REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJII REKLAMY Łódź oferta pracy Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa
Stanowisko: REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJII REKLAMY
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 130 PLN
Zakres obowiązków: a) przygotowywanie i realizacja strategii promocji szkoły b) działania na rzecz pozyskiwania wsparcia finansowego dla szkołyc) kształtowanie i dbanie o wizerunek szkołyd) tworzenie pozytywnych relacji oraz utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami mediów ( m.in. prasa, radio,telewizja, portale internetowe)e) inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych i reklamowychf) realizacja zadań związanych z rekrutacją uczniów do szkoły g) prowadzenie m.in. Biuletynu Informacji Publicznej, strony internetowejh) przygotowywanie materiałów marketingowych ( m.in. broszury, ulotki, plakaty) i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiemi) tworzenie projektów i pisanie wniosków o dotacje w zakresie działalności dydaktycznej, artystycznejj) pisanie wniosków o stypendia dla uczniówk) współpraca z kadrą kierowniczą szkoły oraz innymi pracownikami szkołyl) wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły w zakresie promocji i reklamy
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 3/5, 91-052 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przygotowywanie i realizacja strategii promocji szkoły b) działania na rzecz pozyskiwania wsparcia finansowego dla szkołyc) kształtowanie i dbanie o wizerunek szkołyd) tworzenie pozytywnych relacji oraz utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami mediów ( m.in. prasa, radio,telewizja, portale internetowe)e) inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych i reklamowychf) realizacja zadań związanych z rekrutacją uczniów do szkoły g) prowadzenie m.in. Biuletynu Informacji Publicznej, strony internetowejh) przygotowywanie materiałów marketingowych ( m.in. broszury, ulotki, plakaty) i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiemi) tworzenie projektów i pisanie wniosków o dotacje w zakresie działalności dydaktycznej, artystycznejj) pisanie wniosków o stypendia dla uczniówk) współpraca z kadrą kierowniczą szkoły oraz innymi pracownikami szkołyl) wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły w zakresie promocji i reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 130 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ DODATEK STAŻOWY(referent 2 800zł/brutto - specjalista 3130zł/brutto)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJII REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) wykształcenie minimum średnie - na stanowisko referenta, wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wyższe i 2 lata stażu pracy -na stanowisko specjalisty(mile widziane kierunki: teatrologia, filologia polska, kulturoznawstwo, historia sztuki, dziennikarstwo, marketing)b) umiejętność obsługi pakietu MS Office, programów graficznych, poczty elektronicznej, internetuc) umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnychd) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie,samodzielność,kreatywność, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia,umiejętność negocjowania, doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,wysoka kultura osobistaWymagania dodatkowe:a) wykształcenie artystyczne ( szkoła baletowa, szkoła muzyczna)b) znajomość specyfiki pracy w szkole artystycznejc) znajomość zagadnień marketingu, reklamy i PRd) dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( mile widziana znajomość języka angielskiego, francuskiego)e) doświadczenie w pracy z mediamif) doświadczenie w obszarze działań promocyjnych i reklamowychg) doświadczenie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowychh) znajomość prawa autorskiego
Nazwa pracodawcy: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Wrocławska 3/5, 91-052 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie -art. 221, § 1 Kodeksu Pracy, (formularz do pobrania ze strony BIP https://bip.e-cea.pl/1305/oferty-pracy) b) kopie dokumentów potwierdzającychwykształceniec) kopie dokumentów potwierdzających dorobek zawodowy, staż pracy,d) orzeczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku (jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu lub nie minęło 30 dni od jego ustania)e) ostatnie zaświadczenie szkolenia BHP (jeśli kandydat je posiada)Termin składania dokumentów: 3 sierpnia 2019 r.Sposób składania dokumentów: osobiście w sekretariacie dyrektora pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub wysłane pocztą z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy/specjalistyds. promocjii reklamy"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów 03.08.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 3/5
Profil działalności pracodawcy: Szkoła
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 23.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0426166ed0f08f4ad13f2f1ea25dbc26
Podobne oferty pracy
produkcja elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kobyłka (mazowieckie)
jw.
AKADEMIA MALUCHA MYSZKA MIKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
Prace dekarskie na terenie Śląska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Max Plus Barbara Tałanda - 2017-08-28 - Bytom (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
Praca biurowa - bieżąca obsługa sekretariatu,prowadzenie kalendarza spotkań, udzielanie informacji w zakresie zadań KRIR, kontakty telefoniczne i bezpośrednie, pomoc przy organizowaniu spotkań, konferencji, szkoleń. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
KRAJOWA RADA IZB ROLNICZYCH - 2018-10-05 - Parzniew (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie urządzeń księgowych na programach komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Stryszawa (małopolskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
windyjacja należności pobranych świadczeń oraz należności wynikających z um. cywilnoprawnych z bezrobotnymi i pracodawcami, opiniowanie składanych wniosków o dop./wyp. stanowiska pracy lub jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie sytuacji materialnej poręczycieli itp.
