REFERENT DZIA艁U OCHRONY MIENIA I BHP (STA呕) Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DZIA艁U OCHRONY MIENIA I BHP (STA呕)
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Zabrze (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIA艁U OCHRONY MIENIA I BHP (STA呕)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabrze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zabrze
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 20.10.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP Zabrze, kontakt wy艂膮cznie osobisty u doradcy klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 19.10.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa, rozliczanie bud贸w.Praca na terenie wojew贸dztwa mazowieckiego.
Przedsi臋biorstwo Budowy Dr贸g i Most贸w Sp.z o.o. - 2018-06-20 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporz膮dzanie list p艂ac, odprowadzanie sk艂adek ZUS i podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sporz膮dzanie deklaracji do ZUS, Urz臋du Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
przeprowadzanie post臋powa艅 przetargowych, prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tku
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemupocz膮tkowo okres pr贸bny, nastepnie um. o prac臋
ALEKSANDER CICHORACKI - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obs艂uga klienta, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, komunikatywno艣膰, dobra organizacja pracy, gotowo艣膰 do pracy zmianowej, aktywna sprzeda偶 us艂ug i towar贸w handlowych.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Szczecinie - 2016-05-19 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie pokry膰 dachowych i obr贸bek blacharskich
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - G膮dkowice (dolno艣l膮skie)
- Zapoznanie si臋 z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze struktur膮 organizacyjn膮, obiegiem dok., ich klasyfikacj膮 i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-ksi臋gowym,- Prowadzenie rejestru dokument贸w przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wst臋pnej kontroli rachunkowej i formalnej sp艂ywajacej dokument贸w ksi臋gowych,- Pomoc w bie偶膮cych obowi膮zkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahent贸w pod nadzorem osoby upowa偶nionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not koryguj膮cych,- Nanoszenie dekret贸w na dokumentach 藕r贸d艂owych,- Ksi臋gowanie dokument贸w magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie 艣rodk贸w trwa艂ych,- Wsp艂praca z klinikami i kom贸rkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych 藕r贸d艂owych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
w/g potrzeb
10 艢WI臉TOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odzia艂 Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 art. spo偶ywczych, ob艂uga klient贸w.
KOTWICA PRO ANITA GODLEWSKA - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
ZAPOZNANIE SI臉 ZE STRUKTUR膭 ORGANIZACYJN膭 ZAK艁ADU UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH, ZAPOZNANIE SI臉 Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAK艁ADU UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH W OPOLU, ZAPOZNANIE SI臉 Z REGULAMINEM PRACY ZAK艁ADU UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH ODDZIA艁U W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I PPO呕., ZAPOZNANIE SI臉 Z TRE艢CI膭 USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SI臉 Z ORGANIZACJ膭 I ZAKRESEM OBOWI膭ZK脫W PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBS艁UGI KLIENT脫W I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIA艁 KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSY艁KI BIE呕膭CEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DO艁O呕ENIE SZCZEG脫LNEJ STARANNO艢CI W CELU OCHRONY INTERESU OS脫B, KT脫RYCH DANE OSOBOWE S膭 PRZETWARZANE, W SZCZEG脫LNO艢CI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWO艁ANYM DOST臉PEM, NIEUZASADNION膭 MODYFIKACJ膭, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJ臉TYCH DZIA艁ANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:wykszta艂cenie 艣rednie o profilu geodezyjnym i 2 letni sta偶 pracy, wykszta艂cenie wy偶szeb) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata sta偶u pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiej臋tno艣膰 okre艣lenia po艂o偶enia znak贸w topograficznych w terenie i oceny ich zgodno艣ci z rysunkiem mapy, umiej臋tno艣膰 czytania zapis贸w elektronicznej ksi臋gi wieczystej i opisywania wniosk贸w sk艂adanych do ksi膮g wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomo艣膰 terenu miasta Racib贸rz.c) znajomo艣膰: Kodeksu Post臋powania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomo艣ciami ( Dzia艂 III Rozdzia艂 1 i 2); Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie sposobu i trybu dokonywania podzia艂贸w nieruchomo艣ci; ustawy o samorz膮dzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pe艂ny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu listopadzie 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podzia艂贸w nieruchomo艣ci,2) opiniowanie wniosk贸w dotycz膮cych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod k膮tem zasad gospodarowania nieruchomo艣ciami, spraw w艂asno艣ciowych,3) utrzymanie nieruchomo艣ci stanowi膮cych "gminny zas贸b nieruchomo艣ci" w zakresie drobnych wyburze艅 oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepis贸w ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,4) nadz贸r nad nasadzeniami zast臋pczymi.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-12-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Praca piel臋gniarki w Oddziale Terenowym w K臋dzierzynie-Ko藕lu, pobieranie krwi i jej sk艂adnik贸w, rejestracja dawcy.
