REFERENT DS. ROZLICZEŃ I EWIDENCJI Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I EWIDENCJI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Ms Office); komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista; doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku; mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej; zakres obowiązków: wystawianie faktur VAT; prowadzenie ewidencji zmarłych, miejsc rezerwowych i rejestru opłat za przedłużenie ważności grobów, danych informatycznych dot. pochówku osób na cmentarzach; tworzenie bazy danych wykonanych pochówków; prowadzenie rejestru wykonanych nagrobków i grobowców; wydawanie zezwoleń na wjazd na cmentarz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Dział Usług Pogrzebowo-Cmentarnych, ul.Kozielska 120
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozielska 120, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Ms Office); komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista; doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku; mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej; zakres obowiązków: wystawianie faktur VAT; prowadzenie ewidencji zmarłych, miejsc rezerwowych i rejestru opłat za przedłużenie ważności grobów, danych informatycznych dot. pochówku osób na cmentarzach; tworzenie bazy danych wykonanych pochówków; prowadzenie rejestru wykonanych nagrobków i grobowców; wydawanie zezwoleń na wjazd na cmentarz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Dział Usług Pogrzebowo-Cmentarnych, ul.Kozielska 120
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I EWIDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich
Numer budynku pracodawcy: 25C
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 06.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?838ad51af67981a4c6a65f418425c6d5
Podobne oferty pracy
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2019-04-29 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie; biegła znajomość obsługi komputera i poruszania się w internecie; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy; komunikatywność , samodzielność, odpowiedzialność; znajomość książek dla dzieci- mile widziana; zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów; realizacja zamówień internetowych (kompletowanie zamówień, przygotowanie do wysyłki, wprowadzanie etykiet adresowych); wystawianie dokumentacji księgowej; rozpakowywanie dostaw książek; obsługa zadań związanych z działalnością sklepu internetowego; praca od pn. do pt. w godz 8-16; umowa zlecenie;
DZIECI SĄ WAŻNE Alicja Szwinta-Dyrda - 2018-08-21 - Gliwice (śląskie)
analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami i ich windykacja, księgowanie i sprawdzanie dokumentów sprzedaży, obsługa programu "Sprzedaż"
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Rozliczanie przyjetego surowca
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- przyjmowanie rocznych zeznań podatkowych od podatników podczas trwania akcji zeznań oraz wykonywanie innych prac związanych z obsługą podatników w tym okresie- zakładanie akt podatkowych podatników- wypożyczanie z Biblioteki Akt aky podatkowych i innych dokumentów dla pracowników Działu Obsługi Bezpośredniej- Wpinanie wszelkiej dokumentacji podatkowej do akt podatkowych- wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów podatkowych- wykonywanie wszellkich innych czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową Działu
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa interesantów. Obsługa poczty.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Namysłów (opolskie)
kontakt zklientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-05 - Damianowo (dolnośląskie)
Porządkowanie dokumentów księgowych w porządku chronologicznym, wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poręba (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Żelazno (dolnośląskie)
- Projektowanie, nanoszenie zmian w programie AutoCad, przetwarzanie danych komputerowych. Praca w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca 7:00-15:00. Wymagania: dobra znajomość programu AutoCad, wyksztacenie bez znaczenia, doswiadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 509-730-547) w godzinach: 8:00-14:00.
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Zapoznanie się zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kancelaryjnych, obsługa poczty, sprawy związane z realizacją obowiązku szkolnego, zapytania ofertowe, inne.
Szkoła Podstawowa w Psarach im.Jana Pawła II - 2018-01-08 - Psary (dolnośląskie)
Staż w Zdzieszowicach. Spotkanie z pracodawcą w siedzibie Urzędu Pracy w dniu 24.07.2017 godz. 10:00
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zdzieszowice (opolskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2018-02-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i kwalifikowania wpływających wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,prawidłowe i terminowe załatwianie spraw według właściwości rzeczowej,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemie informatycznym,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zadań
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnieni poprawnej rejestracji produkcji i rozliczania zużytych surowców, opracowywanie na potrzeby Kierownictwa Spółki zestawień, wyliczeń i raportów, sporządzanie kalkulacji ofertowych na wytwarzane produkty, monitorowanie stanu zapasów wyronbów gotowych i surowców, obsługa programu Comarch ERP XL (PZ, WZ, FZ, FS, RW, PW, MM), przekazywanie wyprodukowanych partii do Magazynu Wyrobów Gotowych, comiesięczna inwentaryzacja na magazynie, wycena stanów końcowych wyrobów gotowych, itp., sporządzanie raportów produkcyjnych, sporządzanie zapotrzebowań na surowce oraz zamawianie ich. Wymagania: wyksztacenie min średnie ekonomiczne, kierunek ekonomia, rachunkowość, mile widziany staż pracy, umiejętność analitycznego myślenia (analiza danych, wyciąganie wniosków), zorientowanie na realizację celów, samodzielność i dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, puntualność, bardzo dobra znajomość środowiska office (w szczególności MS Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, chęć rozwijania swoich umiejętności interpersonalnych i zawodowych. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Kartoszyno (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe,pn-pt godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż materialów budowlanych
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów, programów kadrowych, praca z dokumentami w j. ukraińskim.
RANDSTAD Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Ciecie stali, gięcie, wiercenie, szlifowanie powierzchni
BARDMETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
rozładunek, przeładunek i przenoszenie mebli i sprzętu AGD
DE ART Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Poznań (wielkopolskie)
przepisywanie dokumentów na komputerze, obsluga urzadzeń biurowych, wykonywnie czynności gońca, obsługa sekretariatu, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji dokumentacji, odbiór poczty elektronicznej, prowadzenie sekretariatu zarządu, oprawianie i upinanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gniezno (wielkopolskie)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI ORAZ SKUTECZNE POZYSKIWANIE ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UBIEGANIEM SIĘ O DOFINANSOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW, WSPÓŁPRACA PRZY ORGANIZACJI WYDARZEŃ KULTURALNYCH.
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-10-15 - Polkowice (dolnośląskie)
Rozliczanie polis ubezpieczeniowych pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Nisko (podkarpackie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, piecza nad majątkiem i mieniem pracodawcy, kontrola stanu technicznego budynku, planowanie i nadzorowanie pracowników przygotowywanie i przeprowadzanie zakupów, artykułów spożywczych, środków chemicznych
Żłobek Miejski w Tychach - 2019-01-10 - Tychy (śląskie)
Zamawianie części, logistyka,zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szamotuły (wielkopolskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, sporządzanie ofert przetargowych, obsługa klientów
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)