REFERENT DS. PRODUKCJI Barczewo oferta pracy Metalowa Spółdzielnia Inwaliów
Stanowisko: REFERENT DS. PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; rozliczanie czasu pracy pracowników akordowych, rozdzielanie zadań i nadzór nad pracą pracowników; kontrola jakości wyrobów produkcyjnych na działach produkcyjnych
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Metalowa Spółdzielnia Inwaliów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 14, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; rozliczanie czasu pracy pracowników akordowych, rozdzielanie zadań i nadzór nad pracą pracowników; kontrola jakości wyrobów produkcyjnych na działach produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania-oczekiwania pracodawcy: wykształcenie średnie techniczne: mechaniczne; doświadczenie zawodowe związane z pracą przy produkcji metalu; umiejętność kierowania zespołem pracowników; znajomość obsługi komputera: WORD, EXCEL, ACCESS
Nazwa pracodawcy: Metalowa Spółdzielnia Inwaliów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 14, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barczewo
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierownik sklepu branża obuwnicza
MĄKA BOLESŁAW Produkcja Obuwia "EKSBUT-BOŻENNA MĄKA - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. przyjmowanie opłaty miejscowej od inkasentów oraz turystów,2. sporzadzanie raportów dziennych.Praca sezonowa w godz. 7-15 umowę zlecenie w Dźwirzynie od lipca do sierpnia.
Gminny Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji w Dźwirzynie - 2016-04-06 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Pabianice (łódzkie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsłuka klientów biura, sporządzanie ewidencji kosztów i przychodów, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Siedlce (mazowieckie)
Produkcja wyrobów wedliniarskich
BILANS Sp z o.o - 2017-06-21 - Słubice (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wołczyn (opolskie)
Transport krajowy.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgz programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa biura archiwum. Opracowywanie projektów pism urzędowych. Pomoc w obiegu korespondencji. Pomoc przy procesie brakowania dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie nowych akt na stan archiwum.
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa interesantów, analiza poprawności składanych wniosków, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Wojtaszyce (zachodniopomorskie)
wykonywanie okablowania budynków biurowych, mieszkaniowych itp.
ELSID SPÓŁKA CYWILNA SEBASTIAN DURAJ DAMIAN BUJAK - 2016-02-09 - Łętkowice-Kolonia (małopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta: sprzedaż i wydanie towarów klientowi, rozładunek, załadunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
weryfikacja kart drogowych, wystawianie faktur, weryfikacja tarcz tachografu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W STAROGARDZIE GDAŃSKIM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Sierpc (mazowieckie)
praca biurowa przy komputerze, wyszukiwanie inwestycji, oferowanie produktów firmy ( meble , kabiny sanitarne , okładziny scienne, szafki basenowe, negocjacje warunków zlecenia, przygotowywanie zapytań do wyceny
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sal konferencyjnych Szpitala, kontakt z potencjalnymi klientami zewnętrznymi zainteresowanymi wynajmem sal, wsparcie spotkań konferencyjnych, wykładów od strony obsługi audiowizualnej, obsługa i dbałość o sprzęt wykorzystywany w salach wykładowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
realizacja dżwięku podczas prób i koncertów własnych Orkiestry, współpraca z artystami w celu dżwiękowej realizacji koncertu, koordynacja i techniczne zabezpieczenie przy imprezach zleconych instytucji, przygotowanie pomieszczeń do prób i koncertów, dokonywanie na bieżąco przeglądu i oceny sprawności sprzętu i okablowania, prowadzenie spraw organizacyjno-gospodarczych Orkiestry, prowadzenie dokumentacji w zakresie wypożyczania powierzonego sprzętu,,godz. pracy 8.00-16.00, praca w dni koncertowe - godziny pracy uzależnione od godziny koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy
Elbląska Orkiestra Kameralna - 2017-05-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA APLIKACJI E-WNIOSEK, URZĄDZĘŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Dębica (podkarpackie)
Przyjmowamie dostaw, organizacja transportu, ważenie samochodu na wadze elektronicznej
EUROZŁOM PL Sp. z o. o. - 2016-10-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Szpachlowanie, malowanie, suche zabudowy, płytki
"KRZYŚ-KAR" KRZYSZTOF KRYSA - 2017-07-04 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa klientów na sali operacyjnej: realizacja gotówkowych i bezgotówkowych zleceń płatniczych klientów, obsługa klientów w zakresie wypłat i spłat kredytów
Bank Spółdzielczy - 2018-03-09 - Jaworzno (śląskie)
obsługa poczty, urządzeń biurowych, rozliczanie faktur, prowadzenie dokumentacji biurowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)