REFERENT (KANCELARIA TAJNA) Bia艂ystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT (KANCELARIA TAJNA)
Wynagrodzenie: od 2聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokument贸w jawnych i niejawnych otrzymanych, wysy艂anych oraz wytworzonych na potrzeby 25. WOG;- terminowe rozliczanie wykonawc贸w z powierzonych im dokument贸w;- prowadzenie na bie偶膮co ewidencji dokument贸w wchodz膮cych i wychodz膮cych;- kompletowanie dokument贸w zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowywanie akt do archiwizacji;- dokonywanie rozlicze艅 pocztowych.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Bia艂ystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokument贸w jawnych i niejawnych otrzymanych, wysy艂anych oraz wytworzonych na potrzeby 25. WOG;- terminowe rozliczanie wykonawc贸w z powierzonych im dokument贸w;- prowadzenie na bie偶膮co ewidencji dokument贸w wchodz膮cych i wychodz膮cych;- kompletowanie dokument贸w zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowywanie akt do archiwizacji;- dokonywanie rozlicze艅 pocztowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT (KANCELARIA TAJNA)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podlaskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bia艂ystok
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZB臉DNE:- wykszta艂cenie: 艣rednie;- bieg艂a obs艂uga komputera w 艣rodowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point);- samodzielno艣膰, dobra organizacja pracy w艂asnej.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- wykszta艂cenie wy偶sze;- odpowiedzialno艣膰, terminowo艣膰;- dyspozycyjno艣膰;- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W:Wymaganie dokumenty aplikacyjne nale偶y przesy艂a膰 w terminie do dnia 12.07.2019 r.- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Bia艂ystokz dopiskiem Og艂oszenie o prac臋 referent Kancelaria Tajna- na adres internetowy wy艂膮cznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomo艣ci: Og艂oszenie o prac臋 referent Kancelaria TajnaWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu tej i przysz艂ych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy si臋 wy艂膮cznie z wybranymi kandydatami.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostan膮 powiadomieni telefonicznie.INFORMACJI W SPRAWIE OG艁OSZENIA UDZIELA:- Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 817 lub 261 398 833
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Bia艂ystok
Gmina pracodawcy: Bia艂ystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bia艂ystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bia艂ymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94289f0182dbf15be7dc2c1da2423ddd
Podobne oferty pracy
- wprowadzanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych do sytemu REWIZOR I GRATYFIKANT,- PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ- prowadzenie kadr i ZUS
STOWARZYSZENIE MONAR WCPB MARKOT - 2019-03-14 - Rogo藕no (wielkopolskie)
SPRZATANIE MARKETU TESCO
PANEL SERWIS Sp. z o.o. - 2015-12-28 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Referent w Wydziale Gospodarki Lekami. G艂贸wne obowi膮zki:- monitorowanie wydatk贸w z tytu艂u ca艂kowitego bud偶etu na refundacj臋-przygotowanie odpowiedzi na zapytania organ贸w 艣cigania dotycz膮cych refundacji lek贸w, 艣rodk贸w spo偶ywczych specjalnego przeznaczenia 偶ywieniowego oraz wyrob贸w medycznych-przekazywanie aptekom/punktom aptecznym informacji na temat zakwestionowanych recept oraz rozpatrywania wyja艣nie艅 w tm zakresie,-prowadzenie bie偶膮cej korespondencji.Kandydaci z chwil膮 zatrudnienia powinni spe艂nia膰 wymogi okre艣lone dla pracownik贸w NFZ w art. 112 ustawy o 艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mog膮 by膰 jednocze艣nie:a. 