REFERENT DZIA艁U ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO Sztum oferta pracy Zak艂ad Karny w Sztumie
Stanowisko: REFERENT DZIA艁U ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO
Wynagrodzenie: od 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych w biurze podawczym (sekretariacie ZK)
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Sztum (pomorskie)
Pracodawca: Zak艂ad Karny w Sztumie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych w biurze podawczym (sekretariacie ZK)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽700 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIA艁U ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sztum
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sztumski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2216
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Sztum
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽700 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: obywatelstwo polskie, niekaralno艣膰
Nazwa pracodawcy: Zak艂ad Karny w Sztumie
danePracodawcy_nip: 5791114517
danePracodawcy_regon: 000319724
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋:
Powiatowy Urz膮d Pracy w Sztumie z siedzib膮 w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, Curriculum Vitae, dokumenty potwierdzaj膮ce posiadane wykszta艂cenie, kwalifikacje oraz do艣wiadczenie zawodowe
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: sztumski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2216
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sztum
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932991
Ulica pracodawcy: Nowowiejskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zg艂oszona przez:
Powiatowy Urz膮d Pracy w Sztumie z siedzib膮 w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.07.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd712ffebec2d0f065197afd8662eeab
Podobne oferty pracy
Telefoniczny kontakt ze sklepami (korekty), praca przy komputerze (wymagana znajomo艣膰 Excela).Godziny pracy: 8-16, 12-20.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-03-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
naprawa i monta偶 wind samochodowych, 偶urawi, podno艣nik贸w koszowych i innych urz膮dze艅 podlegaj膮cych Urz臋dowi Dozoru Technicznego
SPINEL HYDRAULIKA PNEUMATYKA SC - 2019-08-13 - Przywory (opolskie)
Obs艂uga klient贸w zagranicznychPrzygotowywanie, analiza dokument贸w sprzeda偶owychMonitoring obs艂ugiwanych rynk贸wWsp贸艂praca z kom贸rkami wewn臋trznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-02-22 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
naprawa aut osobowych i dostawczych
US艁UGI ELEKTROMECHANICZNE I MECHANICZNE RUNO LE艢NE ANDRZEJ EL-MECH RAUT - 2018-11-09 - Kamie艅 (lubuskie)
przygotowanie surowc贸w, smarowanie blach i foremek, pakowanie ciast
kontakt przez OHP - 2018-03-08 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
rozpoznanie wymaga艅 klienta w zakresie us艂ug z wolnej r臋ki -sporz膮dzanie kalkulacji cenowych - sporz膮dzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw zwi膮zanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-15 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem sta偶u /NAB脫R sta偶 - PO WER V /
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Pabianice (艂贸dzkie)
pomoc w obs艂udze Programu Czyste Powietrze: rejestracja wniosk贸w beneficjent贸w indywidualnych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym (ZSI), wst臋pna ocena wniosk贸w, ich kompletno艣膰, sporz膮dzanie rejestr贸w spraw, wprowadzanie danych do ZSI na r贸偶nych etapach rozpatrywania wniosk贸w, sporz膮dzanie raport贸w i informacji z realizacji Programu, generowanie um贸w z ZSI, archiwizacja wniosk贸w.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (艣l膮skie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - 艁agiewniki (dolno艣l膮skie)
Pzygotowywanie, porz膮dkowanie, weryfikacja dokument贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, kontakt z pracownikami i kooperatorami na Ukrainie i Mo艂dawi.
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Sk臋pe (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie pe艂nej dokumentacji pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo p艂acowego, wystawianie za艣wiadcze艅 oraz innych dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracownik贸w, sporz膮dzanie dokument贸w zg艂oszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo p艂acowym, ewidencja czasu pracy pracownik贸w, naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w.
