REFERENT/PODINSPEKTOR/INSPEKTOR Poznań oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Stanowisko: REFERENT/PODINSPEKTOR/INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, przy monitorze komputerowym.Zakres zadań: Obsługa zadań realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz aktów prawnych rozszerzających zakres zadań, o których mowa w przywołanej ustawie, w tym m.in.: -udzielanie informacji wnioskodawcom i przyjmowanie wniosków,-analiza merytoryczna złożonych wniosków o wypłatę świadczeń pod kątem ich zgodności z przepisami ww. ustawy,-opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wypłaty świadczeń z FGŚP,-przygotowywanie pism w toku postępowania wyjaśniającego,-współpraca z radcami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw,-obsługa systemu VIATOR,-dokonywanie rozliczeń świadczeń wypłaconych na podstawie ww. ustawy oraz zwrotów kwot od wnioskodawców,-kontrola zasadności wypłaconych świadczeń,-kierowanie wezwań do właściwego rozliczenia i do zwrotu świadczeń niewłaściwie rozliczonych,-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozwania beneficjenta.
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, przy monitorze komputerowym.Zakres zadań: Obsługa zadań realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz aktów prawnych rozszerzających zakres zadań, o których mowa w przywołanej ustawie, w tym m.in.: -udzielanie informacji wnioskodawcom i przyjmowanie wniosków,-analiza merytoryczna złożonych wniosków o wypłatę świadczeń pod kątem ich zgodności z przepisami ww. ustawy,-opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wypłaty świadczeń z FGŚP,-przygotowywanie pism w toku postępowania wyjaśniającego,-współpraca z radcami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw,-obsługa systemu VIATOR,-dokonywanie rozliczeń świadczeń wypłaconych na podstawie ww. ustawy oraz zwrotów kwot od wnioskodawców,-kontrola zasadności wypłaconych świadczeń,-kierowanie wezwań do właściwego rozliczenia i do zwrotu świadczeń niewłaściwie rozliczonych,-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozwania beneficjenta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/PODINSPEKTOR/INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyształcenie średnio lub wyższe na kierunku ekonomia, prawo. Doświadczenie w zakresie pracy z aktami prawnymi, umijętność samodzielnego planowania. Mile widziane znajomość podstawowych zagadnień prawa pracy , kadrowo-płacowych
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
danePracodawcy_nip: 7781379161
danePracodawcy_regon: 639769964
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjnyinne:-kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia, -kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy, -kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., -podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, -własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, -podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-podpisana odręcznie klauzula o następującej treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu z siedzibą ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV) w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa podanych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach Ogłoszenia o naborze nr 27/2020 na stanowisko referenta/podinspektora/inspektora w Wydziale ds. Wypłaty Świadczeń Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wysłanie maila opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP na adres: ochronadanych (at) wup.poznan.pl z informacją o jej odwołaniu, w treści maila wskażę swoje imię i nazwisko, a w tytule wiadomości wpiszę Ogłoszenia o naborze nr 27/2020 na stanowisko referenta/podinspektora/inspektora w Wydziale ds. Wypłaty Świadczeń Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych lub listownie na adres Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Szyperska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f55f9cd6702d545181d388848167eacc
Podobne oferty pracy
ZATRUDNIMY KIEROWCE DO RESTAURACJI DO ROZWOZENIA OBIADOW , PRACA CODZIENNIE PON-PIĄTEK W GODZINACH OD 10.30 DO 17, NA WEEKENDACH,WYMAGANY WŁASNY SAMOCHOD I CODZIENNY ZWROT ZA PALIWO(40ZŁ-100KM) CODZIENNA JAZDA TO OKOLO 40-70 KM , DLA CHĘTNYCH PRACA JAK NAJSZYBCIEJ PROSIMY DZWONIC NA 662226001 OD 10 DO 20.00 LUB CV NA RAFALRZESZOWSKA (at) POCZTA.FM
RZESZOWSKA RAFAŁ WITEK - 2017-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ W SKLEPIE SPOŻYWCZYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;GODZINY PRACY: 09.00-17.00, 11.00-19.00, 14.00-22.00
KADRY SERWIS SP. Z O.O. - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, pomoc przy archiwizacji dokumentów.Oferta stażu skierowana do osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Brzesko (małopolskie)
WYKONYWANIE MANICURE, DBANIE O CZYSTOŚĆ MIEJSCA PRACY, KONTAKT Z KLIENTEM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE (KIERUNKOWE), UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA MANICURE KLASYCZNY, UKOŃCZONE KURSY, 4 LATA DOŚWIADCZENIA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, J. NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 09.00-21.00;
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
branża-budownictwo kolejowe: prowadzenie pełnej dokumentacji budowy, w tym:sporządzanie wniosków materiałowych i dokumentów finansowych, raportowanie postępu prac i sporządzanie protokołów odbioru robót, rozliczanie podwykonawstwa
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Zgierz (łódzkie)
obsługa maszyn- okleiniarka ,wiertarka
ANCORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji zakwaterowania, dokumentacji, koordynowanie grupa ludzi , zarzadzanie gospodarstwem oraz komunikacja w języku ukraińskim.
