REFERENT Głogów oferta pracy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego , w tym ewidencji gruntów i budynków, - obsługa geodezyjnych programów komputerowych,- informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego , w tym ewidencji gruntów i budynków, - obsługa geodezyjnych programów komputerowych,- informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
więcej informacji pod linkiem https://podgikglogow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-na-stanowisko-referent.htmlgodziny pracy 7.30 do 15.301. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: a) wymagania kwalifikacyjne niezbędne: - wykształcenie geodezyjne ( wyższe min. 3 rok studiów lub średnie), wykształcenie wyższe geoinżynieryjne, geoinformatyczne, kartograficzne, planowanie przestrzenne, ekonomiczne, administracyjne - znajomość obsługi geodezyjnych programów komputerowych i obliczeniowych oraz programów Microsoft OFFICE w zakresie podstawowym, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - obywatelstwo polskie, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie nieposzlakowanej opinii, - stan zdrowia pozwalający na podjęcie i wykonywanie zatrudnienia na w/w stanowisku . b) wymagania dodatkowe: - staż pracy w urzędzie min. 10 miesięcy - znajomość aktualnych przepisów obowiązujących w dziedzinie geodezji i kartografii, KPA, - znajomość zagadnień dotyczących ewidencji gruntów, budynków i lokali, - kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych, - odpowiedzialność, obowiązkowość, - posiadanie geodezyjnych uprawnień zawodowych będzie dodatkowym atutem.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Geodezyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: a) wymagania kwalifikacyjne niezbędne: - wykształcenie geodezyjne ( wyższe min. 3 rok studiów lub średnie), wykształcenie wyższe geoinżynieryjne, geoinformatyczne, kartograficzne, planowanie przestrzenne, ekonomiczne, administracyjne- znajomość obsługi geodezyjnych programów komputerowych i obliczeniowych oraz programów Microsoft OFFICE w zakresie podstawowym, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - obywatelstwo polskie, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie nieposzlakowanej opinii,- stan zdrowia pozwalający na podjęcie i wykonywanie zatrudnienia na w/w stanowisku . b) wymagania dodatkowe: - staż pracy w urzędzie min. 10 miesięcy - znajomość aktualnych przepisów obowiązujących w dziedzinie geodezji i kartografii, KPA, - znajomość zagadnień dotyczących ewidencji gruntów, budynków i lokali, - kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych, - odpowiedzialność, obowiązkowość, - posiadanie geodezyjnych uprawnień zawodowych będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany,- Curriculum vitae własnoręcznie podpisany, - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, - Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- Oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty, -Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku geodety ,- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku skorzystania z uprawnienia zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260 ze zmianami). 5. Termin i miejsce składania dokumentów.Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem : ,, Dotyczy naboru na wolne stanowisko referent w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Głogowie w terminie do dnia 2019-09-02 do godz. 10.00 w pokoju nr 109 w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Głogowie lub pocztą na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ,ul. Gen. Wł. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów.Na kopercie należy wpisać dane nadawcy.Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.6. Dodatkowe informacjeNie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.W przypadku przesłania dokumentów pocztą , za datę złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Głogowie.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonym w ogłoszeniu o naborze.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie bądź telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Głogowie, BIP PODGiK w Głogowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Głogowie.Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy może być w każdej chwili zmienione lub odwołane. Ponadto na każdym etapie postępowania w sprawie naboru może zostać unieważnione bez konieczności podania przyczyny.Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu 76 72 72 588.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania
Nazwisko osoby zgłaszającej: Aleksandra Lewandowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0883cccd5fd51b9a9f35ad24ba58ea18
Podobne oferty pracy
Inwentaryzacja, obsługa programu płacowo-finansowego, administarcyjnego, obsługa komputera (w szczególności program EXCEL).