ENAN S.A - 2017-05-17 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Narat贸w (dolno艣l膮skie)
Wykonywnie detali lub podzespo艂贸w wed艂ug dokumentacji techniczno - konstrukcyjnej, ci臋cie na plazmie, wykonywanie prac 艣lusarskichKontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 32 73 111, e-mail: malgorzata.walczak (at) aspa.plSala F
PRZEDSI臉BIORSTWO APARATURY SPAWALNICZEJ ASPA Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w zgodny z Programem Sta偶u do艂膮czonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Prowadzenie sekretariatu
Przedsi臋biorstwo Budowy Dr贸g i Most贸w DROMO Sp. z o.o. Ostr贸da - 2019-10-11 - Nowa R贸偶anka (warmi艅sko-mazurskie)
OBS艁UGA PROCES脫W REKLAMACYJNYCH W CCC S.A., PRZYJMOWANIE ZG艁OSZE艃 KONSUMENCKICH I OPONIOWANIE ZG艁OSZE艃 NIEZGODNO艢CI TOWARU Z UMOW膭
CCC S.A. - 2016-10-03 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
- Zapoznanie si臋 z obowi膮zuj膮cymi przepisami BHP I PPO呕, statutem i regulaminami O艣rodka OREW "INA".- Stosowanie si臋 do przepis贸w okre艣lonych w Statucie OREW "INA".- Dbanie o dobre imi臋 OREW "INA"- Stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, kt贸re dotycz膮 wykonywania pracy. - Przestrzeganie porz膮dku organizacyjnego ustalonego w OREW "INA".- Rozpoznanie problem贸w opieku艅czych wychowank贸w OREW "INA"- Wykonywanie zabieg贸w higienicznych i piel臋gnacyjnych.- Troska o dobro, rozw贸j i bezpiecze艅stwo podopiecznych O艣rodka.- Poszanowanie godno艣ci osobistej podopiecznych O艣rodka i ich rodziny.- Traktowanie podopiecznych O艣rodka, ich rodziny oraz wsp贸艂pracownik贸w z szacunkiem nale偶nym ka偶demu cz艂owiekowi.- Dbanie o atmosfer臋 tw贸rczej wsp贸艂pracy, r贸wno艣ci i wzajemnego szacunku pomi臋dzy pracownikami O艣rodka , rodzicami i podopiecznymi.- Opieka nad podopiecznymi O艣rodka w czasie ich przebywania w plac贸wce uwzgl臋dniaj膮ca zalecenia specjalist贸w wchodz膮cych w sk艂ad zespo艂u wychowawczego oraz wskaz贸wki rodzic贸w/opiekun贸w prawnych.- Wsp贸艂uczestnictwo w organizowaniu czasu wolnego od zaj臋膰 rewalidacyjno-wychowawczychdla podopiecznych O艣rodka.- Doskonalenie umiej臋tno艣ci, podnoszenie poziomu wiedzy w zakresie wykonywanej pracy.- Dbanieo porz膮dek i utrzymywanie czysto艣ci w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Archiwizacja dokument贸w. Prowadzenie rejestr贸w upowa偶nie艅 oraz akt贸w prawa miejscowego. Obs艂uga interesant贸w w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w. Obs艂uga Elektronicznego Systemu Obiegu Dokument贸w SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
ksi臋gowanie faktur i innych dokumenent贸w
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezb臋dne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykszta艂cenie 艣rednie o profilu ekonomicznym,3. pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,4. niekaralno艣膰 (kandydat nie mo偶e by膰 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo, 艣cigany z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPo偶膮dane umiej臋tno艣ci i cechy kandydata:.1. Sumienno艣膰2. Uczciwo艣膰3. Punktualno艣膰4. Komunikatywno艣膰5. Pracowito艣膰6. Rzetelno艣膰 i dba艂o艣膰 o jako艣膰 wykonywanej pracy ZAKRES OBOWI膭ZK脫W1. znajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych przepis贸w, instrukcji dotycz膮cych powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dok艂adne i terminowe wykonanie zada艅 wynikaj膮cych z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w spos贸b zabezpieczaj膮cy prawid艂owe wykonanie zada艅,4. informowanie bezpo艣redniego prze艂o偶onego o post臋pie i wynikach prac bie偶膮cych, napotkanych trudno艣ciach oraz podj臋tych dzia艂aniach maj膮cych na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zada艅 i obowi膮zk贸w,5. przygotowanie i przedk艂adanie materia艂贸w i dokument贸w organom kontroli zewn臋trznej oraz osobom uprawnionym do czynno艣ci kontroli wewn臋trznej tylko i wy艂膮cznie za zgod膮 dyrektora szko艂y lub jego zast臋pc贸w,6. sta艂e podnoszenie w艂asnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowie艅 regulaminu pracy,8. w艂a艣ciwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed mo偶liwo艣ci膮 zniszczenia lub kradzie偶y,9. zawiadomienie dyrektora szko艂y lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadu偶yciach na szkod臋 szko艂y,10. bezwzgl臋dne przestrzeganie przepis贸w o zachowaniu tajemnicy s艂u偶bowej,11. przestrzeganie przepis贸w bhp i p.po偶.