Praca REFERENT DS. REKLAMACJI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT DS. REKLAMACJI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 11 ofert pracy REFERENT DS. REKLAMACJI.
odbiór, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych• przyjmowanie do magazynu reklamowanych produktów od klientów, kierowców i kurierów firm spedycyjnych• kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji• terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów• formalna i prawna analiza zasadności reklamacji (sprawdzanie i kwalifikowanie wad, określenie sposobów realizacji reklamacji, wysyłka do odpowiedniego gwaranta lub przekazanie do serwisu wewnętrznego)• przygotowywanie sprawozdań i raportów• nadzorowanie dokumentacji związanej z produktami reklamowanymiPraca w godz 8-16
TOYA-STANMAR SP Z O.O. - 2021-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odbiór, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych• przyjmowanie do magazynu reklamowanych produktów od klientów, kierowców i kurierów firm spedycyjnych• kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji• terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów• formalna i prawna analiza zasadności reklamacji (sprawdzanie i kwalifikowanie wad, określenie sposobów realizacji reklamacji, wysyłka do odpowiedniego gwaranta lub przekazanie do serwisu wewnętrznego)• przygotowywanie sprawozdań i raportów• nadzorowanie dokumentacji związanej z produktami reklamowanymiPraca w godz 8-16
TOYA-STANMAR SP Z O.O. - 2021-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odbiór, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych• przyjmowanie do magazynu reklamowanych produktów od klientów, kierowców i kurierów firm spedycyjnych• kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji• terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów• formalna i prawna analiza zasadności reklamacji (sprawdzanie i kwalifikowanie wad, określenie sposobów realizacji reklamacji, wysyłka do odpowiedniego gwaranta lub przekazanie do serwisu wewnętrznego)• przygotowywanie sprawozdań i raportów• nadzorowanie dokumentacji związanej z produktami reklamowanymiPraca w godz 8-16
TOYA-STANMAR SP Z O.O. - 2021-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odbiór, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych• przyjmowanie do magazynu reklamowanych produktów od klientów, kierowców i kurierów firm spedycyjnych• kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji• terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów• formalna i prawna analiza zasadności reklamacji (sprawdzanie i kwalifikowanie wad, określenie sposobów realizacji reklamacji, wysyłka do odpowiedniego gwaranta lub przekazanie do serwisu wewnętrznego)• przygotowywanie sprawozdań i raportów• nadzorowanie dokumentacji związanej z produktami reklamowanymiPraca w godz 8-16
TOYA-STANMAR SP Z O.O. - 2021-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odbiór, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych• przyjmowanie do magazynu reklamowanych produktów od klientów, kierowców i kurierów firm spedycyjnych• kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji• terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów• formalna i prawna analiza zasadności reklamacji (sprawdzanie i kwalifikowanie wad, określenie sposobów realizacji reklamacji, wysyłka do odpowiedniego gwaranta lub przekazanie do serwisu wewnętrznego)• przygotowywanie sprawozdań i raportów• nadzorowanie dokumentacji związanej z produktami reklamowanymiPraca w godz 8-16
TOYA-STANMAR SP Z O.O. - 2021-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa reklamacji, przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od klientów, ich weryfikacja oraz dalsze procesowanie, kompletowanie dokumentów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych statystyk reklamacyjnych, inicjowanie działań wspomagających proces reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa reklamacji, przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od klientów, ich weryfikacja oraz dalsze procesowanie, kompletowanie dokumentów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych statystyk reklamacyjnych, inicjowanie działań wspomagających proces reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w zakresie reklamacji , analizowanie oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu, prowadzenie wysyłki reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)