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2016-02-24 - Zbąszyń (wielkopolskie)
staż FP 30-50 m.in. obsługa bezposrednia, telefoniczna, mailowa klientów, gromadzenie, przechowywanie dokumentacji, przygotowywanie cotygodniowych zestawień nt grup szkoleniowych, przyjmowanie opłat od kursantów, tworzenie grup szkoleniowych, przygotowywanie planu zajęć dla lektorów
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowaMiejsce pracy: Urząd Skarbowy-Stare MiastoKontakt z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa klientów kancelarii- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych- księgowanie- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Krosno (podkarpackie)
księgowanie dokumentów
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "TRANSHAND" Sp. z o. o. - 2017-02-28 - Słubice (lubuskie)
wprowadzanie pism i wniosków do elektrononicznego obiegu dokumentacji, wysyłanie korespondencji, obsługa xero, informowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Stare Babice (mazowieckie)
Koordynacja obiegu procesu sprzedażowego w zakresie finansowo księgowym (wystawianie faktur, not, archiwizowanie dokumentów, analiza rozrachunków, wystawianie protokołów odbioru prac, przesyłanie dokumentów sprzedażowych). Wspieranie Głównej Księgowej w zakresie: sporządzania niezbędnych zestawień i raportów, pomocy przy deklaracjach podatkowych, pomocy przy analizach kont. Wspieranie prowadzenia pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami prawa wykonywanie niezbędnych księgowań w systemie finansowo księgowym (rejestr faktur, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych, weryfikowanie poprawności dokumentacji).Wspieranie innych komórek organizacyjnych tj. BHP, Księgowość, HR. Przygotowywanie niezbędnych raportów wymaganych przez kadrę kierowniczą.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Zabrze (śląskie)
szkolenie w zakresie bhp i p.poż, obsługa beneficjentów, prace biurowe,obsługa poczty biurowej, obsługa kancelarii,obsługa punktu informacyjnego, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Syców (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-Przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektronicznych),-Prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów,-Wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne,-Wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta,-Kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące Informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień,-Nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta,-Bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń,-Utrzymanie bieżących kontaktów z klientami w koordynacji z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży-Wprowadzanie indywidualnych cenników do systemu IFS,-Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji i zapisów informatycznych dotyczących sprzedaży,-Przestrzeganie limitów kredytu kupieckiego, informowanie odpowiedniego RKS / Dyrektora Dywizji,-Bieżące pozyskiwanie informacji rynkowych w oparciu o rozmowy z klientami i przekazywanie odpowiednim osobom,-W razie potrzeby nadzór nad procesem pakowania, a w szczególności kontrolowanie czy zrealizowane pakowanie jest zgodne z wymaganiami klienta,-Informowanie przełożonych oraz RKS o trudnościach z realizacją zamówień w oczekiwanym czasie,-Bieżące przekazywanie dokumentów między działami firmy,-Informowanie o konieczności dostarczenia próbek Klientowi do Kierownika Produktu,-Opisywanie faktur,-Przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania świadectw pochodzenia,-Wspomaganie pracy sekcji zaopatrzenia i sekcji planowania produkcji i codzienna współpraca z Zakładem
RADPOL S.A. Człuchów - 2017-11-24 - Człuchów (pomorskie)
Referent ds. rozliczeń finansowych. Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe, znajomość zasad rachunkowości, obsługa programów księgowych, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości. Tel. 95 755 4656 Wiesław Zbiorczyk.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Sulęcin (lubuskie)
opieka pielęgniarska/ położnicza nad mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABŁOTACH - 2019-05-27 - Zabłoty (łódzkie)
pomoc przy wykonywaniu prac geodezyjnych.
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Kartograf.i Projektowych - 2018-06-14 - Miechów (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
1.Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi przy zatrudnianiu nowych pracowników;2.Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania firmy;3.Przygotowywanie korespondencji kierowanej na zewnątrz do firm i urzędów;4.Bezpośredni udział w pracach związanych z wykonaniem inwentaryzacji drzew i krzewów na terenach zieleni;5.Bezpośredni udział w pracach związanych z szacowaniem wartości drewna (szacunek brakarski) i drzewostanów;6.Sporządzanie operatów, opinii i ekspertyz dendrologicznych (udział w pracach, zapoznanie się z zasadami sporządzania tego typu dokumentacji);7.Przygotowywanie map inwentaryzacyjnych dla terenów zieleni (udział w pracach nad mapami);8.Zapoznanie się z zasadami kompensacji przyrodniczej na terenach zieleni, zapoznanie się z gatunkami drzew i krzewów rekomendowanych do terenów zieleni na terenie Pomorza Zachodniego;9.Projektowanie nasadzeń kompensacyjnych;10.Przygotowywanie wniosków na wycinkę drzew celem uzyskania decyzji administracyjnych na usunięcie drzew i krzewów;11.Przygotowywanie ofert przetargowych (zapoznanie się z zasadami przygotowania ofert, rodzajami zamówień publicznych, procedurami składania wyjaśnień i odwołań w zamówieniach publicznych);12.Wyszukiwanie ofert przetargowych z abonamentowych serwisów przetargowych oraz Biuletynów Informacji Publicznej;13.Zapoznanie się z produktem turystyki leśnej, przygotowaniem produktu, zasadami promocji oraz praktyczny udział w oprowadzaniu grupy turystów.
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji mienia służby oraz wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego.Godziny pracy: 7-15:30.
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2019-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wstępna dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów zasiłkowych i płacowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów kadrowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Mława (mazowieckie)
strzyżenie i inne zabiegi fryzjerskie (wynagrodzenie 1850zł brutto+ % od obrotu)
Studio Fryzur Mariusz Binkowski - 2016-04-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia - składanie raportów do ZUS- sporządzanie rozliczeń dotacji (w jęz. niemieckim)
TOWARZYSTWO SPOŁECZNO-KULTURALNE NIEMCÓW WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W RACIBORZU - 2018-06-20 - Racibórz (śląskie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
-drukowanie na maszynach poligraficznych,-przygotowanie produkcji,-przestrzeganie ustalonych standardów bhp,
GRAFJET.COM Dariusz Górny - 2018-03-30 - Ryczywół (wielkopolskie)
jw.
PIOTEX PIOTR MARCINIAK - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
- dekretyzacja, ewidencja, księgowanie dokumentów,- regulowanie płatności wg zapisów,- bieżące rozliczenie kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Pawłówek (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, wprowadzanie danych, obsługa deklaracji, pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Transport kruszyw i masy bitumicznej na terenie województwa dolnośląskiego.
STANISŁAW RUTKOWSKI- USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-04-20 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Sierpc (mazowieckie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie 2700 zł brutto+ premia 500 zł+ prowizja od sprzedazy.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-05-14 - Damianowo (dolnośląskie)