REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowe Miasto nad Pilicą oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w szczególności: przygotowanie i prowadzenie postępowań, udział w planowaniu zamówień publicznych, zbieranie ofert , ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi. Uczestniczenie w komisjach powołanych w sprawach udzielania zamówień, badanie i ocena ofert, sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień, udział w opracowywaniu regulaminów wewnętrznych oraz innych dokumentów, współpraca z radcą prawnym.
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowe Miasto nad Pilicą, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w szczególności: przygotowanie i prowadzenie postępowań, udział w planowaniu zamówień publicznych, zbieranie ofert , ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi. Uczestniczenie w komisjach powołanych w sprawach udzielania zamówień, badanie i ocena ofert, sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień, udział w opracowywaniu regulaminów wewnętrznych oraz innych dokumentów, współpraca z radcą prawnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto nad Pilicą
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów KPA i prawa o zamówieniach publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy: opieka zdrowotna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2017
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 06.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
stolarz
PPHU DREWMIR s.c. - 2017-07-27 - Wola Chorzelowska (podkarpackie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów informatycznych niezbędnych do pracy, obsługa korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- rozliczanie podatku VAT, faktur zakupu i dokumentów magazynowych, - księgowanie kosztów, - wystawianie not księgowych, - archiwizacja i porządkowanie dokumentów.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Teresin (łódzkie)
Obsługa linii technologicznej do produkcji pieczywa. Prace porządkowe, konserwacyjne, ustawianie towarów, pakowanie towarów. Praca wśród obcokrajowców - obywateli Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Płock (mazowieckie)
bieżąca ksiegowość, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego, prowadzenie spraw kancelaryjno - administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Chmielnik (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Głogów (dolnośląskie)
Opracowywanie tresci informacyjno - marketingowych; wsparcie działań social media; przygotowanie korespondencji okolicznościowej; obsługa programów photoshop, Corel; kontakt ze studentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa faxu, ksero, pisanie pism, przyjmowanie korespondencji, rozdzielanie poczty na oddziały.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: przygotowanie procesu montażu wentylacji, wykonywanie montażu wentylacji, planowanie i wykonywanie napraw wentylacji, organizowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji magazynowej- ewidencja materiałów- rozliczanie paliwa- znajomość dokumentów magazynowych PZ, RW, WZ, PW- prowadzenie inwentaryzacji
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Zawiercie (śląskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, prowadzenie bazy danych CV, prowadzenie selekcji kandydatów na różne stanowiska. Rekrutacja obywateli Ukrainy, Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Płock (mazowieckie)
rozliczanie firm pod względem podatku dochodowego i VAT; układanie i wprowadzanie do programu dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kontrola dostaw, kontrola ruchu towarowo-osobowego
Argus sp. z o.o. - 2016-04-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kontakty z kontrahentami
PACCO ZAKŁAD ODZIEŻOWY ALEKSANDRA JANKOWSKA - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z dziećmi, organizowanie konkursów czytelnuczych, plastycznych, literackich,, obsługa czytelników, wykonywanie wystaw tematycznych, prowadzenie kroniki biblioteki
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Żarów (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Nadzór nad realizacją szkoleń obsługiwanych przez innych pracowników. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacji prowadzonych szkoleń. Organizacja i nadzór nad pracą biura.Praca od 7-11
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów ksiegowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami, kontrola rozliczeń, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu, monitorowanie procesu płatnosci, analiza dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Lubin (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa działu technicznego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Pyskowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Iłża (mazowieckie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
kontakt z osobami odwiedzającymi firmę
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowanie formalne umów, anelsów, porozumień z klientamiudział w procesie zmiany sprzedawcyobsługa zgłoszeń klientówrejestracja, ewidencja i archiwizacja spraw umów i dok.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z dokumentacją obowiązującą w poradni.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Sporządzanie pism, wysyłanie poczty, wpisywanie pism przychodzących.4. Porządkowanie archiwum i teczek badanych dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
kontakt z klientamiwprowadzanie danych do systemufakturowaniedekretowaniearchiwizowanie dokumentów
Biuro Rachunkowe mgr Joanna Podsadna - 2017-05-19 - Września (wielkopolskie)
obsługa komputera programów firm ubezpieczeniowych, obsługa klientów, obsługa programu kasowego INTAX
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń, bieżące naprawy i konserwacje maszyn
UBOJNIA DROBIU LESZEK I JERZY SMOLAREK WIELICHOWO SP. JAWNA - 2017-03-29 - Wielichowo (wielkopolskie)