REFERENT EKONOMICZNY Sanok oferta pracy SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT EKONOMICZNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur, znajomość programu Optima, prace biurowe
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Leopolda Okulickiego 45, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, znajomość programu Optima, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. 9 do 17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT EKONOMICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Gen. Leopolda Okulickiego 45, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Gen. Leopolda Okulickiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieczywa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy ważna do: 29.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a9e693f53ab1f74c6ff0de9b13fa8c18
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, badań lekarskich, obsługa poczty elektronicznej firmy, drukowanie i dodawanie zdjęć, tworzenie pism, dokumentów, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie dokumentów magazynowych.
PPHU POLIROL M. JACYNO SP.J. - 2019-05-02 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
GTC FORCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Sanok (podkarpackie)
- wystawianie faktur, paragonów,korekt;- przyjmowanie i obsłua interesantów;- sporządzanie bieżącej dokumentacji sprzedaży;- wystawianie not korygujących;- sprawdzanie poprawności faktur
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Ewidencjonowanie orespondencji wpływajacej w dzienniku elektronicznym, obsługa programów komputerowych, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania, przygotowanie dokumentacji do brakowania, prowadzenie ewidencji urlopów i L4
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Będzin (śląskie)
Utrzymanie lodowiska, zalewanie wodą, odśnieżanie lodu, wyrównywanie lodu rolbą. Praca na jedną zmianę cztery godziny dziennie w godzinach (pierwsze odśnieżanie 6:00-8:00 oraz drugie odśnieżanie od 13:00-15:00). Praca równiąz w weekendy.
Szkoła Podstawowa nr 7 - 2019-11-13 - Czeladź (śląskie)
obsługa sekretariatu,- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa firmowej poczty elektronicznej,- prowadzenie ewidencji kart drogowych i ich rozliczanie,- rozliczanie paliwa (samochody służbowe).
ENERGOSIECI PODKARPACIE Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało: bieżąca obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów, korespondencji z kontrahentami zagranicznymi również rozmowy telefoniczne w języku angielskim. Przygotowanie ofert, agendy, programy wyjazdowe, kalkulacje i modelowanie imprez na stronie www.- Oferujemy pracę w stabilnej agencji turystycznej funkcjonującej na rynku od 1994 r. Możliwość udziału w zagranicznych wyjazdach WORK SHOP, STUDY TOUR.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży ofert. Wymagana znajomość geografii, regionów turystycznych, podstaw zagadnień turystyki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-206-96-05) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 3 Maja 23 A, 40-097 Katowice) lub e-mail: henryk (at) gryftravel.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GRYF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Nasielsk (mazowieckie)
Praca na żwirowni, obsługa żwirowni, załadunki
Trans Piach BIS Marcin Banasiak - 2017-01-04 - Panienka (wielkopolskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kredytów
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi - 2017-05-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprawdzanie i dekretacja dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, sporzadzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, ZUS, prowadzenie ewidencji ksiegowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rachunkowość podstawowa, fakturowanie komputerowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Cegłów (mazowieckie)
Organizacja konkursów ekologicznych skierowanych do dzieci i młodzieży z terenu Słupska i regionu, Organizacja akcji edukacyjno- ekologicznych, Redagowanie i aktualizacja strony internetowej Przedsiębiorstwa, Przygotowywanie materiałów marketingowych. Wyszukiwanie, zgłaszanie spółki w ogólnopolskich i regionalnych konkursach branżowych, gospodarczych, ekologicznych i edukacyjnych. Współpraca z regionalnymi stacjami telewizyjnymi w zakresie promowania usług i osiągnięć spółki. Bieżące monitorowanie rynku regionalnych mediów i nawiązywanie współpracy a nowo powstającymi mediami. Organizacja stoisk wystawowych oraz ustalanie warunków udziału PGK podczas imprez o charakterze lokalnym, regionalnym i krajowym. Propagowanie i wdrażanie edukacji ekologicznej, Opracowywanie projektów informatorów. Po 3 miesięcznym okresie próbnym umowa na czas określony. Godziny pracy: 7.00- 15.00 Wysokość wynagrodzenia ok. 2600 zł brutto
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - 2018-08-27 - Słupsk (pomorskie)
Opis stanowiska:- Prowadzenie ewidencji odbioru odpadów,- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Spółce,- Sporządzanie raportów,- Dbałość o terminowość i jakość usługi,- Archiwizacja dokumentów,
REMONDIS MEDISON SP. Z O.O. - 2019-10-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w Dziale Inwestycji przy realizacji procesów inwestycyjnych Spółki;
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
ustalenie dekadówek, zaopatrzenie w produkty żywieniowe, pobieranie opłat za wyżywienie
PRZEDSZKOLE W SIEDLCU - 2018-06-26 - Siedlec (wielkopolskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA lub pokrewnego, MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 794-009-007) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Moniuszki 4 m. 6, 40-005 Katowice) lub e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Katowice (śląskie)
ochrona obiektów
Przed. Specjalistyczne "ESCORT-Lasoccy Sp.j. w Ciechanowie - 2016-04-06 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa klientów i oferowanie usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Narol (podkarpackie)
wg stanowsika. Wypiek pieczywa. Praca w godzinach nocnych od godziny 18.00
SMOTER MAŁGORZATA SZAROTKA MAŁGORZATA SMOTER - 2018-01-05 - Młynne (małopolskie)
Nadzór stanów magazynowych, zamawianie towarów po analizie rotacyjności, kontrola cen i warunków zakupowych, nadzór nad realizacją zamówień, terminowością oraz obiegiem dokumentacji, współpraca z dostawcami, budowanie relacji z nowymi oraz z dotychczasowymi dostawcami, obsługa przynależnych sklepów pod kątem obiegu dokumentów i zamówionych towarów.Praca na dwie zmiany w godz. 8-19.
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2019-01-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracownik budowlany
Firma Remontowo-Budowlana Stan-Bud Stanisław Stawarski - 2017-08-18 - Tarnów (małopolskie)
obsługa magazynu: - generowanie dokumentów sprzedażowych, - zamawianie i kontakt z kurierami, - przygotowanie towaru do wysyłki (cięcie, szlifowanie elementów techniki liniowej, etc.), - pakowanie zamówień dla klientów, - przyjmowanie zamówień od dostawców, - pilnowanie stanów magazynowych, - omoc w przygotowaniu stoiska targowego,- ogólna pomoc w firmie.
MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż i obsługa klienta
P.H.U.,,SZKLARSKI'' MACIEJ SZKLARSKI - 2019-02-01 - Brdów (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie terminarza spotkań, odbieranie telefonówi łączenie z poszczególnymi działami firmy, segregowanie i przekazywanie korespondencji, wykonywanie prac administracyjno biurowych. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
PUK SERWIS Sp. z o.o. - 2019-02-08 - Siedlce (mazowieckie)
projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wołomin (mazowieckie)
Weryfikacja oraz księgowanie, wsparcie działu księgowości.
Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2019-01-17 - Wartkowice (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemów komputerowych, wysyłka korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)