REFERENT DS. TURYSTYKI Katowice oferta pracy Kucińska Joanna Biuro Podróży Travel Caffe
Stanowisko: REFERENT DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, sprzedaż imprez turystycznych, przygotowywanie ofert z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: Kucińska Joanna Biuro Podróży Travel Caffe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 2, 40-005 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, sprzedaż imprez turystycznych, przygotowywanie ofert z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE i internet
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
doświadczenie zawodowe mile widziane (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: lub j. niemiecki
Nazwa pracodawcy: Kucińska Joanna Biuro Podróży Travel Caffe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Moniuszki 2, 40-005 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres joanna (at) travelcaffe.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z prowadzeniem ewidencji wojskowej, nauka obsługi systemów ewidencyjno - statystycznych, uaktualnianie danych w KE żołnierzy rezerwy, kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji podlegającej umieszczaniu w kartotekach ewidencyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 10-16
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Głogów (dolnośląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Sprzedawca w stacji paliwstaż w godz. 6-14, 14-22 również w niedziele i święta
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
dekretowanie dokumentów, wycena produkcji, rozliczanie kosztów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie Urzędu,- kontakt z interesantem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zgierz (łódzkie)
obsługa sekretariatu
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, absencji chorobowej, kierowanie na badania lekarskie, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw związanych z pracami społecznie użytecznymi, współpraca z PUP, MOPS, Sądem, komornikami, pomoc w pracach BHP, inne prace zlecone przez Dyrektora
Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Ignacego Krasickiego - 2018-07-18 - Sosnowiec (śląskie)
FP (6/0)
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Poznanie metodyki wykonywania analiz jakościowych, ilościowych i technik pomiarowych w pracowniach chemicznych badania wody, żywości i środowiska pracy.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa kasowa, obsługa rachunków bankowych, obsługa kredytowa
Bank Spółdzielczy w Legnicy - 2018-07-04 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta w agencji pocztowej, wpłaty, listy - nadawanie, wydawanie, nadawanie i wydawanie przesyłek, sprzedaż znaczków, rozliczanie szienne stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Łąka (śląskie)
wykonywanie prac tokarskich, frezarskich
ZUHP "TECHMIK" Mikuła Krzysztof - 2017-09-14 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie czynności prawniczychpod nadzorem adwokata oraz bieżąca obsługaklientów oraz spraw, przygotowanie dokumentów i kopiowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przewóz ładnunków w transporcie międzynarodowym - kraje UE i Wspólnoty Niepodległych Państw. Umowa o pracę na czas określony 3 lata. Zatrudnienie od kwietnia 2016r.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Piła (wielkopolskie)
1. Wykonywanie zadań zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz otrzymywanych wytycznych i poleceń służbowych.2. Gruntowna znajomość przepisów w dziedzinach należących do zakresu działania pracownika oraz prowadzenie ich ewidencji.3. Należyte zebranie i ocena materiałów stanowiących podstawę do załatwienia sprawy lub wydania decyzji.4. Wykazanie inicjatywy w podejmowaniu problemów i spraw wynikających w toku pracy i występowanie z odpowiednimi wnioskami do kierownika komórki organizacyjnej.5. Referowanie spraw obiektywnie oraz redagowanie materiałów i pism zgodnie z obowiązującymi formami i wymaganiami techniki biurowej z zachowaniem wyznaczonych terminów.6. Przedkładanie projektów do zatwierdzenia kierownikowi komórki organizacyjnej.7. Właściwe rejestrowanie i przechowywanie akt.8. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz przestrzeganie zasad etyki pracowniczej.9. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej.10. Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego związanych z wykonywaniem powierzonych obowiązków.11. Prowadzenie ksiąg dróg i obiektów mostowych.12. Prowadzenie pozostałych ewidencji zatok, przystanków, skrzyżowań, barier ochronnych itp.13. Udział w inwentaryzacji pasa drogowego i rejestrowanie danych w formie elektronicznej ewidencji.14. Udział w przygotowaniach dokumentacji i specyfikacji technicznych potrzebnych do rozpoczęcia procedur PZP, w tym pomoc przy sporządzaniu skróconych projektów robót.15. Weryfikowanie i sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych do systemu ewidencji dróg.16. Współpraca z centrum zarządzania ewidencją dróg mieszczących się w siedzibie ZDW w Bydgoszczy.17. Współpraca z komórkami Zarządu, Rejonu i innymi Rejonami w zakresie spraw będących przedmiotem działania.18. Obsługa komputera w zakresie prowadzonych zagadnień.19. Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym załatwianie spraw.20. Wykonywanie poleceń kierownika komórki organizacyjnej.21. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy.22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.23. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. na zajmowanym stanowisku.24. Organizacja stanowiska pracy i wykorzystanie dnia pracy, przestrzegania regulaminu pracy oraz wszystkich Zarządzeń wydanych przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca biurowa oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.3. Ścisła współpraca z Drogomistrzem oraz Kierownikiem Sekcji utrzymania dróg i mostów.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola poprawności wystawianych dokumentów sprzedaży, rozliczanie kont księgowych, kas gotówkowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Stężyca (lubelskie)
wydawanie dokumentów osobom do przyjęcia do pracy; kompletowanie dokumentów ww (świadectwa pracy, orzeczenia) wypisywanie skierowań na badania wstępne, kontrolne, okresowe zgodnie z przepisami prawa pracy; zakładanie akt osobowych przyjętych pracowników; weryfikacja dokumentów; sporządzanie umów o pracę, informacji dodatkowych, świadectw pracy, prowadzenie wykazów pracowników ochrony; wystawianie, wydawanie, rozliczanie zwrotu legitymacji służbowych
APEXIM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
prace na koparko-ładowarce
Firma Produkcyjno-Usługowa-Handlowa "VOLT" Import Eksport Jjanusz Wróbel - 2017-12-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji, obsługa reklamacji, opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie analiz i zestawień, znajomość pakietu Microsoft Office
HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2017-07-27 - Drezdenko (lubuskie)
Pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzanie badań ankietowych dotyczących ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Tarnów (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie detali pod lakierowanie proszkowe
PPHU DANEX Włodzimierz Pietrzak - 2018-04-04 - Zgierz (łódzkie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy, po 30 r.ż.Wykształcenie: podstawowe lub zawodowe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; zakres obowiązków: prace porządkowe, pielęgnacja roślin, zbiór pomidora; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Paczyna (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNYCH :TOALETA CIAŁA I JAMY USTNEJ, ZMIANA POZYCJI UŁOŻENIOWEJ,ZABIEGI P/ODLEŻYNOWE, KĄPIEL, GOLENIE, OBCINANIE PAZNOKCI, WYMIANA POŚCIELI, PODAWANIE POSIŁKÓW, CZUWANIE NAD BEZPIECZEŃSTWEM MIESZKAŃCÓW, WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ I OSOBISTEJ, UDZIELNIE POMOCY W ZAŁATWIANIU SPRAW OSOBISTYCH, PEŁNIENIE FUNKCJI PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU, PROWADZENIE DOKUMENTACJIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE BĄDŹ POLICEALNE W ZAKRESIE OPIEKUNA MEDYCZNEGO, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI PRACY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJGODZINY PRACY: 7:00-19:00, 19:00-7:00
Dom Pomocy Społecznej im. dr Edmunda Wojtyły - 2018-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych
Przedszkole Niepubliczne nr 1 "Biedronka"Ewa Grudzka, Braniewo - 2017-09-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)