艣wiadczeniodawcami, kt贸rzy zawarli umowy o udzielanie 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej lub ubiegaj膮 si臋 o zawarcie takich um贸w;b. w艂a艣cicielami, pracownikami lub osobami wsp贸艂pracuj膮cymi ze 艣wiadczeniodawcami, kt贸rzy zawarli umowy o udzielanie 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej lub ubiegaj膮 si臋 o zawarcie takich um贸w;c. cz艂onkami organ贸w lub pracownikami podmiot贸w, kt贸re utworzy艂y zak艂ady opieki zdrowotnej;d. cz艂onkami organ贸w lub pracownikami jednostek samorz膮du terytorialnego;e. cz艂onkami organ贸w zak艂adu ubezpiecze艅 prowadz膮cego dzia艂alno艣膰 ubezpieczeniow膮 na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o dzia艂alno艣ci ubezpieczeniowej;f. w艂a艣cicielami akcji lub udzia艂贸w w sp贸艂kach handlowych prowadz膮cych podmioty o kt贸rych mowa w pkt 2;g. w艂a艣cicielami w sp贸艂kach handlowych wi臋cej ni偶 10% akcji lub udzia艂贸w przedstawiaj膮cych wi臋cej ni偶 10% kapita艂u zak艂adowego - w ka偶dej z tych sp贸艂ek, w przypadku sp贸艂ek innych ni偶 okre艣lone w pkt 6.h. pos艂ami, pos艂ami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. cz艂onkami Rady Funduszu oraz rad oddzia艂贸w wojew贸dzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mog膮 bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmowa膰 zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywa膰 dzia艂alno艣ci gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przes艂anie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokument贸w wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 28` wrze艣nia 2017 r. (obowi膮zuje data dostarczenia dokument贸w do Kancelarii 艁贸dzkiego OW NFZ), na adres:艁贸dzki Oddzia艂 Wojew贸dzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 艁贸d藕, ul. Kopci艅skiego 58,z dopiskiem"oferta pracy Referent w Wydziale Gospodarki Lekami(umowa na czas okre艣lony w celu zast臋pstwa) Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-49-90 Inne informacje:- oferty z艂o偶one po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane (liczy si臋 data wp艂ywu do 艁OW NFZ),- oferty os贸b, kt贸re nie zosta艂y wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostan膮 zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokument贸w ofertowych zostan膮 powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
艁脫DZKI ODDZIA艁 WOJEW脫DZKI NFZ - 2017-09-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Praca fizyczna w firmie produkuj膮cej cz臋艣ci z tworzyw sztucznych.
COM INTERIEUR POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-05 - Krapkowice (opolskie)
kompleksowa obs艂uga klienta, przygotowywanie dokumentacji ofertowej, kontrola nalezno艣ci, monitorowanie lokalnego rynku i 艣ledzenie dzia艂a艅 konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Rzesz贸w (podkarpackie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 szkolnych w Piastowie, praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 11.30-19.30
Szko艂a Podstawowa nr 2 w Piastowie - 2016-05-31 - Piast贸w (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Zakopane (ma艂opolskie)
TOKARZ/FREZER
PPUH "INOX-METAL" DARIUSZ DYBOWSKI - 2016-11-25 - Zawierzbie (podkarpackie)
Przygotowanie samochodu do rozwo偶enia pieczywa, za艂adowanie i rozwo偶enie pieczywa, prowadzenie dokumentacji przewozu
Zak艂ad Piekarniczy s.c. SZCZEPANIAK - 2016-02-05 - Adam贸w (lubelskie)
Lutowanie, zgrzewanie, pakowanie, kontrola jako艣ci.
