REFERENT Ostrów Wielkopolski oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,naliczanie wynagrodzeń, podatków, ZUS itp.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,naliczanie wynagrodzeń, podatków, ZUS itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik ekonomista*
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: prosimy umawiać się telefonicznie: 62/735-07-35
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 05.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, nadzór handlowy nad realizacją zamówień, monitoring obsługiwanych rynków, bieżące wsparcie działu rozwoju biznesu, współpraca z komórkami wewnętrzymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
USŁUGI FRYZJERSKIE DAMSKO-MĘSKI.PRACA WT-PT W GODZ.9-17, SOBOTY 8-13.PONIEDZIAŁEK NIECZYNNE.
ZAKŁAD FRYZJERSKI IWONA BYCZKOWSKA - 2016-01-18 - Bierawa (opolskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przegladów technicznych form, urządzeń i maszyn. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 382-82-32 lub osobiście. Oferta znajduje się w sali: F,B
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym. Inicjowanie i uczesnictwo w działaniach, mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych. Wykonywanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego. Wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (miejskich).
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2017-11-10 - Legnica (dolnośląskie)
informowanie Wojskowego Komendanta Uzupełnień i innych osób funkcyjnych o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie ich działalności oraz o stwierdzonych naruszeniach prawa,przedstawianie Wojskowemu Komendantowi Uzupełnień propozycji decyzji administracyjnych i postanowień w toku prowadzonych postępowań administracyjnych,opracowywanie opinii, udzielanie informacji i wyjaśnień w świetle obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących naboru do zawodowej, okresowej, kontraktowej i nadterminowej służby wojskowej,sporządzanie planu zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń pracowników WKU,prowadzenie spraw personalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, spraw urlopowych, akt osobowych oraz innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy pracowników,prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych WKU, realizowanie przedsięwzięć kadrowych dotyczących rozmieszczenia, szkolenia, mianowania, odznaczania, opiniowania, przeprowadzania oceny sytuacji kadrowej oraz prowadzenia ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zgodnie z określonymi przepisami meldunków ewidencyjno-etatowych oraz innych dotyczących działalności ewidencyjno-kadrowej,prowadzenie rejestru obowiązujących przepisów prawnych.
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2016-02-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsłufga biura i sekretariatu, fakturowanie oraz współpraca z działem księgowym, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Wykonywanie podstawowych operacji księgowych
Dekretowanie dokumentów
Sporządzanie raportów
Kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumntów
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji urlopów
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Czeladź (śląskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-08-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-12-11 - Chojnice (pomorskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
POLIMERC Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Dobczyce (małopolskie)
- Gromadzenie oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego i technicznego muzeum- Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora MSP dotyczących funkcjonowania i utrzymania obiektów infrastruktury- Prowadzenie pomocniczej ewidencji wydatków rzeczowych- Rozliczaniekierowców pojazdu służbowego oraz użytkowników maszyn i urządzeń gospodarczych ze zużytego paliwa- Prowadzenie dokumentacji gospodarki paliwami
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dęblin (lubelskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy na terenie Brazylii. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-17. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata.
PUBLISHERS REVENUE OPTIMIZATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace gospodarcze, prace konserwatorskie na terenie ośrodka.
Firma Usługowo-Handlowa Ośrodek Rekreacyjno-Szkoleniowy "B.J" B.Jeziorowski - 2016-03-29 - Cierszewo (mazowieckie)
Obsługa myjni statycznej i rotacyjnej, obsługa pieca do wyżarzania detali, wyginanie detali na maszynie- wyginarce, wiercenie załadunek nakrętek na maszynie- wiertarce, autokotrola mycia, autokontrola wyrzażania, autokontrola wiercenia, frezowania. Przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów BHP przestrzeganie i stosowanie dokumentów zintegrowanego systemu zarządzania.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Mysłowice (śląskie)
Montaż konstrukcji budowlanych, stalowych, prefabrykowanych konstrukcji żelbetowych i drewnianych, czytanie i analiza rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wymysły (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Branża rolnicza, przyjmowanie, wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa urządzeń technicznych, komputer.
P.H.P."AGRO-EFEKT" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Leżajsk (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kluczbork (opolskie)
ZAŁADUNEK BUTLI PROPAN-BUDAN
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "CZYSPOL" GURAK - 2016-11-22 - Dębica (podkarpackie)
Transport podopiecznych (seniorów i niepełnosprawnych)Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Puck (pomorskie)
- zabezpieczenie działu produkcji w elementy, detale-prowadzenie inwentaryzacji- przygotowanie, obsługa i ewidencja dokumentacji magazynowej w systemie informatycznym- nadzór nad zgodnością stanów magazynowychOferujemy:- praca w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku- stabilne warunki zatrudnienia- możliwość rozwoju zawodowego
W2 Włodzimierz Wyrzykowski - 2017-10-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Dział Obsługi Bezpośredniej: wykonywanie czynności biurowych, rejestracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, wykonywanie zadań dotyczących czynnośći sprawdzających.Dział Rachunkowości: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpoiwedzi komornikom sądowym w zakresie zajęc wierzytelności, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Poltax-2B, wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych, weryfikacja deklaracji rocznych PIT-4R przy pomocy aplikacji "Ewidencje"
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
wydawanie obowiązujących formularzy w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wyczerpujące informowanie interesantów o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wymaganych dokumentach oraz procedurach ich przyznawania, przyjmowanie wniosków o dodatki mieszkaniowe i energetyczne, sprawdzanie merytoryczne wniosków, ich kompletności oraz zgodności z przepisami, ustalanie prawa oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, staranne i terminowe opracowywanie projektów decyzji administracyjnych o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, sporządzanie analiz, sprawozdań, prognoz, dotyczących ilości zrealizowanych i przewidywanych dodatków, przygotowywanie list wypłat i przelewów, obsługa systemu komputerowego przypisanego do stanowiska, obsługa kasy,prowadzenie składnicy akt, umieszczanie informacji na tablicy ogłoszeń GOPS Potęgowo oraz dbałość o jej estetykę, archiwizacja dokumentacji; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-15).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2016-04-07 - Potęgowo (pomorskie)
Organizacja i nadzór nad remontami i naprawami, kontakty z Tauronem, gazownią, współpraca z Urzędem Dozoru, przygotowywanie sprawozdań, zamawianie środków chemicznych, elementy ochrony środowiska (gospodarka odpadami). Praca w godz. 6-14.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "Rokitnianka" oddział w Wadowicach - 2016-05-23 - Wadowice (małopolskie)
dbanie o porządek i czystość na klatkach schodowych;
ZAKŁAD USŁUGOWY "DOMEX" DANUTA KOLCZYŃSKA - 2018-02-15 - Chorzów (śląskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane z obsługą klienta, dobra znajomość MS Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość języka angielskiego, samodzielność w zakresie organizacji pracy, operatywność.Zakres obowiązków: obsługa klientów, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Głogów (dolnośląskie)