REFERENT DS. ZARZĄDZANIA PERSONELEM Mianowice oferta pracy PONER SP. Z O. O.
Stanowisko: REFERENT DS. ZARZĄDZANIA PERSONELEM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z kierownikami zagranicznych projektów. Nadzór nad pojazdami służbowymi, kartami paliwowymi, rozliczanie wydatków dla pracowników zagranicznych budów, nadzór i organizacja kwater dla pracowników zagranicznych budów, tłumaczenie dokumentów.
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Mianowice (wielkopolskie)
Pracodawca: PONER SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Mianowice 3A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z kierownikami zagranicznych projektów. Nadzór nad pojazdami służbowymi, kartami paliwowymi, rozliczanie wydatków dla pracowników zagranicznych budów, nadzór i organizacja kwater dla pracowników zagranicznych budów, tłumaczenie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZARZĄDZANIA PERSONELEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mianowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: PONER SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Mianowice 3A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na e-mail: sekretariat (at) poner.pl lub osobiście w siedzibie firmy: Mianowice 3A.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mianowice
Numer budynku pracodawcy: 3A
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.11.2018
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 13.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w oparciu o przepisy kodeksu pracy oraz karty nauczyciela, praca w godz. 8-12, premia regulaminowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
tworzenie oraz redagowanie pism i odwołań
VESTRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Lębork (pomorskie)
- Prowadzenie różnego rodzaju działań kontrolnych wraz z dokumentowaniem tych działań,-tworzenie pism i dokumentów urzędowych, ich rejestrowanie zgodnie z obowiązującą w WJHARS, instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym wykazem akt,- Funkcjonowanie archiwum zakładowego oraz sposób przechowywania materiałów archiwalnych i dokumentów niearchiwalnych,-Zapoznanie sie z bazami danych funkcjonującymi w WIJHARS oraz wprowadzanie danych do tych baz,- Zapoznanie sie z wdrożonym i funkcjonującym systemem zarządzania jakością wg. ISO oraz obowiązującymi procedurami kontroli zarządczej w WIJHARS, czynny udział referenta-stażysty w tych działaniach.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
księgowanie rozliczeń wspólnot mieszkaniowych
PPH i U "ERBUD" Ryszard Kawałko - 2016-09-05 - Legnica (dolnośląskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zwierzyn (lubuskie)
Zapewnienie prawidlowej i fachowej opieki zgodnie z obowiazujacymi normami.
Gminny Żłobek w Kałuszynie - 2018-05-17 - Kałuszyn (mazowieckie)
1.Prowadzenie spisu spraw, dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2. Zapoznanie się ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz innych pism urzędowych.3. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Gubin (lubuskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera i kasy fiskalnej, czynności związane z obiegiem dokumentów, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy, ekspozycja towaru.
PH MARMAT MARTYNA GOGOLA - 2017-08-10 - Imielin (śląskie)
Sprzatanie obiektu przemysłowego,wywóz odpadów, segregacja odpadów,obsługa balotowni( potrzebne uprawnienia na wózki widłowe) oraz pracownik do prostych prac porządkowych na halach produkcyjno-magazynowych.
FHU HYWO Iwona Hyska - 2017-01-04 - Józefów (mazowieckie)
- wymagane wykształcenie - WYŻSZE- umiejętności-specjalności - PODSTAWOWA WIEDZA INFORMATYCZNA, PRAWO JAZDY KAT B- pozostałe - RZETELNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, DYSCYPLINA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krapkowice (opolskie)
weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,prowadzenie ksiąg inwentarzowych,dokumentowanie zakupionych środków trwałych,przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętu, mebli itp. z poszczególnych komórek organizacyjnych,współudział w likwidacjach sprzętu w PSSE,prowadzenie dokumentacji składników majątkowych tj. Zmiana Miejsca Użytkowania,sporządzanie na bieżąco druków OT (przyjęcie środka trwałego).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 26 września 2016 r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulicaKleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
-
AMREST SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, kontrola rozrachunku z dostawy, przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o konta księgowe, uzgadnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skawina (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie z rocznym stażem pracy lub wyższe bez wymaganego doświadczenia; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji wg ustalonych wzorów, bieżącej i archiwalnej zgodnie z rzeczowym wykazem akt, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, przygotowanie dokumentacji bieżącej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
Wykladanie, uzupełnianie towarów na półkach, obsługa kienta, przegląd towarów pod względem jakości i przydatności do spożycia (daty ważności). Umowa na czas określony, dwiezmiany 6-14-22
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, kontakt z zagranicznymi kontrahentami, dokonywanie rezerwacji, sprzedaż ofert, uczestnictwo w targach branżowych, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Wymagana umiejętność obsługi komputera, programu COMARCH ERPXL-PRODUKCJA. Aktualna książeczka sanepidowska. Praca w Piekarni Jarocin.
Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku - 2018-10-09 - Jarocin (podkarpackie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
• ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI FIRMY• ZLECONE PRACE ADMINISTRACYJNE - WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH• WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Bać - Pol S.A. - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z ofertą pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w dziale obsługi klienta, wystawianie faktur, zakładanie i rozliczanie zleceń, prowadzenie windykacji.
Bkm Serwis Sp z o o - 2018-08-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Operator koparko-ładowarki. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 606-836-245.
Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda - 2018-01-10 - Luzino (pomorskie)
szkolenie z zakresu BHP,P.Poż. , z zakresu informacji niejawnych, zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku pracy, wykonywanioe analiz ilosciowych prowadzonych postepowań sprawdzajacych, wykonywanie wykazów z wykorzystaniem MS Word, opisy teczek, archiwizacja dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp.j - 2017-11-21 - Garwolin (mazowieckie)
operator wprowadzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne budowlane, staż pracy min. 1 rok, szpachlowanie, szlifowanie, malowanie,
G&K Jerzy Kędzierewski - 2016-12-01 - Marki (mazowieckie)
Prowadzenie archiwum zakładowego,prowadzenie ksiąg inwentarzowych (praca w programie STOCK),dokumentowanie zakupionych środków trwałych,sporządzanie na bieżąco druków OT,prowadzenie dokumentacji składników majątkowych,przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętuGodzina zakończenia pracy: 15:05Praca na okres próbny: 18.12.2017r.-17.03.2018r.Miejsce wykonywania pracy: siedziba PSSE we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 20Wymiar czasu pracy: pełny etatWymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz kandydata do pracy, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia, kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 08 grudnia 2017r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.sala C, E
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2017-08-24 - Garbalin (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)