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokument贸w zwi膮zanych z p艂acami.13. za艂atwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie za艣wiadcze艅 dotycz膮cych zatrudnienia,15. zg艂aszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracownik贸w i cz艂onk贸w rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczo艣ci GUS dotycz膮cej zatrudnienia i wynagrodze艅,17. przygotowywanie deklaracji miesi臋cznych i rocznych PFRON,18. bie偶膮ce, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji p艂acowej,19. terminowe sporz膮dzanie list p艂ac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: um贸w o prac臋; wniosk贸w premiowych; pism dot. nagr贸d, jubileuszy, wyp艂at odpraw, 20. dokonywanie potr膮ce艅 ustawowych z wynagrodze艅 pracownik贸w oraz wed艂ug z艂o偶onych indywidualnie deklaracji o potr膮ceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracownik贸w PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelew贸w p艂acowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasi艂ki, za艣wiadczenia Rp -7, wniosk贸w emerytalnych i inne,24. terminowe i prawid艂owe naliczanie podatku dochodowego od os贸b fizycznych, odprowadzanie do Urz臋du Skarbowego oraz sporz膮dzanie deklaracji rocznych,25. prawid艂owe i terminowe sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bie偶膮ce uzgadnianie z G艂贸wn膮 Ksi臋gow膮 naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od os贸b fizycznych i sk艂adek ZUS,27. przygotowywanie zestawie艅 pomocniczych s艂u偶膮cych do sporz膮dzania plan贸w finansowych w zakresie wynagrodze艅 oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporz膮dzanie miesi臋cznych zestawie艅 rejestr贸w zakupu i sprzeda偶y VAT oraz miesi臋cznie pliku JPK VAT,30. zast臋powanie G艂贸wnej Ksi臋gowej pod jej nieobecno艣膰, 31.wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez Dyrektora szko艂y WARUNKI PRACY I P艁ACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki p艂acy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych w Zespole Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racib贸rz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres pr贸bny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych Nr 1 - 2018-04-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
przew贸z r贸偶nych towar贸w
Bogus艂aw Piotrowski - 2016-03-29 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Przygotowywanie arkuszy przydzia艂u s艂u偶by dla poborc贸w skarbowych, ewidencja korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, wprowadzanie do rejestru elektronicznego wp艂ywaj膮cych tytu艂贸w wykonawczych, przygotowywanie zawiadomie艅 o wszcz臋ciu egzekucji, obci膮偶anie tytu艂贸w wykonawczych powsta艂ymi kosztami egzekucyjnymi wraz z ich wyliczaniem, przypisywanie poszczeg贸lnym postepowaniom zgodnego z rejonizacj膮 numeru, przygotowanie celem wpisu hipoteki pod k膮tem biurowym dokument贸w bior膮cych udzia艂 w post臋powaniu egzekucyjnym, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
obs艂uga um贸w ubezpieczenia w zakresie ubezpiecze艅 maj膮tkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- sporz膮dzanie etykiet (zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym w oparciu o zam贸wienia)- prowadzenie ewidencji wydawanych etykiet,- sporz膮dzanie kartek na palety.
SUPERDROB ZAK艁ADY DROBIARSKO-MI臉SNE SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-08-05 - Karczew (mazowieckie)
praca biurowa w dziale handlowym
CZAMANINEK Producent Materia艂贸w Budowlanych Sadowski Cz. - 2017-02-17 - Czamaninek (kujawsko-pomorskie)
Wsp贸艂praca z dostawcami(sk艂adanie zapyta艅 ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilo艣ci, termin贸w i warunk贸w dostaw), bezpo艣rednia wsp贸艂praca z dzia艂ami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jako艣ci i obs艂ugi dostawc贸w (zar贸wno w fazie wprowadzania nowych projekt贸w, jak i obs艂ugi projekt贸w seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2018-04-10 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
praca w dziale transportu i logistyki, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
Okr臋gowa Sp贸艂dzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-02-20 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Cybinka (lubuskie)
lakierowanie element贸w drewnianych
STOLTUR SP脫艁KA JAWNA - JAN I MARIAN MILLER - 2016-04-27 - Turek (wielkopolskie)