REFERENT KSIĘGOWOŚCI ST ALG 525/2723/279/20 Włocławek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI ST ALG 525/2723/279/20
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: ,
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: ,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI ST ALG 525/2723/279/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2020
Data zakończenia pracy: 13.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8882734948
danePracodawcy_regon: 911310675
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ,
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
danePracodawcy_kodPowiatu: 0464
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752
Ulica pracodawcy: Kapitulna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 14.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1133508a8f1979736f19f12fdbcf273
Podobne oferty pracy
Nauczanie w kl. I-III
SZKOŁA PODSTAWOWA W MIECZACH - 2018-08-16 - Miecze (podlaskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Świdnica (dolnośląskie)
pracownik umysłowy
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
zapoznanie się ze strukturą zdwzapozanie się z przepisami prawnymiewidencja spraw wydziałuprowadzenie obowiązującej dokumentacjiprzekazanie spraw do archiwumStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- OPRACOWYWANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH), PFRON, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, - ROZLICZANIE CZASU PRACY, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY (W TYM URLOPY, ZWOLNIENIA, INNE ABSENCJE)- ZAWIERANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ETATOWYCH, CYWILNOPRAWNYCH- RAPORTOWANIE ORAZ TWORZENIE ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE FIRMY- PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ (AKTA OSOBOWE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH: ZAŚWIADCZENIA, UMOWY, ANEKSY, SKIEROWANIA NA BADANIA LEKARSKIE, WYPOWIEDZENIA, ŚWIADECTWA PRACY, KARTY ZASIŁKOWE)- REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKTACH Z INSTYTUCJAMI PIP, ZUS
PPHIU KERKO SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Monitorowanie rynku pracy, zbieranie ofert kandydatów do pracy, wstępna selekcja kandydatów, przygotowanie pierwszego etapu procesu rekrutacji kandydatów do pracy.2. Pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej w zakresie rozpoczęcia, przebiegu i zakończenia stosunku pracy.3. Organizacja szkoleń dla Pracowników Spółki, ocena/ analiza skuteczności szkoleń.
kontakt przez PUP - 2020-12-07 - Głogów (dolnośląskie)
monitorowanie na bieżąco przepisów prawnych, sporzadzanie dokumentacji do realizacji szkoleń specjalistycznych finansowanych ze środków MZ, obsługa administracyjna i techniczna w czasie realizacji szkoleń specjalistycznych na terenie Wrocławia i Lublina, praca w elektronicznym systemie monitorowania kształcenia, dostarczanie powierzonej dokumentacji do placówek ochrony zdrowia i kadry dydaktycznejpraca na umowę na czas określony (1/5 etatu)oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca z mediami, kreowanie i realizacja akcji promocyjnych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert dla klientów oraz dystrybucja afiszy i innych materiałów promocyjnych, bieżąca realizacja planów sprzedażowych, aktualizacja strony internetowej, newslettera oraz wspisów w mediach społecznościowych,godz. pracy 8.00-16.00
Elbląska Orkiestra Kameralna - 2017-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowej, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa sekretariatu: korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz firmowej poczty elektronicznej, segregacja i przekazywanie korespondencji do Pracowników, przygotowywanie pism urzędowych, przyjmowanie interesantów, organizacja konferencji, zebrań, spotkań służbowych, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby Przełożonych, organizację cateringu, zaopatrywania biura w materiały biurowe i artykuły spożywcze.
ROJO SP. Z O.O. - 2019-04-25 - Pionki (mazowieckie)
Charakterystyka pracy: sporządzanie analiz i przygotowywanie raportów odnośnie wykonanej produkcji, przygotowywanie dyspozycji produkcyjnych według zamówień w porozumieniu z innymi działami,zapewnienie realizacji zamówień klientów poprzez sporządzanie planów wykonawczych dla poszczególnych linii produkcyjnych, zarządzanie bazą kodów materiałowych. Wymagania: umiejętność organizowania i planowania produkcji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL, mile widziana znajomość SAP, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w grupie. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (do omówienia podczas rekrutacji), możliwość rozwoju zawodowego. Wynagrodzenie do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zainteresowane osoby przesyłają CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-10 - Zwonowice (śląskie)
Pomoc w obsłudze interesantów i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Mielno (zachodniopomorskie)
OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH PRZEMYSŁOWYCH, HANDLOWYCH I LOGISTYCZNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
oferta stażu w ramach aktywizacji osób młodych pozostających bez pracy w powiecie otwockim: prace zwiazanez kompletowaniem dokumentacji księgowej z dnia operacyjnego , sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów, obsługa klienta w zakresie prowadzenia rachunków bieżących.
kontakt przez PUP - 2020-09-12 - Otwock (mazowieckie)
Dział Organizacji i Nadzoru. Pon - pt 7.00-14.35
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Śrem (wielkopolskie)
a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)
kontakt z klientem, wystawianie dokumentów handlowych, sprzedaż artykułów, obsługa platform sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputera, wyliczanie różnic kursowych, rozliczanie delegacji, segregowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków.
Doradztwo Podatkowe Graczyk SC - 2018-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa wykrawarki
P.P.H.U."DAR-KLIMA" Dariusz Zowczak - 2018-01-11 - Nowe Zadybie (lubelskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentów magazynowych i sprzedaży. Kontakt osobisty. CV.
SIMBHP Sp. J. - 2017-07-07 - Słupsk (pomorskie)
kierowanie pojazdem z naczepą, załadunek i wyładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa urządzeń biurowych- Układanie i porządkowanie dokumentów księgowych- Bezpośredni kontakt z klientami- Przygotowywanie wniosków i zaświadczeń- Księgowanie dokumentów do programu SYMFONIA- Obsługa kadrowo - płacowa w oparciu o program ENOVA- Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeniowych US i ZUS- Praca w programie PŁATNIK- Wystawianie faktur- Pozostała pomoc biurowa
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Kartuzy (pomorskie)
Czynności urzędniczo-biurowe w ramach zadań realizowanych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Brzesko (małopolskie)
Wystawianie faktur na podstawie dokumentów transportowych. Fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych. Kompletacja i wysyłka faktur dla klienta. Archiwizacja faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującą instrukcją Spółki. Wyjaśnianie reklamacji klienta oraz wystawianie faktur korygujących. Przyjmowanie faktur i weryfikacja z dokumentami przyjęcia na magazyn. Kontrola prawidłowości wystawionych faktur. Wprowadzanie faktur do systemu.Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż towarów, zamawianie towarów od dostawców pochodzenia wietnamskiego, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
CHILI SP. Z O.O. - 2019-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków. Tynkowanie, szpachlowanie, murowanie, glazurowanie, malowanie.
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Legnica (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)