REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Data publikacji: 2019-08-26
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja lub ekonomia. Obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich; niekaralność za przestępstwo umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenie postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i (tj. znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start , o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym);Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;mile widziana znajomość programów Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność, rzetelność; dobra komunikacja interpersonalna; gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole; odporność na stres, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 26.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c74873c4318af047846957937952e62
Podobne oferty pracy
Praca w księgowości budżetowej,obsługa księgowa instytucji kultury: Biblioteki,Babiogórskiego Centrum Kultury. jednostek obsługiwanych (szkoły, przedszkola, schronisko)
URZĄD GMINY ZAWOJA - 2018-01-12 - Zawoja (małopolskie)
uprawa roślin na polu i w tunelu w gospodarstwie rolnym
Ireneusz Niewczas - 2018-08-21 - Mirzec (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzątanie na statkach.
IMPERIAL MARINE SERVICE SP.ZO.O - 2016-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
program
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Krasnystaw (lubelskie)
obsługa programów komputerowych, pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki UE, archiwizacja dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Fotograf
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Poczesna (śląskie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani-po stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska,wymagania: komunikatywność, dyspozycyjność ( kontakt z pracodawcą tel : 692292990 )
CAFE PASJA WIOLETTA BICZ - 2016-06-22 - Wołów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warka (mazowieckie)
Praca na budowie
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-05-18 - Łosice (mazowieckie)
zakładanie i prowadzenie akt osobowych studentów, przygotowywanie i sprawdzanie kart egzaminacyjnych, przygotowywanie dokumentów do obrony oraz związanych z procesem ukończenia studiów, archiwizacja dokumentów, obsługa systemu HMS, załatwianie spraw bieżących studentów
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Słupsk (pomorskie)
Praca koncepcyjna, analityczna.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa komputera w zakresie wprowadzania danych w zbiorach awirerajacych transakcje handlowe
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Zgierz (łódzkie)
sprzedaż ubezpieczen oferowanych przez Towarzystwo , prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa sprzedażowa klienta
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa, Filia w Sejnach - 2016-05-24 - Sejny (podlaskie)
Sortowanie ziemniaków. Zbiór owoców i warzyw sezonowych. Obsługa ciągnika i maszyn rolniczych.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wiązówka (mazowieckie)
Naprawa pilarek.
SKLEP "HEN-SIL" S.C. G.Gostomska, J.Hoppe - 2017-09-27 - Brusy (pomorskie)
OBSŁUGA FORMALNO-ORGANIZACYJNA ORAZ MERYTORYCZNA SZKOLENIA SPECJALIZACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA CHIRURGICZNEGO, W TYM: KONTAKT Z WYKŁADOWCAMI I KIEROWNIKAMI SPECJALIZACJI, NADZÓR NAD OPRACOWYWANIEM HARMONOGRAMÓW ZAJĘĆ, REALIZACJĄ ZAJĘĆ I JAKOŚCIĄ KSZTAŁCENIA, WYPISYWANIE UMÓW DLA WYKŁADOWCÓW, MONITORING ZAJĘĆ ( KONTROLA I WIZYTACJA) TEORETYCZNYCH I STAŻOWYCH, PRZYGOTOWANIE EGZAMINU WEWNĘTRZNEGO ITP.
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O. W RZESZOWIE - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
referent w dziale ksiegowości
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (małopolskie)
serwisowanie i wdrażanie systemów teleinformatycznych, tworzewnie sieci teleinformatycznych, naprawy serwisowe
ITEL SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tczew (pomorskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na stanowisku referenta.
Zespół Oświatowy w Kąkolewnicy - 2018-10-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemu transportowo-spedycyjnego, przyjmowanie i wydawanie dokumentów (m.in. listy przewozowe), wykonywanie zdjęć ładunków i sporzadzanie protokołów, przygotowywanie raportów (m.in. stanu magazynu)
GAMET S.A. - 2017-10-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Białystok (podlaskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało: naprawy mechaniczne pojazdów osobowych i ciężarowych, elektromechanika, diagnostyka komputerowa oraz doradztwo techniczne.
TRUCK-GUM - 2016-03-21 - Stojadła (mazowieckie)
Konkurs - Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2017-01-12 - Pyskowice (śląskie)