REGIONALNE CENTERUM KRWIODASTWA I KRWIOLECZNICTWA - 2016-11-17 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Obs艂uga klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Rekrutacja oraz selekcja kandydat贸w, obs艂uga dokumentacji administracyjno-biurowej, opieka i nadz贸r nad zatrudnionymi pracownikami
Herzog Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wymagania: wykszta艂cenie minimum 艣rednie, do艣wiadczenie- min. rok na podobnym stanowisku, znajomo艣膰 programu Subiektzakres obowi膮zk贸w: wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych do systemu, nadz贸r nad ubezpieczeniami, maj膮tkiem firmy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP.K. - 2018-07-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obs艂uga sekretariatu: przyjmowanie korespondencji bie偶膮cej, prowadzenie dziennika podawczego, sporz膮dzanie pism przychodz膮cych, prowadzenie dokumentacji dot. szko艂y (tzw.sekretariat m艂odzie偶owy), ewidencja 艣wiadectw szkolnych, przygotowywanie delegacji pracownikom i prowadzenie ich ewidencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
osoby do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zabrze (艣l膮skie)
towrzenie projekt贸w decyzji w sprawach z pomocy spo艂ecznej, prowadzenie ewidencji decyzji, tworzenie projekt贸w list wyp艂at zasi艂k贸w, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
Helpdesk, naprawa, konserwacja sprz臋tu informatycznego, instalacja sprz臋tu komputerowego, obs艂uga sal informatycznych, multimedialnych. Obs艂uga multimedialna konferencji i innych imprez.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - P艂ock (mazowieckie)
Wykszta艂cenie 艣rednie; min. rok do艣wiadczenia zawodowego; bieg艂a obs艂uga komputera, MS Office;znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu rachub p艂ac; znajomo艣膰 programu P艂atnik, Sap; zakres obowi膮zk贸w: sporz膮dzanie listy uposa偶e艅, list dodatkowych nale偶no艣ci, wystawianie za艣wiadcze艅 o dochodach, sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowej, prowadzenie kart uposa偶e艅, kwartalne naliczanie podstawowego funduszu nagr贸d i zapom贸g; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice, ul. Andersa;
4 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-02-09 - Gliwice (艣l膮skie)
przeprowadzanie inwentaryzacji w salonach CCC w Polsce i za granic膮
CCC S.A - 2016-09-12 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
obs艂uga go艣ci
UZDROWISKO WIENIEC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-22 - Wieniec-Zdr贸j (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac monterskich.
Spawteam - Oleg Plinskyi - 2017-06-28 - Gda艅sk (pomorskie)
produkcja obuwia w I gatunku jako艣ciowym
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
prowadzenie rejastr贸w, sporzadzanie decyzji, obs艂uga interesant贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
spawanie drutem w os艂onie gaz贸w-metoda 135, spawanie elektrod膮, obs艂uga spawarek, automat贸w, p贸艂automat贸w spawalniczych, zestawu butli z gazami
RAWENT SP脫艁KA KOMANDYTOWO AKCYJNA - 2016-08-30 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Weryfikacja dokument贸w sprzeda偶owych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)