REFERENT DS. ROZLICZENIA PRODUKCJI Ostróda oferta pracy "PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZENIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja etykiet produktowych z asortymentem,- nadawanie numeru identyfikacyjnego palet,- drukowanie etykiet logistycznych oraz asortymentowych,- naklejanie etykiet produktowych,- obsługa skanera ręcznego,- weryfikacja wagi asortymentu,- rejestracja czasu pracy pracowników.
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gustawa Gizewiusza 32, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja etykiet produktowych z asortymentem,- nadawanie numeru identyfikacyjnego palet,- drukowanie etykiet logistycznych oraz asortymentowych,- naklejanie etykiet produktowych,- obsługa skanera ręcznego,- weryfikacja wagi asortymentu,- rejestracja czasu pracy pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZENIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2815
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Nazwa pracodawcy:
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa
danePracodawcy_nip: 9571030708
danePracodawcy_regon: 220925934
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Gustawa Gizewiusza 32, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ostródzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2815
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964927
Ulica pracodawcy: Gustawa Gizewiusza
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: przetwórstwo, transport
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432201
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 08.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89ab3e441fb1cd66f149c21378a70784
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pokoi ora zpomoc przy utrzymaniu porządku w hostelu.Sala B
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długoterminowych relacji z klientami, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIAN BARAN - 2018-12-11 - Michałowice (małopolskie)
Wykonywanie instalacji sanitarno-grzewczych
"EUROTERM" PITURA, HAIK, MACKIEWICZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-30 - Zamość (lubelskie)
prace porządkowe wg. poleceń pracodawcy minimum 15h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Opole (opolskie)
transport międzynarodowy,
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO - TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza potrzeb inwestycyjnych w obszarze aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu zakupu aparatury i sprzętu medycznego,- prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii i usterek,- prowadzenie rejestru poleceń, decyzji i nakazów organów kontroli wewnętrznej i zewnetrznej,- rejestrownie korespondencji przychodzącej Działu Technicznego,- prowadzenie bazy danych aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (łódzkie)
prace przy docieplaniu budynków
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa deklaracji, pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Tczew (pomorskie)
Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie gospodarki rzeczowo - finansowej, realizacja spraw związanych z zakupem materiałów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2020-07-29 - Świętoszów (dolnośląskie)
wykonywanie dowodów księgowych KP iKW, dekretowanie dokumentów, obsługa programu księgowego, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kańczuga (podkarpackie)
Praca w zespole, obsługa interesantów, umiejętność obsługi programu księgowego.
Zarząd i Obsługa Techniczna Nieruchomości ADMINISTRATOR s.c. - 2020-06-26 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej artykułów żywnościowych zgodnie z przepisami obowiązującymi w służbie żywnościowej. 2. Prowadzenie stałego nadzoru nad wykorzystaniem środków żywnościowych przeznaczonych na żywienie mieszkańców DEW. 3. Prowadzenie ewidencji ilościowej wody profilaktycznej, pobieranej z magazynów żywnościowych JW 2063. 4. Organizowanie obiegu dokumentów w sposób zapewniający prawidłowe rozliczanie operacji finansowych. 5. Uczestnictwo w prowadzeniu inwentaryzacji sprzętu będącego na wyposażeniu sekcji żywnościowej. 6. Pomoc w prowadzeniu ewidencji sprzętu będącego na wyposażeniu sekcji żywnościowej. 7. Uczestnictwo w inwentaryzacjach magazynu żywnościowego. 8. Przestrzeganie procedur zgodnych z wprowadzonym systemem Haccp.
Dom Emeryta Wojskowego - 2019-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa Sekretariatu Instytutu Nauk o Zdrowiu.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2019-06-12 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowanie ofert do potencjalnych klientów zagranicznych i krajowych, analizy marketingowe, obsługa targów i koferencji, tłumaczenia
Miflex Invest sp.z.o.o.Kutno - 2016-10-05 - Kutno (łódzkie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Informacje na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-02-18 - Krasnystaw (lubelskie)
- wprowadz. danych do systemów informatycznych,- obsł. korespondencji wychodzącej,- przygot. akt do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
referent / podinspektor
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Dłutów (łódzkie)
Praca przy linii produkcyjnej. Montowanie komponentów sprzętu AGD.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Kozienice (mazowieckie)
Wprowadzanie zeznań rocznych, PIT-OP, wprowadzanie decyzji ZOB-D, ODS-D, wprowadzanie zajęć wierzytelności WNS-ZW, wprowadzanie do BA Czynnych Żali, porządkowanie archiwum, segregowanie akt spraw dotyczących kas rejestrujących.
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Lubań (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentów do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, prowadzenie spraw płacowych, dokumentacji ZUS, rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Rydzynie - 2020-09-24 - Rydzyna (wielkopolskie)
- wykonywanie zleconych zadań administracyjno- biurowych- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie dziennika korespondencji- przyjmowanie telefonów, obsługa połączeń telefonicznych, faksowych, poczty e-mail- osbługa urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie)- redagowanie pism- wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostepnych funduszach unijnych i pomocowych dla ICZMP- czynny udział w realizacji i rozliczaniu projektów- opracowywanie treści zapytań ofertowych, wzorów umów i załączników- składanie zamówień na materiały biurowe, stała kontrola
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych,- Obsł. korespondencji przych. i wych.,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mail,- Obsł. urzędzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- Redagowanie pism,- Składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
Wspomaganie pracy kancelarii, weryfikacja dokumentów ewidencyjnych, wprowadzanie, rejestracja tytułów wykonawczach, łączenie rozmów tel.,
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie wykonania i monitorowania ważności umów, badań technicznych, ubezpieczenie środków transportowych, monitorowanie procesów poboru wody,gazu i energii elektrycznej, prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu, kontrolek, sprawowanie bieżącego nadzoru nad nieruchomością i prowadzenie dokumentacji zarządcy nieruchomości, scisłej współpracy z pozostałymi pracownikami sekcji gospodarczej oraz stałej współpracy z pracownikami pozostałuch działów w DPS.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Remont kontenerów morskich,
BTS SOLUTION Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)