata, poczestunek)8. Dbanie o estetykę sal konferencyjnych przed spotkaniem9. Sporządzanie projektów pism wg udzielonych wskazówek, wysyłanie dokumentów faksem, skanowanie, kopiowanie, porządkowanie dokumentów10. Rozliczanie faktur kosztowych związanych z wysyłaniem korespondencji z Centrali w Rumi11. Obsługa recepcji/kancelarii w Centrali Spółki w Rumi12. Nadzór nad wejściami/wyjściami do/z biurowca zarówno gości Spółki BAŁTYKGAZ jak i gości firm podnajmujących od BAŁTYKGAZ powierzchnie biurowe, w tym prowadzenie księgi wejść/wyjść, zaopatrywanie gości w stosowne identyfikatory oraz informowanie zainteresowanych o przybyciu gości13. Zastępowanie Referenta ds. administracyjnych podczas nieobecności14. Dbanie o porządek i estetykę Recepcji/Kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rumia (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
-zapoznanie z wewnętrzynymi procedurami i regulaminami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentów, ich klasyfikacja i zasadmi przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym-prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących do/z ICZMP-prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych -pomoc w biezących obowiązkach biurowych (skanowanie, drukowanie, kserowanie,archiwizacja, redagowanie pism, itp.)-analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej-uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych-weryfikacja not odsetkowych-wystawianie not korygujących-nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych-księgowanie dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upowazninej-uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu-cechowanie środków trwałych-współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Gorlice (małopolskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: 668117120 )
RING-ASJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2016-01-08 - Siodłkowice (dolnośląskie)
- współudział w prawidłowej organizacji i przebiegu procesu rozliczania zakupu bydła,- wystawianie faktur, dokumentów PZ i innych dokumentów rozliczeniowych,
OSI POLAND FOODWORKS sp. z o.o. - 2016-07-12 - Chróścina (dolnośląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
przygotowywanie stanowiska pracy dla kucharza, przygotowywabie posiłkow i sprzatanie stanowiska pracy, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-02-22 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
staż FPobsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych do elektronicznej bazy studentów, prowadzenie dokumentacji toku studiów itp.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentacji z zakresu Programu integracji społeczności romskiej w Polsce oraz zakresu repatriacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, pomoc w aktualizowaniu teczek ewidencyjnych grobów, cmentarzy wojennych oraz innych miejsc pamięci na terenie woj. śląskiego, sporzadzanie zestawień i wykazów zwiazanych z zakresem działania oddziału,odszukiwanie dokumentów z zakresu grobownictwa wojennego w woj. śląskim przed 1939r. we wskazanych przez Archiwum państwowe zbiorach dokumentów archiwalnych urzedu wojewódzkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
kontakt poprzez e-mail, telefon z klientami, rozmowy w j. angielskim, chętnie rosyjskim, pozyskiwanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie zajęć grupowych z doradztwa zawodowego, indywidualna obsługa klientów CIS, prowadzenie dokumentacji projektowej EFS.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - 2016-09-23 - Garcz (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)