REFERENT DS. ZAOPATRZENIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza zaopatrzenia na materiały i usługi. Monitorowanie przebiegu i terminowości zamówień. Wykonywanie raportów i sprawozdań.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza zaopatrzenia na materiały i usługi. Monitorowanie przebiegu i terminowości zamówień. Wykonywanie raportów i sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Zaopatrzeniowiec
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: od 8:00 do 16:00. Wynagrodzenie: 2500 zł brutto plus premia uznaniowa. Wykształcenie: średnie konieczne; wyższe mile widziane.. Doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku. Umiejętności: samodzielność w podejmowaniu decyzji. Język obcy: mile widziany angielski. Oczekiwania dodatkowe: odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność. Dodatkowe informacje: grupowe ubezpieczenia na życie, talony świąteczne, świadczenia z ZFŚS, karnety SPA, paczki świąteczne dla dzieci. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście w godz. od 7:00 do 16:00, drogą elektroniczną rekrutacja (at) szynaka-interline.pl.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 24.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8c14b68e9a1c6a65ce168da63afb66f
Podobne oferty pracy
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów;- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej;- Obsługa dostawców rzepaku (wystawianie dokumentów, fakturowanie, ewidencja dostaw);- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności;- Kontrola realizacji kontraktów;- Zbieranie i ewidencjonowanie dokumentów od dostawców rzepaku.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-14 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie delegacji. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie rozliczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
Przewóz i ładowanie słomy, paszy.
AMI AGRO S.C. - 2016-05-04 - Domanin (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Somiankowska (mazowieckie)
Praca w w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Wasilkowie. Zamawianie, odbieranie od dostawcy oraz sprawdzanie zgodności dostarczonego towaru z fakturą, wydawanie artykułów spożywczych,prowadzenie magazynów spożywczych
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Wasilków (podlaskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
Premium Seafood Sp. z o.o Gdynia ul. 10 Lutego 5/7 - 2016-11-10 - Rusko (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem osadzonych, sprawdzanie list płac osadzonych pod względem terminowości dostarczania przez kontrahentów, kontrola realizacji zatrudnienia nieodpłatnego
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Pińczów (świętokrzyskie)
znajomość obsługi komputera (EXEL), prawo jazdy kat. B, znajomość prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji tematycznej przy realizacji inwestycji z zakresu budownictwa
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
MARTA MASALSKA ADVERNET - 2016-09-16 - Recz (zachodniopomorskie)
Organizacja i prowadzenie bieżącego wsparcia i warsztatów dla UPorganizowanie warsztatów i spotkań przygotowywanie zakresówmerytorycznych i warunków dla zaplanowanych w ramach projektu zleceńzewnętrznych współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami iśrodowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu.przygotowywanie niezbędnych raportów okresowych pozyskiwanie informacjint. wymogów formalnych dotyczących realizacji projektów sporządzanie,aktualizacja oraz monitorowanie postępów rzeczowych projektów,koordynowanie obiegu dokumentów, weryfikacja pod względem formalnymdokumentów projektowych, bezpośredni kontakt i zachęcanie do udziałupotencjalnych uczestników projektu aktualizowanie bazy danych uczestnikówprojektu powiadomienie osób zakwalifikowanych do projektu,, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu, archiwum, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, sporządzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Łańcut (podkarpackie)
- doradztwo, - obsługa klienta, - sprzedaż, - opieka nad zwierzetami. Praca w godz.: 9-21. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: beata.koziel (at) polskihr.pl lub tel.: 785 057 871.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
staż - przyjmowanie na recepcji osób reprezentujących kontrahentów oraz kierowanie ich do odpowiedniej komórki, skanowanie dokumentów przychodzących i ich rejestracja w systemie informatycznym, odbieranie telefonów, odbieranie i wysyłanie korespondencji pocztowej, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie oraz uzupełnianie tabel i plików w programie EXCEL, niezbędnych na danym stanowisku, pomoc w przygotowaniu pism w programie WORD, czynności pomocnicze w dziale administracyjnym, segregowanie i przekazywanie dokumentów do działu księgowego,Komputer: ilość godzin 3
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Wieliczka (małopolskie)
1. Uzupełnianie automatów spożywczych. 2. Bieżący serwis i naprawa. 3. Dbałość o czystość i estetykę automatów do sprzedaży produktów spożywczych.
Radosław Niewada AVG ALLiED - 2019-09-18 - Żary (lubuskie)
referent do spraw marketingu usług medycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Słubice (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej
BUD LUX Wojciech Czarniewicz - 2016-06-21 - Łuków (lubelskie)
obsługa kancelaryjna biura, archiwizacja dokumentów, współudział w sporzadzaniu sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Mława (mazowieckie)
Wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka: wyładunek i rozładunek towaru itp. Praca dwa dni w tygodniu. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
PPHU WANDA BOGUSŁAW MAZIARZ - 2018-09-10 - Rybnik (śląskie)
opracowywanie planów produkcji w oparciu o bieżące potrzeby klienta;bieżąca kontrola stanów magazynowych;wspomaganie pracy brygadzistów;współpraca z innymi działąmi wspierającycmi produkcję;nadzór nad założeniami systemowymi;drukowanie zleceń produkcyjnych.
Krause Sp. z o.o. Świdnica - 2018-10-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Referent w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Cybinka (lubuskie)
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów (polska ustawa o rachunkowości), dekretowanie i księgowanie dokumentówprowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS) księgowanie wyciągów bankowych potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wieleń (wielkopolskie)
Tworzenie zleceń transportowych Rozliczanie kosztówtransportu Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacjiprzewozowej Kontrola stanów magazynowych Przygotowywanie raportów i zestawień Obsługa zamówień Wsparcie w pracach administracyjno- biurowych
Pasta Food Company Sp.z o.o - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)