REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) Rzgów oferta pracy "MAR-BUD" Bożena Franczak
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Pracodawca: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzgów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzgów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łódzki wschodni
Gmina pracodawcy: Rzgów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzgów
Ulica pracodawcy: Literacka
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z tuczem drobiu.
Ferma Drobiu Drozd Ewa - 2017-03-31 - Glinny Stok (lubelskie)
Produkcja wyrobów betonowych
Handel Usługi Produkcja Witan Czesław - 2016-04-04 - Pęclin (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze,umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/4667.Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-10-19 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert, podpisywanie umów,pozyskiwanie nowych klientów.Na początek umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas nieokreślony.
MERITUM UBEZPIECZENIA SP. Z O.O. - 2018-08-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
obsługa klienta w tym; otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, kompleksowa obsługa kredytów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wisznice (lubelskie)
- proste prace produkcyjne: * cięcie, * gięcie, * wiercenie, * otworowanie,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-03-13 - Wronki (wielkopolskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-08-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mława (mazowieckie)
Zabezpieczenie realizacji zadań należących do kompetencji Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu w zakresie pieczy zastępczej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR RPO dla osób w wieku powyżej 50 r. ż. lub osób powyżej 30 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pabianice (łódzkie)
- wykonywanie zadań przewidzianych dla służb parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - wykonywanie projektów i opracowywanie materiałów do publikacji edukacyjnych, - przygotowywanie procedur związanych z przetargami oraz przygotowywanie umów. Praca w godzinach 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta skierowana także dosób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) dzpk.pl
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Będzin (śląskie)
Montaz izolacji budowalnych z styropianu, wycinanie elementów ze styropianu, klejenie, zakładanie siatki, tynkowanie, malowanie nowych budynków mieszklanych. Umowa zlecenie, 40 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie obowiązków sekretariatu, obsługa poczty email, udzielanie informacji bezpośredniej oraz telefonicznej
DZIELNICOWY DOM KULTURY "BRONOWICE" - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
Organizacja szkoleń nauczycieli oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej tych szkoleń: prowadzenie bazy danych dotyczących szkolonych nauczycieli i prowadzonych form doskonalenia, rekrutacja nauczycieli w oparciu o bazę szkoleń, przygotowywanie informacji dotyczących organizowanych kursów do umieszczenia w serwisie internetowym CEN, koordynacja prac związanych z uruchamianiem form doskonalenia w tym planowanie terminów szkoleń w porozumieniu z prowadzącymi oraz planowanie i przydział sal dydaktycznych na poszczególne zajęcia, sporządzanie umów zleceń z osobami prowadzącymi zajęcia, prowadzenie rejestru dzienników zajęć dydaktycznych oraz wydanych zaświadczeń i świadectw, sporządzania rejestru dzienników zajęć dydaktycznych oraz wydawanych zaświadczeń i świadectw, sporządzanie preliminarza kosztów dla poszczególnych form doskonalenia. Promocja i organizacja wydarzeń związanych z realizacją zadań statusowych CEN: koordynacja zadań związanych z organizacją wiosennych zespołów metodycznych połączonych z Targami Edukacyjnymi w tym przygotowywanie umów najmu stoisk targowych, kontakt z wydawnictwami edukacyjnymi oraz producentami i dystrybutorami pomocy dydaktycznych, przesyłanie informacji mailowych do szkół i placówek oświatowych w oparciu o bazę szkoleń.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie - 2018-11-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wyksz. średnie,znajomość obsługi komputera,miejsce pracy: Borowiec
"POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Borowiec (wielkopolskie)
- obsługa beneficjentów- segregowanie dokumentów- wprowadzanie danych do zestawień dot. wniosków obszarowych i PROW- przygotowanie korespondencji wychodzącej- układanie zgłoszeń zwierzęcych w pakiety
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie zzasadami archiwizownia dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sianów (zachodniopomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Chin, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracownik przy produkcji spodów obuwniczych z tuniskóru.
"TUNISPÓD" BOGDAN TRZCIŃSKI - 2016-09-15 - Rudniki (śląskie)
Naliczanie opłat za używanie lokali mieszkalnych na warunkach spółdzielczego prawa do lokalu, własnościowego prawa do lokalu i odrębnej własności. Udział przy naliczaniu wynagrodzeń pracowników, wypłat świadczeń dla członków Spółdzielni. Prowadzenie rozliczeń finansowych z członkami Spółdzielni (wpisowe, wkłady). Zapoznanie się z zasadami windykacji należności od zadłużonych członków. Udział przy prowadzeniu gospodarki kasowej, uczestnictwo w kasie przy przyjmowaniu wpłat oraz udział przy prowadzeniu spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi. Uczestnictwo w obsłudze spłaty kredytów zaciąganych przez Spółdzielnię na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
budowa sieci elektroenergetycznych, pomiary sieci, konserwacja oświetlenia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
księgowanie ,dekretowanie dokumentów ksiegowych,sprawdzanie pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym dokumentów,prowadzenie ewidencji VAT zakupu i sprzedaży
Biuro Rachunkowe Roszak & Roszak - 2015-12-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie zleceń spedycyjnych, zbieranie faktur zakupowych, uzupełnianie dokumentów, prowadzenie dokumentacji transportowo- ubezpieczeniowej, prace zlecone przez przełożonego.
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-18 - Wyszków (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Zapoznanie siew z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie RACHMISTRZ, sprawdzanie wydruków, zapoznanie się z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, zapoznanie sie z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Będzin (śląskie)
Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy- pozyskiwanie nowych klientów - organizacja spotkań,przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych - doradztwo wzakresie oferowanych produktów i usług - monitoring rynku pod kątempotencjału rozwoju sprzedaży - przygotowywanie ofert handlowych oraz kosztorysów - budowanie i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientem - raportowanie wyników pracy - umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Narzędziowy24.Eu - 2016-05-05 - Mielec (podkarpackie)
Sprawozdawczość w banku.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-01-18 - Żary (lubuskie)