REFERENT DS. ROZLICZEŃ Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KP i KW, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanu depozytów na oddziałach, segregacja dokumentów kasowych
Data publikacji: 2016-08-29
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KP i KW, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanu depozytów na oddziałach, segregacja dokumentów kasowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach: 7:00-15:00 lub 10:00-18:00Wynagrodzenie + premia + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcnie min. średnie, samodzielność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera, znajomość MS Office, min. rok doświadczenia w rozliczeniach
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne+ skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Łagiewnicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data dodania oferty pracy: 29.08.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Liczenie towaru w sklepie
kontakt przez OHP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa magla i pralek automatycznych
Meduza S.C. Mariusz Gasentzer, Mariusz Jarosz - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
analiza zadłużeń dłużników lokali mieszkalnych; naliczanie odsetek od nieterminowych opłat za lokale mieszkalne; wystawianie wezwań do zapłaty; wystawiani informacji o niezaleganiu w opłatach za lokale mieszkalne i garaże; rozliczanie indywidualnych opłat za centralne ogrzewanie dla lokali mieszkalnych ; obsługa interesantów w zakresie uzgadniania sald; potwierdzanie wniosków osobom ubiegającym się o dodatki mieszkaniowe. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Korab" w Ustce - 2017-03-14 - Ustka (pomorskie)
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie teczek akt osobowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcja kancelaryjną, ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prowadzenie sprawozdawczości SIO. Praca 3 dni w tygodniu.
Miejskie Przedszkole Nr 25 - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
prace rachunkowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Zator (małopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny.- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od września 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesięcy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty stomatologiczne. Praca w godz. 8-20. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-16.
NZOZ "PERFECT-DENT" - 2016-04-26 - Słupsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji, zapoznanie z programem do ewidencji, wydruki dokumentacji OT,MT, LT, LC, generowanie raportów z programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płock (mazowieckie)
wydawanie posiłków pacjentom na terenie szpitala (praca w systemie 12/24)
NIRO sp. z.o.o. - 2016-08-26 - Lubin (dolnośląskie)
Wydawanie i pryjmowanie dokumentów dot. praktyk zawodowych, przygotowywanie umów zleceń dla opiekunów praktyk, obsługa adm. spotkań metodycznych, opracowywanie danych statystycznych do sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Płock (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe. Bieżąca obsługa sekretariatu, kontakt z klientem, obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, fakturowanie. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
PRO-INWEST - 2017-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w delegacji
AQUAMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Bursztynowo (kujawsko-pomorskie)
Działania w zakresie informacji i promocji Projektów Unijnych. Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych. Udział w przygotowaniu i weryfikacji wniosków o płatność.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Suwałki (podlaskie)
obsługa mieszkańców w zakresie prowadzonych spraw , przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń lokatorów , sporządzanie pism i ogłoszeń - prowadzenie i rozliczanie kart pracy konserwatorów- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych - ewidencjonowanie i kompletowanie dokumentów związanych z dziełalnością działu GZM-udział w przygotowanieu umów na roboty budowlane - montażowe wykształcenie min. średnie , prawo jazdy kat. B, doświadczenie na podobnym stanowisku , biegła obsługa komputera MS OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ , KOMUNIKATYWNOIŚĆ SAMODZIELNOŚĆ
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W SYCOWIE - 2018-02-01 - Syców (dolnośląskie)
przewóz osób
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "Polonus" - 2017-07-06 - Dęblin (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
sporządzanie ofert uzdrowiska,samodzielne wyjazdy do klientów w celu zaprezentowania oferty uzdrowiska,kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
opieka nad osobą chorą, ścielenie łóżek, pomoc przy ubieraniu, myciu, przy posiłkach
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura podawczego, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Żary (lubuskie)
kontakt z klientem, wyszukiwanie ofert, planowanie tras transportów
UTYL-SERVICE BIS Joanna Sochaczewska - 2017-04-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa logistyczno - biurowa klientów, kontrola stanów magazynowych,wystawianie dokumentacji magazynowej, ścisła współpraca z biurem obsługi klienta.
CENOS Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Września (wielkopolskie)
- wykonywanie zadań przewidzianych dla służb parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - wykonywanie projektów i opracowywanie materiałów do publikacji edukacyjnych, - przygotowywanie procedur związanych z przetargami oraz przygotowywanie umów. Praca w godzinach 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta skierowana także dosób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) dzpk.pl
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym, układanie i księgowanie dokumentów, obowiązki kadrowe. Praca od pn do pt, w godz. 7.00-15.00.
DORADZTWO PODATKOWE BOŻENA KASPEREK-MIŁY - 2017-07-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kluczbork (opolskie)
OBSŁUGA APLIKACJI E-WNIOSEK, URZĄDZĘŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Dębica (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pszczółki (pomorskie)