REFERENT DS. TRANSPORTU SANITARNEGO Łomża oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
Stanowisko: REFERENT DS. TRANSPORTU SANITARNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dot. transportu sanitarnego.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 1 lok. 19, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dot. transportu sanitarnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TRANSPORTU SANITARNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Szosa Zambrowska 1 lok. 19, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; kontakt z pracodawcą: telefoniczny nr. 86 2166215 wew. 150 lub CV należy składać do sekretariatu (Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża) lub przesłać na adres e-mail: sekretariat (at) pogotowie.lomza.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: http://www.pogotowie.lomza.pl/
Ulica pracodawcy: Szosa Zambrowska
Numer budynku pracodawcy: 1 lok. 19
Profil działalności pracodawcy: Działalność pogotowia ratunkowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e116011c17ab4be6ec4492d6699a802
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Sanok (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalno- sanitarnych i biurowych w zakładzie produkującym żywność, obsługa urządzeń i sprzętu sprzątającego
UNIA Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Udział w prowadzeniu ewidencji i rozliczeń zużycia energii cieplnej, gazowej i elektrycznej, udział w prowadzeniu okresowej i rocznej analizy zużycia i kosztów energii cieplnej, gazowej i elektrycznej, udział w sporządzaniu zbiorczych zapotrzebowań na materiały i urządzenia, na środki trwałe i małocenne oraz wniosków o uruchomienie procedur zakupowych, współpraca przy sporządzaniu wniosków na Zarząd Spółki, specyfikacja istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych w sprawach bieżących Wydziału Mechaniczno - Energetycznego, prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością (ISO - dokumentacje, protokoły, harmonogramy) w Wydziale Mechaniczno - Energetycznym, współpraca z innymi Wydziałami Spółki, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości oraz prawidłowości prowadzonych działań. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagana znajomość zagadnień związanych z pracą pomp/ pompowni, znajomość podstaw elektroenergetyki. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: obsługa administracuyjna nieruchom,ości, monitorowanie stanu technicznego i realizacja zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami i firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Otwock (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji celnej w imporcie, eksporcie i tranzycie w procedurze zwykłej i uproszczonej, monitorowanie przebiegu odpraw, współpraca z Urzędem Celnym oraz innymi instytucjami
ADAMPOL S. A. - 2017-09-25 - Małaszewicze (lubelskie)
wykonywanie obmiarów, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, rozliczanie budów, kosztorysowanie
XILIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Końskie (świętokrzyskie)
Bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, współpraca z urzędami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami, wspracie zespołu kadr i płac w codziennych zadaniach. Pracaw godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: muzeum (at) mmw.pl
Muzeum Miejskie Wrocławia - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Według ustaleń z pracodawcą
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-08-19 - Mielno (zachodniopomorskie)
nadzór nad procesem technologicznym (korekta, optymalizacja ustawień), analiza wybraków i obróbki dodatkowej, planowanie produkcji, raporotwanie do Managera Działu Wtryskarek
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Żory (śląskie)
blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Głubczyce (opolskie)
prace przy konstrukcjach stalowych;
"ALPINET" PIOTR BRODA - 2019-05-10 - Myszków (śląskie)
POZNANIE ZAKRESU DZIALANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH, PRZYGOTOWANIA PISM, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, OBSŁUGA INTERESANTÓW, WYKONYWANIA PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH, W TYM M .IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PZREPISAMI, OBSŁUGA KSEROKOPIARKI I FAXU, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Skierniewice (łódzkie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Dobiegniew (lubuskie)
Nadzorowanie i zarządzanie wynikami Analityków Biznesu, a także wspieranie , opracowywanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych. Identyfikowanie możliwości intergacji danych z istniejącymi i nowymi systemami informacyjnymi. Koordynowanie w pracy kilku analityków biznesowych, aby określać rozwiązania. Nadzór nad projektami i komponentami opracowywanymi przez innych członków zespołu lokalnego i działanie jako punkt kontaktowy dla innych regionów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt z klientem, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, pisanie pism, nadawanie pozycji, sporządzanie listy płac i deklaracji ZUS, rozliczanie delegacji.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2017-11-03 - Siedlce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
nadzór nad realizacją zamówień, prowadzenie dokumentacji zakupowej, wykonywanie raportów i sprawozdań, utrzymywanie danych relacji z kontrahentami
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona Góra (lubuskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE BENEFICJENTA, UDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW, POMOC W PRZYJMOWANIU DOKUMENTÓW, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Skierniewice (łódzkie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. F. STEFCZYKA W CZERNICHOWIE - 2017-01-05 - Czernichów (małopolskie)
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, obsługa komputera-arkusz kalkulacyjny, znajomość języka angielskiego, komunikatywność, dokładność, rzetelność;zbieranie,analizowanie i dostarczanie danych, współpraca z pracownikami biura i magazyny;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą produktów Spółki, realizowanie ustalonych planów sprzedaży, terminowa realizacja zamówień
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Białka (małopolskie)
- obsługa programu czynszowego- obsługa programu finansowego- sporządzanie list płac- redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Wąsosz (dolnośląskie)
Sporządzanie list płacy, naliczanie zasiłków.
Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach - 2019-01-31 - Suwałki (podlaskie)
ubój trzody chlewnej
PUNKT UBOJU ZWIERZĄT Wojciech NOWICKI - 2016-01-18 - Lewki (podlaskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów, sporządzanie zamówień, dbałość o asortyment, obsługa kasy, przygotowywanie drinków
kontakt przez OHP - 2016-11-02 - Olesno (opolskie)
-reprezentowanie frimy przy organizacji szkoleń- przygotowanie materiałów szkoleniowych,reklamowych,fax-mailingów i e-mailingów-prowadzenie ewidencji uczestników-nadzorowanie portali branżowych-opracowywanie i wdrażania nowych tematów szkoleniowych-bieżąca analiza oferty konkurecji-przygotowywanie oraz kontrola materiałów szkoleniowych -prowadzenie rozmów handlowych-aktualizacja strony internetowej-nawiązywanie nowych kontaktów z wykładowcami-tworzenie baz klientów-formuowanie pism-archiwizacja dokumentow
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)