REFERENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI Bytnica oferta pracy HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie produkcji; wprowadzanie danych do systemu; inwentaryzacja
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Bytnica (lubuskie)
Pracodawca: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-630 Bytnica 139c, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie produkcji; wprowadzanie danych do systemu; inwentaryzacja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +300 zzł premii miesięcznej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy biurowej; obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
66-630 Bytnica 139c, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Bytnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytnica
Numer budynku pracodawcy: 139c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż ubezpieczeń, prace biurowe
Firma Handlowo-Usługowa "VISA" Jackowska Wieslawa - 2016-08-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług Agencji Zatrudnienia specjalizującej się w rekrutacji cudzoziemców - w szczególności z Ukrainy, aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt z rosyjsko i ukraińsko- języcznymi kandydatami do pracy.
Hrex sp. z o.o. - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Księgowanie i rejestrowanie dokumentów w systemie magazynowym. Godziny pracy 6-14.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-07 - Charnowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Bądzyn (mazowieckie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długoterminowych relacji z klientami, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIAN BARAN - 2018-09-10 - Michałowice (małopolskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, rozładunek i załadunek towaru, rozmieszczenie towaru na regałach wysokiego składowania, dbanie o powierzony sprzęt
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gorlice (małopolskie)
Pomoc w nadzorze nad pracami warsztatowymi, rozliczanie zakupionych części ze stanu magazynowego, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
Obsługa klienta na stacji paliw
Przedsiębiorstwo Usługowe Magdalena Kowalczuk - 2018-10-12 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, obsługa niwelatora, doświadczenie zawodowe mile widziane
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-08-23 - Myjomice (wielkopolskie)
Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
- Usuwanie i lokalizowanie usterekurządzeń kontrolnych- Usuwanie awarii układów systemu sterowania, systemu pakowania wyrobów i urządzeń labolatorium
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Orzesze (śląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie dokumentów kierowców i przedstawicieli handlowych.
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-05-22 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie części mechanicznych
PROGRESS ECO SP. z o.o. S.K.A - 2016-08-10 - Dobrów (świętokrzyskie)
przygotowanie zamówień na sklepy firmowe, analiza sprzedaży, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługa urządzeń biurowych (komputer, kopiarka, telefon)
Piekarnia Warmińska Sp. Jawna Braniewo - 2018-03-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa szlifierki do wałków, otworów, dobieranie i regenerowanie ściernic, praca na terenie Krakowa oraz całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
jw
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami funkcjonowania spółki i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Stoisław (zachodniopomorskie)
cięcie materiałów grubych (juta, bawełna, skóra) - przygotowanie do produkcji, sztancowanie, nitowanie
Zakład Produkcyjny "JUNIOR" Wroniecka Eryka - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów, odbieranie i wysyłanie korespondencji, sporzadzanie dokumentów i pism, archiwizowanie dkokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pomoc:- księgowanie dokumentów,- segregowanie dokumentów wg dat,- archiwizowanie,- rozliczanie ZUS, PIT,- numerowanie dokumnetów.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania: obsługa dokumentów w imporcie i eksporcie, organizacja transportów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie instrukcji i procedur oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, prowadzenie archiwum firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Oferujemy: pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, niezbędne narzędzia pracy, pakiet socjalny. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra obsługa komputera w tym MS Office, umiejętność swobodnego komunikowania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, umiejętność planowania i organizacji, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładność, bardzo dobra organizacją pracy i umiejętnością współpracy. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Radlin (śląskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wymiar czasu pracy - pełen etat - czas pracy w zakładzie-7,35 godz.kontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Lębork (pomorskie)
Praca na bazach danych, tworzenie raportów z monitoringu, prowadzenie projektów sprzedażowych i zakupowych, tworzenie procesów pomocnych dla działu handlowego. Kontakt z pracodawcą: ALICJA.GARNCAREK (at) CENTROZLOM.COM.PL lub 71 356 66 32.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa korespondencji, obsługa klientów biura. Wykształcenie wyższe - księgowość lub rachunkowość, gospodarka nieruchomościami. Biegła obsługa komputera, komunikatywność, kultura osobista.
Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński - 2016-02-04 - Wejherowo (pomorskie)