REFERENT KSIĘGOWOŚCI Rumia oferta pracy Wytwórnia Wędlin Adam Kummer
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - dekretowanie i księgowanie faktur;- bieżące rozliczanie punktów sprzedaży;
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: Wytwórnia Wędlin Adam Kummer
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dębogórska 152, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dekretowanie i księgowanie faktur;- bieżące rozliczanie punktów sprzedaży;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość obsługi subiekta[Umiejętność 1] : znajomość obsługi rewizora[Inne] : W CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko referenta księgowości przez Wytwórnię Wędlin Adam Kummer z siedzibą w Rumi przy ulicy Dębogórskiej 152, NIP: 958-123-09-23, zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str 1.)
Nazwa pracodawcy: Wytwórnia Wędlin Adam Kummer
danePracodawcy_nip: 9581230923
danePracodawcy_regon: 221565975
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Dębogórska 152, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: wejherowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2215
Gmina pracodawcy: Rumia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rumia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934694
Ulica pracodawcy: Dębogórska
Numer budynku pracodawcy: 152
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc02072d3548806c5a91857d98b1bd5b
Podobne oferty pracy
Sprawdzenie zgodności zlecenia z dokumentacją, przygotowanie podzespołów do produkcji, wprowadzenie podzespołów do maszyny i ustawienie podstawowych parametrów pracy maszyny. Wypełnianie kart kontroli, kart pracy maszyny oraz list sprawdzeń maszyny, wykonanie pomiarów
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Podzborów (wielkopolskie)
roboty drogowe na odcinku s 7
ORTON Polska Grupa Posadzkarska Olsztyn - 2016-05-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
1.Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2.Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3.Wyszukiwanie kwater dla pracowników4.Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą5.Zamawianie artykułów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. wyższe. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze na budowie. Wymagane prawo jazdy kat. "B", bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. -Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.-Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji i archiwizacja, sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
Obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru
ROGOWSKI JACEK ROGAL - 2016-08-17 - Prudnik (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie nieruchomościami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2019-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
zapewnienie bieżącego funkcjonowania maszyn i urządzeń w aspekcie elektrycznym, remonty, naprawy i konserwacja
Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego FRITAR S. A. - 2016-04-22 - Tarnów (małopolskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-05-23 - Łubiana (pomorskie)
Zgodnie z programem - Wydział Realizacji Dochodów
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace magazynowo-przeładunkowe; prace sztauerskie przy formowaniu i rozformowaniu kontenerów
BS LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie czynności ewidencyjnych.Analiza danych produkcyjnych.Sporządzanie raportów produkcyjnych.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Ropczyce (podkarpackie)
Zadania z zakresu utrzymania cmentarzy wojennych na terenie gminy; zadania związanez zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odprowadzeniem ścieków; zadania z zakresu ochrony przyrody i środowiska, prowadzenie rejestru zuzycia paliw i jego rozliczania.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
-prace zbrojarskie na terenie budowy (dworzec PKP)
RURARZ SYLWESTER "FACH - BUD" - 2020-09-08 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW WG SPRAW, UDZIAŁ W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM PRAC INWENTARYZACYJNYCH, PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI W PRZYDZIELONYCH POLACH SPISOWYCH W RAMACH SESPOŁU SPISOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych - w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami Działu Form Wsparcia.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Gdynia (pomorskie)
praca na stanowisku biurowym, rozliczanie podatkowe osób prowadzących działalność gospodarczą
Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c. - 2016-03-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie okładzin na ścianach, podłogach, schodach, płytkami ceramicznymi (glazura), kominkowymi, terakotowymi
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY W MIĘDZYRZECZU - 2018-09-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
-sporządzanie dokumentacji kadrowej,-wprowadzenie danych do systemu kadrowego,-ewidencja czasu pracy pracowników(nieobecności,urlopy,zwolnienia lekarskie)-sporządzanie akt osobwych pracowników,-sporządzanie raportów i analiz kadrowych,-przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, porozumień pracy itp.)-kontrola terminowości szkoleń i badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Radwanice (dolnośląskie)
Pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej książki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Rawicz (wielkopolskie)
- OPRACOWYWANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH), PFRON, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, - ROZLICZANIE CZASU PRACY, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY (W TYM URLOPY, ZWOLNIENIA, INNE ABSENCJE)- ZAWIERANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ETATOWYCH, CYWILNOPRAWNYCH- RAPORTOWANIE ORAZ TWORZENIE ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE FIRMY- PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ (AKTA OSOBOWE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH: ZAŚWIADCZENIA, UMOWY, ANEKSY, SKIEROWANIA NA BADANIA LEKARSKIE, WYPOWIEDZENIA, ŚWIADECTWA PRACY, KARTY ZASIŁKOWE)- REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKTACH Z INSTYTUCJAMI PIP, ZUS
PPHIU KERKO SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa wnioskodawców funduszu alimentacyjnego, prace biurowe, rejestrowanie wniosków, zakładanie akt spraw
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Nasielsk (mazowieckie)
Prowadzenie rejestrów spraw, przygotowanie korespondencji do wysyłki, zapoznanie się z procedurą archiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pomoc przy sporządzaniu dokumentacji pomoc przy sporządzaniu formularzy ofertzakupu drobnego sprzętu medycznegoarchiwizacja i brakowaniu dokumnetacjiStaż odbywać się będzie: Zawisza
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe, praca również w terenie (Dolny Śląsk)
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej.
Oxpress Sp. z o.o. - 2019-10-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)