REFERENT DS. SPRZEDAŻY DZIAŁU LOGISTYKI Małogoszcz oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY DZIAŁU LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa programów sprzedażowych, kontakt telefoniczny i e-mail z klientami, sporządzenie sprawozdań i raportów
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Małogoszcz (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małogoszcz, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa programów sprzedażowych, kontakt telefoniczny i e-mail z klientami, sporządzenie sprawozdań i raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie miesięczne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY DZIAŁU LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Małogoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, motywacja, zaangażowanie, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Jędrzejów
Adres pracodawcy:
Okrzei 63, 28-300 Jędrzejów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: jędrzejowski
Gmina pracodawcy: Jędrzejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jędrzejów
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy:
Malarz Jędrzejów. Praca sezonowa, malowanie dużych powierzchni.
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Jędrzejów
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielny cukiernik głównie wyrób tortów
ALEKSANDRA FRANIK CIASTKARNIA RODZINNA "LUKRECJA" - 2018-06-01 - Chorzów (śląskie)
sprzedaż hurtowa towarów,zamawianie towarów od handlowców pochodzenia wietnamskiego jak i z Wietnamu,prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie się z podstawowymi informacjami, dokumentami oraz działalnością dotyczącą organu nadzoru budowlanego:podstawy prawne działania oraz zadania, kompetencje i struktura organizacyjnawspółpraca z innymi organami oraz instytucjamirodzaje dokumentów (pisma, postanowienia, decyzje, rejestry, ewidencje, sprawozdania)obieg dokumentów i zasady pobierania opłat skarbowychzasady kontaktów z petentamizasady prowadzenia postępowania administracyjnegozasady archiwizacji dokumentów i aktrejestracja korespondencji do wysłania zakładanie nowych akt oraz uzupełnienie juz istniejącychbieżące uzupełnianie baz danych w programach komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie dokumentów,ewidencja rozchodu dokumentów zakupowych,prowadzenie stosownych rejestrów
Bo-Do spółka jawna - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokstałcące, znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w pracy w programie SAP Bussines One, komunikatywność, praca w grupieZakres obowiązków: rozliczanie dokumentów (dokumenty magazynowe PZ, WZ, PW, RW ), rozliczanie protokołów wykonanych usług, wystawianie faktur sprzedaży
IteCom Sp.z o.o. - 2019-06-06 - Wróżewy (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zamówienieami publicznymi, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura (w tym urządzeń biurowych) Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Prowadzenie poszukiwań za pośrednictwem internetu nowych kontrahentów. Prowadzenie korespondencji z partnerami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie: min. 3 m-ce na ww. stanowisku; aktualna książeczka sanepidowska; uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych unoszących; Zakres obowiązków: załadunek towarów/ nośników składowanych w magazynie na skrzynie, palety zgodnie z listą zamówień generowaną przez system; szkolenie i demonstracja czynności magazynowych innym zleceniobiorcom oraz innych usług magazynowych i/lub załadunkowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-18 - Pyskowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, czynności kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Serwisowe Farma Tech Sp. z o.o - 2017-03-03 - Kutno (łódzkie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, obsługa krajalnicy, maszyny etykietującej, metkownicy, kasy fiskalnej, terminala, wagi elektronicznej, kolektora danych. Zamawianie, odbiór, ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Gorlice (małopolskie)
dekretacje dokumentów, wystawianie faktur sprzedaży, monitorowanie płatności, wykonywanie prac zleconych przez Głównego Księgowego
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Mielec (podkarpackie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich nieobecności lub choroby
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie prac administracyjno - biurowych.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-06-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie akt osobowych, -współpraca z płacami i księgowością,-obsługa programu Word i Excel,-sporządzanie sprawozdań,-prowadzenie ZFŚS
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, aplikacji o środki zewnętrzne.
Urząd Gminy Hańsk - 2019-07-10 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
zadania przy procesie produkcji
S&S BUSINESS CONSULTING - 2016-02-11 - Ozorków (łódzkie)
obsluga klienta na sali gastronomicznej, pomoc przy serwowaniu posiłków Kontakt osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym 501-318-304 w godz. 10:00-15:00
Bistro - Caffe Marco-Polo - 2016-08-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych do programu kadrowego i księgowego, współpraca z księgowym i kadrowym
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pawłowice (śląskie)
obsługa wtryskarki
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa administracyjna w zakresie realizacji specjalizacji w dziedzinie pielęgniarstwa operacyjnego dla pielęgniarek.- Wynagrodzenie: 263 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 16.10.2018 15.10.2020. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,5%). - Praca w godzinach między 7:30-15:30 - wg grafiku. Wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane, istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (tel.: 32-209-04-15 do 17 wew. 26) w godz.: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 16, 40-027 Katowice) lub e-mail: izba (at) izbapiel.katowice.pl
OKRĘGOWA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KATOWICACH - 2018-09-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa kantora-sprzedaż winiet samochodowych, elektroniczna sprzedaż
PZM TRANSSERVICE Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Godów (śląskie)
353/16 SZUKAMY
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
Prowadzenie i ewidencja dokumentacji służby medycznej, promowanie zdrowia i higieny osobistej, wymiana środków opatrunkowych w apteczkach pierwszej pomocy
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-09-18 - Dęblin (lubelskie)
1) realizacja zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów i zasiłków szkolnych,2) kompleksowe prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej księgowości Ośrodka zgodnie z zakładowym planem kont i księgowością budżetową,3) wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych do programu komputerowego,4) ewidencjonowanie, rozliczanie należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych,4) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,5) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,6) przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,7) inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach - 2016-07-21 - Skarszewy (pomorskie)
pomoc podczas przyjmowania wniosków, obsluga sprzętu biurowego, archiwizowanie dokumentów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Puck (pomorskie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami i strukturą organizacyjną ARiMR oraz funkcjonowaniem biura na terenie Powiatu, uzyskiwanie wiedzy z zakresu polityki rolnej, zarówno Wspólnej Polityki Rolnej UE jak i instrumentów pomocy krajowej, obsługa aplikacji e-wniosek, zapoznanie się Rzeczowym Wykazem Akt oraz instrukcją obiegu dokumentów, pomoc w archiwizowaniu dokumentów, pomoc w bieżących pracach w archiwum zakładowym.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Pszczyna (śląskie)