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie - 2016-07-29 - Złotów (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Katowice (śląskie)
sprzedaż posiłków i napojów
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Istebna (śląskie)
czyszczenie przewodów kominiarskich, praca na wysokości
Alicja Szwedo - Zakład Usług Kominiarskich - 2018-10-11 - Piła Kościelecka (małopolskie)
STAŻ DO 30
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa podatników, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta,kasyfiskalnej,komputera
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie sprzedaży, dukumentacji ZKP, dokumentacji produkcyjnej (miejsce pracy: Stożne, Jaśki)
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Stożne (warmińsko-mazurskie)
obsługa tokarki
ZAKŁAD BUDOWY MASZYN "WOJTEK" Szmulik Elżbieta - 2016-03-17 - Trzebieszów Pierwszy (lubelskie)
prace biurowe, obsługa pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzątanie szatni pomieszczeń biurowych i sanitarnych, praca w godz. 14-22
Impuls Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Opole (opolskie)
Dział ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Śrem (wielkopolskie)
realizacja zadań w ramach funkcjonowania sekcji finansowo-Kadrowej oraz Samodzielnego stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zamawianie zakupów (środki czystości, papiernicze itp), zagłaszenie usterek i awarii, wprowadzanie środków trwałych do programu komputerowego GPE, inwentaryzacja, poprawne kontakty z dyrekcją, kierownikiem administracyjno - kadrowym oraz obsługą.Ważna kreatyność i pracowitość.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 10 - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie planów remontów. Nadzór nad terminowością przeglądów technicznych. Dokonywanie wizji lokalnych i inspekcji na terenie obiektów pod kątem realizacji niezbędnych usprawnień, usuwania usterek. Rozliczenia bieżące mediów i usług dla obiektów. Utrzymanie techniczne budynków, w tym głównie instalacji elektrycznej, wod.kan., teletechnicznej. Realizacja zamówień na materiały eksploatacyjne związane z utrzymaniem infrastruktury.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
załadunek, przyjmowanie towaru, transport
CORRECT Ewa Mikas, Jacek Mikas Spółka Jawna - 2017-10-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, zaiłkówwykształcenie średnie lub wyższeznajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie na podobnym stanowisku
"KT-INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za prawidłowy, zgodny ze specyfikacjąm, montaż zaworów. Pracownik jest zobowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz przestrzegać: obowiązującego czasu pracy, regulaminu pracy i płacy, przepisów oraz zasad BHP, ochrony środowiska i ppoż, tajemnicy zakładu pracy, zasad współżycia społecznego oraz dbać o dobro zakładu i utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy.ODPOWIEDZIALNOŚĆ:Obsługa maszyn i urządzeń na linii montażowej,Praca zgodna z obowiązującym procesem produkcyjnym,Prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dany proces,Realizacja celów jakościowych i ilościowych, Samodzielny montaż,Utrzymywanie porządku i czystości na linii, Przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP i ochrony środowiska,Wykonywanie poleceń przełożonych zgodnych z obowiązującym prawem, Praca na trzy zmiany od poniedziałku do piątku 6:00-14:00-22:00-6:00. Pracodawca oferuje bogaty pakiet benefitów:FINANSOWY: premie, dodatki za pracę w sobotę oraz zwiękoszny dodatek za pracę w porze nocnej, program rekomendacji - nawet do 3000 zł za polecenie pracownika, bony świąteczne, dofinansowanie do wyprawki szkolnej, nagrody za zgłaszane usprawnienia;ZDROWIE: bezpłatna prywatna opieka medyczna w Medicover, przyzakłądowa przychodnia lekarska, akcje profilaktyczne (szczepienia, badania, akcje prozdrowotne), bezpłatne ubezpieczenie na życie Pramerica, dofinansowanie do świeżych posiłków;ROZWÓJ: 4-dniowe szkolenie wdrożeniowe, możliwość awansu, szkolenia wewnętrzneCZAS WOLNY: dofinansowanie do karty Multisport, boisko i siłownia plenerowa na ternie Wabco, drużyny sportowe (np. piłkarze, wędkarze, biegacze, pływacy), "wczasy pod gruszą", dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;WARUNKI PRACY: zatrudnienie bezpośrednio w firmie, praca w dogodnej lokalizacji, zamknięty parking dla rowerów i samochodów, dofiansowanie dojazdów z Oleśnicy; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: przez stronę internetową - https://wabcotalent.loop.jobs/job/WABCO-Poland-Wroc%C5%82aw-dolno%C5%9Bl%C4%85skie/100001557lub CV składać w siedzibie firmy (w recepcji). tel. 695 651 138
"WABCO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
referent handlowy
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leżajsk (podkarpackie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w organizowaniu prac remontowo budowlanych Pomoc w organizowaniu i nadzorowaniu prac Sporządzanie wycen planowanych inwestycji Sporządzanie raportów kosztów wykonanych inwestycji Tworzenie planów i raportów z wykonanych prac Udział w zakupach potrzebnych materiałów i narzędzi Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem wykonywanych zadań
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-07-12 - Zagnańsk (świętokrzyskie)