REFERENT KSIĘGOWY Piaseczno oferta pracy Spółdzielnia Rzemieślnicza w Piasecznie
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Ref50+sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, wprowadzanie danych do programów Ramzes, Finka
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Rzemieślnicza w Piasecznie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadarzyńska 48, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ref50+sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, wprowadzanie danych do programów Ramzes, Finka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu księgowego FINKA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu RAMZES
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza w Piasecznie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Nadarzyńska 48, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie od doradcy klienta wydane osobie bezrobotnej zarejestrowanej w PUP Piaseczno
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Nadarzyńska
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a96f28cb641ea737e3d729d45b3a466
Podobne oferty pracy
-prace porządkowe,-prace remontowe, rozbiórkowe,
METALFUN MACIEJ KOWALCZYK - 2020-07-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
1. prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o.o., zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Spółki,3. sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie finansowo-księgowym, w tym prawidłowości, rzetelności i legalności wykorzystania środków finansowych,4. sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów oraz ich analiza oraz sporządzanie deklaracji, sprawozdań finansowych, bilansów, raportów zgodnych ze standardami i wymogami dla spółki prawa handlowego ( Spółka z o.o. ).5. opracowanie wspólnie z Kierownikami planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania planów rzeczowych, sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz analiz okresowych z wykonania zadań i prognozowanych zmian w roku obrotowym, przygotowanie niezbędnych danych do sporządzania planu finansowego,6. prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowopłacowych pracowników, w tym m.in. sporządzaniu list płac i prowadzeniu kart wynagrodzeń, prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników,7. sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki, sprawozdań do GUS zgodnie z wewnętrznymi przepisami8. sporządzanie bilansów i sprawozdań zbiorczych z realizacji planów,9. dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo księgowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,10. nadzór nad obsługą programu PŁATNIK rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za pracowników,11. prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,12. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,13. sprawowanie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie do realizacji dowodów księgowych,14. zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu Spółki oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,15. opracowywanie projektów uchwał organów Spółki związanych z zakresem działania finansowo-księgowego,16. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa Zarządu Spółki,17. stosowanie oraz prowadzenie nadzoru nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, przepisów instrukcji oraz przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej,18. prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku,19. nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji wyposażenia,20. nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,21. nadzorowanie przygotowania i realizacji umów cywilnoprawnych i ich obsługa księgowa,22. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,23. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, 24. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,25. przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,26. sporządzanie planu finansowego, analiza wykonania oraz wnioskowanie zmian w planie w celu racjonalnego dysponowania środkami,27. sprawdzanie raportów kasowych ,28. prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej wydatków i dochodów oraz kosztów i przychodów,29. sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,30. opiniowanie projektów uchwał wywołujących skutki finansowe dla finansów Spółki, 31. współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, 32. wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,33. organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowo-księgowej,34. wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Zarząd Spółki należą do kompetencji głównego księgowego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Łosice (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprzedaż produktów bankowych, obsługa klienta, oferowanie usług bankowych; WYMAGANIA: wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, MIEJSCE PRACY: Lubliniec, ul. Paderewskiego 9
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Lubliniec (śląskie)
strzyżenie, stylizacja, koloryzacja
"GLOS" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OKTAWIAN GLOS-KRAWCZYK - 2021-05-25 - Żory (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
Pracownia Protetyki Stomatologicznej Justyna Blumkowska - 2018-10-18 - Rumia (pomorskie)
utrzymanie należytego porządku wokół budynków ośrodka, bieżąca kontrola stanu technicznego budynków oraz terenu, drobne naprawy.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Budy Lucieńskie (mazowieckie)
Praca na stanowisku blacharza - dekarza.Miejsce pracy: Kraków i okolice.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Kraków (małopolskie)
strzyżenie, stylizacja, koloryzacja
"GLOS" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OKTAWIAN GLOS-KRAWCZYK - 2021-05-25 - Żory (śląskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych
Centrum Medyczne Karpacz S. A. - 2017-10-04 - Karpacz (dolnośląskie)
strzyżenie, stylizacja, koloryzacja
"GLOS" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OKTAWIAN GLOS-KRAWCZYK - 2021-05-25 - Żory (śląskie)
prace związane z funkcjonowaniem magazynu.
B-LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
orzyjmowanie towaró do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Lubaczów (podkarpackie)
prace związane z funkcjonowaniem magazynu.
B-LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowanie polityki marketingu i reklamy z kluczowymi odbiorcami dostawcami chińskimi, kierowanie działalnością spółki w zakresie nadzoru organizacyjnego
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przyjmowanie towaru, wydawanie towaru, rozwóz towaru do klientów, dbanie o porządek, sprzedaż towarów, WYMAGANIA: wykszt. zawodowe, prawo jazdy kat. B, znajomość obslugi komputera
Gabrom Sp. z o.o. Koszęcin - 2016-08-18 - Koszęcin (śląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Michałowice (świętokrzyskie)
Ref Do30Zakres: -pomoc dekarzowi,-pomoc blacharzowi,-prace przygotowawcze,-prace porządkowe
PPH EURO-DACH Józef Klimczuk - 2017-08-04 - Piaseczno (mazowieckie)
prace związane z funkcjonowaniem magazynu.
B-LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie wycen zgodnie z obowiązującymi procedurami
HENSFORT SP. Z O.O. - 2021-04-21 - Przemyśl (podkarpackie)
sprawowanie zapobiegawczego nadzoru w zakresie wymagań zdrowotnych przy zajmowaniu stanowisk na poszczególnych etapach realizacji inwestycji, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, projektów budowlanych, itp., udział w procedurach dopuszczenia do użytkowania obiektów, uzgadnianie projektów budowlanych, ekprertyzy techniczne, wyrażanie zgód na odstępstwa od przepisów warunków technicznych i bhp.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego poprzez obsługę urządzeń produkcyjengo, nadzór i kontrola parametrów procesu, prawidłowe przygotowanie produktu/ półproduktu zgodnie z obowiązującymi recepturami
NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KARGOWEJ - 2016-07-11 - Kargowa (lubuskie)
Operator koparki/Kierowca wywrotki
KONKRUSZ Wyszyński Konrad - 2020-05-14 - Ciechanowiec (podlaskie)
skręcanie, wciskanie narzędziami.
SCHÜTZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Żory (śląskie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: POLSKA, UNIA EUROPEJSKA
Anna Sidor Firma Handlowo-Usługowa SIDOR - 2020-01-28 - Dębica (podkarpackie)
Prace ziemne - układanie kabli; godziny pracy: 7.00- 15.00
PHU ARINSTAL ANDRZEJ RABKO - 2017-10-24 - Słupsk (pomorskie)
Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju w zakresie stosowania nowych technologii produkcji - Opracowanie receptur nowych produktów i monitorowania procesu produkcyjnego - Prowadzenie prób produkcyjnych - Eliminowanie błędów w procesie wytwarzania - Ścisła kontrola standardów higienicznych oraz jakościowych w procesie wytwarzania - Opracowywani specyfikacji produktów - Udział w badaniach marketingowych - Praca w zakresie realizowanych projektów.
HERBSLAND SP. ZO.O. - 2018-06-20 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - WETERYNARYJNYCH - 2019-04-05 - Trzciana (podkarpackie)
pomoc w załadunku i rozładunku towaru, układanie towaru na sali sprzedażowej
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "OZIMEK" K. Ozimek, R. Ozimek, M. Ozimek Sp. J. - 2016-05-18 - Stargard (zachodniopomorskie)