REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R6/0457-128/18 Włocławek oferta pracy HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R6/0457-128/18
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów cenowych, prowadzenie wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REJA 12A, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów cenowych, prowadzenie wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R6/0457-128/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie sprzedażowe, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu biegłym
Nazwa pracodawcy: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
REJA 12A, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: REJA
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 23.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
-Wykonywanie czynności biurowych-rejestracja dokumentów w systemach informatycznych -wykonywanie zadań dotyczących czynności sprawdzających
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Sopot (pomorskie)
wg klasyfikacji
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Lipka (wielkopolskie)
Cieśla szalunkowy - zbrojarz
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna i korespondencyjna obsługa klienta, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekierowywanie rozmów, organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zamawianie materiałów i usług do SPNT, wspieranie prac administracyjnych biur projektów UE realizowanych w SPNT, realizacja działań promocyjnych, tworzenie wizerunku firmy SPNT jako instytucji wspierającej przedsiębiorczość w regionie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
samodzielna praca przy obsłudze maszyn sterowanych numerycznie- Heidenhain i Fanuc, przygotowanie maszyny do pracy i dbałość o jej poprawne funkcjonowanie, kontrola poprawności wykonanych detali, wykonywanie pomiarów
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Połaniec (świętokrzyskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. spedycji miedzynarodowej;Staż dla osoby bezrobotnej.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Sokółka (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Opoczno (łódzkie)
obsługa płacowa pracowników szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 16 - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- sporządzanie pism- obsługa klientów, pracowników- rozliczanie usługi- obsługa urządzeń biurowych- wspomaganie w realizacji zadań pracowników oddziału
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Zgodnie z programem stazu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Budowanie bazy klientów, sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na pół etatu, 6 dni w tygodniu w godzinach 10-24.
WX-MALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Walendów (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami archiwizacji dokumentów, zapoznanie się z zasadami obsługi wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Będzin (śląskie)
sortowanie i analiza dokumentów ,wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie magazynu żywnościowego, prowadzenie gospodarki materiałowej dot. żywienia zbiorowego
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stau oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie korespondencji firmy,- pomoc przy obsłudze klienta,- wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zgierz (łódzkie)
Do zakresu obowiązków należeć będzie prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowanie dokumentacji dla kierowców, rozliczanie kart drogowych, rozliczanie delegacji
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Windyki (mazowieckie)
STAŻ w PSS SPOŁEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
kompletowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, zatrudnianie nauczycieli, nabór uczniów
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU MODY W ŁODZI - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
konserwacje i montaż urządzeń wentylacyjnych i klimatycznych
Wojciech Wieloch WOJWENT - 2017-04-25 - Lipie (śląskie)
prace w dziale kadr: prowadzenie ewidencji czasu pracy; raporty z zakresu czasu pracy; przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy; rozwiązywaniem stusunku pracy; przygotowywanie świadectw pracy;
SCANCLIMBER spółka z o.o - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, wyszukiwanie inwestycji, oferowanie produktów firmy ( meble , kabiny sanitarne , okładziny scienne, szafki basenowe, negocjacje warunków zlecenia, przygotowywanie zapytań do wyceny
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozwożenie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Bartków (świętokrzyskie)