EUGENIUSZ CHORĄŻEWICZ GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE - 2017-08-03 - Brzozowiec (lubuskie)
obsługa maszyn stolarskich: piła panelowa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Rodzone (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentów projektowychwspółparac przy działaniach promocyjnych projektuarchiwizacja dokumentów projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej zgodnie z wytycznymiprowadzenie dziennika korespondecnji
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
obsługa logistyczno - biurowa klientów, kontrola stanów magazynowych,wystawianie dokumentacji magazynowej, ścisła współpraca z biurem obsługi klienta.
CENOS Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Września (wielkopolskie)
- utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu i infrastruktury informatycznej- segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Żuromin (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zabrze (śląskie)
- Obsł. admin. Działu: (redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych), prowadz. rej. bieżącej korespond. wew. i zew. Działu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondnecyjnym, wysyłanie korespond. e-mali,- bieżące sledzenie stron www. zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie stronę MNiSW, MZ,- praca z aktami prawnymi,- prowadz. dziennika wynajmu sal dydaktycznych,- prowadz. i aktual. kalendarza,- aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI,- pomoc w pracach Dz. zwiąanych z działalnością stat. Instytutut,- pomoc w pracach związanych z dokument. związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż mat.budowlanychukładanie towaru
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Lipsko (mazowieckie)
Zapoznanie z programem SIGID. Wyodrębnienie w programie SIGID wieczystych użytkowników nieruchomości. Zapoznanie się z elektronicznym obiegiem dokumentów PROTON, Przygotowanie rejestru użytkowników wieczystych nieruchomości.Archiwizacja dokumentów. Uporządkowanie teczek właścicieli nieruchomości.Zapoznanie się ze sprawami udostępniania społeczeństwu informacji o środowisku. Zapoznanie się ze sprawami związanymi z oceną oddziaływania na środowisko.Przygotowywanie spraw dotyczących ochrony drzew, krzewów i zieleni miejskiej. Praktyczne zastosowanie przepisów dot. ochrony środowiska. Zapoznanie się z regulacjami uprawnień do lokali mieszkalnych, socjalnych. Zapoznanie się z realizacją przez Gminę zadań z zakresu gospodarki odpadami i azbestu. Przygotowywanie spraw dot. ochrony drzew, krzewów i zieleni miejskiej; wnioski w sprawie wycinki drzew. Zapoznanie się z tematyką utrzymania czystości, porządku i gospodarki odpadami na terenie Gminy Barlinek. Zapoznanie się z tematyka dotyczącą spraw sołectw. Realizacja spraw z zakresu ochrony zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
praca biurowa przy komputerze, wyszukiwanie inwestycji, oferowanie produktów firmy ( meble , kabiny sanitarne , okładziny scienne, szafki basenowe, negocjacje warunków zlecenia, przygotowywanie zapytań do wyceny
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie warzyw
"JAN-SŁAB" s.j. P. Janus, A. Słaboń - 2019-04-10 - Dąbrowiec (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji w związku z adaministracja nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywanim zadań administracyjnych
Proszkownia Mleka w Piotrkowie Kujawskim - 2016-03-21 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Staż w ramach programu PO WER (do 30 roku życia). Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, Kpa, obiegiem dokumentów. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Rozpatrywanie wniosków o zmianę danych w ewidencji gruntów i budynków. Praca w godzinach 7:30 - 15:30.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Brzesko (małopolskie)
Załatwianie formalności związanych z pozyskiwaniem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników spółki, prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników spółki, opracowanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, drukami ścisłego zarachowania, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługo m. in. ochrony obiektu, utrzymania czystości
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- nadzór nad realizacją zamówień- sporządzanie analiz sprzedaży- obieg, rejestracja i archiwizacja dokumentacji związanej z procesami zakupowumi, koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem produktów firmy,- tworzenie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta- realizowanie planów zakupowych.
DOMINO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykształcenie zawodowe, umiejętność szycia na maszynach szwalniczych
PPHU AGNES - 2016-09-23 - Kobylin (wielkopolskie)
sporządzanie umów handlowych, fakturowanie, rozliczanie tras dystrybucji
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-05-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obsługa administracyjna Instytutu Matematyki, obsługa pracowników i studentów w zakresie administracyjnym, odbieranie/wysyłanie korespondencji i obsługa telefonu, współpraca z innymi jednostkami uczelni.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac malarskich w pomeszczeniach mieszkalnych, biurowych oraz w budynkach produkcyjnych Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15,praca na terenie Wrocławia- aktaulane zlecenia - ul. Mościckiego, Opolska, Grabiszyńska;praca w godzinach 7:00 do 15:00;40 godzin pracy w tygodniu;Sala D
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
doskonała znajomość produktów rolnych pod względem klasyfikacji maszyn; rozmowa z klientem; negocjacje; przygotowywanie ofert; przyjmowanie towaru; udzielanie kredytu; umiejętności podstawowe księgowości
Zakład Handlowy BASP S.J. Januszewscy - 2016-07-04 - Netta Pierwsza (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Radom (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie stacji: mycie dystrybutorów, zamiatanie, koszenie, odśnieżanie.
BEATA CZECH - 2017-11-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)