REFERENT DS. ROZLICZEŃ PLACÓWEK HANDLOWYCH Zębowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PLACÓWEK HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie placówek handlowych ze sprzedaży wyrobów
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Zębowice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zębowice, powiat: jaworski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie placówek handlowych ze sprzedaży wyrobów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PLACÓWEK HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zębowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2016
Data zakończenia pracy: 11.09.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Strzegomska 7, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie+CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
produkcja i sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera i urządzeń biurowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w przygotowanych do księgowości dokumentacji, efektywna komunikacja z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Sprawdzanie i weryfikacja dokumentów wpływających od klientów, wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej i podatkowej, sporządzanie wydruków komputerowych, archiwizowanie i wpinanie dokumentów do segregatorów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca jako referent ds. audytu wewnętrznego
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta indywidualnego i grupowego. Obsługa systemów rezerwacyjnych, perzygotowanie i sprzedaż ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
referent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jaworzno (śląskie)
Prace biurowe, obsługa programów szkoleniowych, rozliczenia finansowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Malbork (pomorskie)
- Przygotowanie dokumentów 41. Ogólnopolskiego Harcerskiego Rajdu "Wisła"- teczki, zgłoszenia członków drużyn, zaproszenia,- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów Harcerskiej Akcji Letniej: karty kwalifikacyjne uczestnika, wykazy, listy obecności,- Elektroniczne przekazywanie i rejestrowanie zgłoszeń placówek letniego wypoczynku do Kuratorium Oświaty,- Kompletowe przepisywanie materiałów i pism,- Przygotowanie dokumentacji programu "Pogodne Lato",- Prowadzenie ewaluacji programu "Pogodne Lato"- Pomoc w przygotowaniu rozliczeń i sprawozdań z wykonania wypoczynku letniego,- Kserowanie materiałów zleconych przez opiekuna stażu.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)
Obróbka detali stalowych. Praca jednozmianowa od godziny 08:00 do 16:00 (możliwe dostosowanie godzin pracy w zależności od dojazdu do pracy).
AUREUS CONSULTING - 2018-01-30 - Witków (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-06-13 - Wolbrom (małopolskie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
Sebcar- Usługi Logistyczne Paweł Koper - 2018-02-09 - Komorniki (wielkopolskie)
obsługa komputera, obsługa kancelarii Ośrodka, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestru, opracowywanie dokumentów i korespondencji,
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
nauka prowadzenia rejestrów VAT, rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pakowanie i selekcja wyrobów z proszków spiekanych żelaza.
POLMO-ŁOMIANKI S.A - 2018-04-24 - Łomianki (mazowieckie)
praca przy obsłudze bydła mięsnego, karmienie, czyszczenie, wycielenie, pojenie cieląt, praca w dzień i w nocy
AGRO-FARM Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Wronów (opolskie)
obsługa klienta w siłowni i fitnes, dbanie o porządek, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymanie, naprawa eksploatacja infrastruktury technicznej.Utrzymanie, naprawa obecnej infrastruktury technicznej.Usuwanie usterek i awarii powstałych na terenie działania brygad.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe,spec.: Mechanika, budowa maszyn lub budownictwo; staż pracy: brak wymagań; b. dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; znajomość oprogramowania AutoCAD / 3D CAD; Zakres obowiązków: projektowanie urządzeń, profili aluminiowych i tworzenie ich dokumentacji konstrukcyjnej 3D i 2D, projektowanie oprzyrządowania potrzebnego do produkcji i tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej 3D i 2D, nadzór nad produkcją projektowanych zespołów maszyn i urządzeń, obliczenia wytrzymałościowe konstrukcji, projektowanie i wdrażanie procesów technologicznych i sprawowanie nad nimi nadzoru, wsparcie innych działów w zakresie nadzoru nad technologią, współpraca z technologami i inżynierami procesu/ów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
Pracownik produkcji układów elektronicznych z doświadczeniem w prototypowaniu układów wysokiej integracji. Około 80 godzn pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
proste prace głównie przy wykopach pod instalacje elektryczne
ELEKTRO-INSTAL-BUD Niebrzegowski Krzyszyof - 2018-07-05 - Łuków (lubelskie)
załadunki samochodów ciężarowych, prace związane z transportem towarów
REMONDIS GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie raportów, archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, księgowanie wpłat.
SOLID MCG SP. Z O. O. - 2017-08-22 - Częstochowa (śląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
- wykon. zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespond. przych. i wych.,- przyjmowanie tel. obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- obsł. urządz. biur.,- redagowanie pism,- skłądanie zam. na mat. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Dokładność i poczucie estetyki, utrzymanie stanowiska pracy w należytym porządku.
REVERSE BUSINESS SUPPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Gdańsk (pomorskie)