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Gliwice (艣l膮skie)
Praca w dziale kadr i p艂ac
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Referat egzekucji Administracyjnej: wst臋pna archiwizacja dokument贸w, prowadzenie ewidencji tytu艂贸w wykonawczych do programu EGAPOLTAX, redagowanie i wysy艂ka pism do innych instytucji, wykonywanie innych czynno艣ci biurowych zleconych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - 呕ory (艣l膮skie)
Zapoznanie si臋 ze schematem organizacyjnym instytucji pa艅stwowej. Przyjmowanie beneficjent贸w w Punkcie Obs艂ugi Klienta.Organizowanie przep艂ywu informacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
obs艂uga poczty wychodz膮cej i przychodz膮cejsporz膮dzanie oficjalnej korespondecnjinauka archiwizowania dokumentacji na podstawie obowi膮zuj膮cych procedur i arz膮dze艅obs艂uga systemu SAP w modu艂ach administracyjno kadrowychrejestracja um贸w cywilno prawnych wystawienia aneks贸w i rachunk贸 dla zleceniobiorc贸wsprawdzanie poprawno艣ci dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnieniem pracownik贸wanaliza czasu pracy pracownik贸w, tworzenie kart czasu pracygenerowanie raport贸w HR i kontrola termin贸wwystawianie faktursporz膮dzanie zestawie艅 do fakturowaniaprowadzenie rejestru kontrahent贸wwprowadzanie i rejestracja protoko艂贸wweryfikacja sp艂ywu nalezno艣cisporz膮dzanie pism do kontrahent贸wuzupe艂nianie wniosk贸w zwi膮zanych z przeksi臋gowaniem przychod贸zak艂adanie zlece艅 kontrolingowychnadz贸r nad procesem CSI
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji o艣rodka
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1. Zakup drobnego sprz臋tu medycznego, materia艂贸w do naprawy i konserwacji aparatury medycznej oraz materia艂贸w do wyposa偶enia pomieszcze艅- zbieranie ofert od potencjalnych dostawc贸w- sporz膮dzanie zam贸wie艅- kontrola nad dostaw膮 - rozliczanie faktur2. Przygotowywanie przesy艂ek kurierskich w zakresie sprz臋tu medycznego (przygotowywanie paczek, wypisywanie list贸w przewozowych)3. Sporz膮dzanie wylicze艅 do refakturowania op艂at za media dla podmiot贸w zewn臋trznych 4. Pomoc przy rozliczaniu faktur za us艂ugi w zakresie us艂ug pralniczych oraz utylizacji odpad贸w medycznych i komunalnych 5. Inne prace biurowe w zakresie zada艅 dzia艂u administracyjno-gospodarczego (kserowanie dokument贸w, przygotowywanie dokument贸w w archiwizacji
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - 艢wiebodzin (lubuskie)
- rejestracja wniosk贸w o 艣wiadczenie rodzinne, wychowawcze, z funduszu almientacyjnego- obliczanie dochod贸w poszczeg贸lnych 艣wiadczeniobiorc贸w- wprowadzanie danych do programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - W艂adys艂awowo (pomorskie)
ksi臋gowanie i dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw, inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji(godziny pracy 7-15)
ABIS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji statutowej zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮 Biura Zarz膮du Oddzia艂u Okr臋gowego TPD w Legnicy. Wsp贸艂praca z ko艂ami Przyjaci贸艂 Dzieci Oddzia艂u Okr臋gowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- prace biurowe
ANIMALS - Us艂ugi Weterynaryjne Andrzej Berezowski - 2016-01-29 - Czy偶ew (podlaskie)
jw.
EUROPEJSKA UCZELNIA SPO艁ECZNO-TECHNICZNA - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pieszyce (dolno艣l膮skie)
prace operatora 艂adowarki
P.P.H.U. CARBUD S.A. - 2019-04-11 - Bieru艅 (艣l膮skie)
Praca w recepcji hotelu. Obs艂uga gosci hotelowych, rozliczanie go艣ci
PeKaDe Partners Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
-utrzymywanie kontakt贸w z klientami biura-przyjmowanie wniosk贸w i dokument贸w oraz wprowadzanie ich do systemu-zarz膮dzanie dokumentacj膮-obs艂uga poczty elektronicznej, fax i pakietu MS Office-odbieranie i wykonywanie telefon贸w
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Przygotowywanie dokument贸w, projekt贸w akt贸w prawnych, udzielanie informacji klientom, obs艂uga administracyjno-biurowa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)