REFERENT DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH (NR 2451) Inowrocław oferta pracy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: REFERENT DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH (NR 2451)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych-przygotowywanie projektów decyzji, postępowań administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych-przygotowywanie projektów decyzji, postępowań administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH (NR 2451)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo-umiejętność pracy w zespole-odporność na stres-komunikatywność-prawo jazdy kat. B-znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-CV i list motywacyjny-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy-oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych-oświadczeie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe-kopia prawa jazdyDokumenty należy złozy do 19.07.2019r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław IIIpiętro, pok. 302 z dopiskiem "oferta pracy"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Mątewska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76f61ce0f3685164fb3e4fb12f6d3744
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących remontów budowlanych i utrzymania infrastruktury, pozyskiwanie ofert na realizację zadań przydzielonych Serwisowi Wewnętrznemu,w ramach planowanego budżetu (remonty i infrastruktura)przygotowywanie umów na realizację zadań, nadzorowanie prac realizowanych przez firmy zewnętrzne, wystawianie zamówień w systemie Qualiac, opis merytoryczny faktur w systemie Workflow, prowadzenie spraw organizacyjno-prawnych i archiwum zakładowego.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków został określony na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r. Miejsce wykonywania pracy- Terenowy Oddział w Nowym Dworze Gdańskim.Wymagane dokumenty zostały określone na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl ,oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12 z dopiskiem :Oferta pracy nr 2/2017 w terminie do dnia 13 marca 2017r. do godz. 24.Decyduje data wpływu oferty do Zarządu, po wskazanym w ogłoszeniu o naborze terminie oferty nie będą rozpatrywane. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry (at) zmiuw.gda.pl.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagane aplikacje powinny być opatrzone klauzulą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz.U. z 2014r.,Nr 1182/.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych, będą komisyjnie niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych i ich poprawiania do dnia zakończenia terminu składania ofert. Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych wybrane w procesie rekrutacji osoby będą zapraszane telefonicznie bądź drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną /w przypadku przeprowadzenia kolejnego etapu rekrutacji powiadomienie również odbędzie się drogą telefoniczną lub elektroniczną/. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku www.zmiuw.gda.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu. Uprzejmie informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy. Odsyłane będą tylkoaplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyłączaniem dokumentów aplikacyjnych, które na mocy art. 13 ust 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą, która objęła w/w stanowisko. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. W/w stanowisko pracy jest uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych, stażu pracy i posiadanego wykształcenia.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.20.2017 z dn 31.08.2017r. Wymagania: wykształcenie średnie.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-09-01 - Wejherowo (pomorskie)
wszelkie sprawy biurowe zwiazane z kadrami oraz zadania zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Zapewnieni poprawnej rejestracji produkcji i rozliczania zużytych surowców, opracowywanie na potrzeby Kierownictwa Spółki zestawień, wyliczeń i raportów, sporządzanie kalkulacji ofertowych na wytwarzane produkty, monitorowanie stanu zapasów wyronbów gotowych i surowców, obsługa programu Comarch ERP XL (PZ, WZ, FZ, FS, RW, PW, MM), przekazywanie wyprodukowanych partii do Magazynu Wyrobów Gotowych, comiesięczna inwentaryzacja na magazynie, wycena stanów końcowych wyrobów gotowych, itp., sporządzanie raportów produkcyjnych, sporządzanie zapotrzebowań na surowce oraz zamawianie ich. Wymagania: wyksztacenie min średnie ekonomiczne, kierunek ekonomia, rachunkowość, mile widziany staż pracy, umiejętność analitycznego myślenia (analiza danych, wyciąganie wniosków), zorientowanie na realizację celów, samodzielność i dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, puntualność, bardzo dobra znajomość środowiska office (w szczególności MS Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, chęć rozwijania swoich umiejętności interpersonalnych i zawodowych. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Kartoszyno (pomorskie)
- Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów zagranicznych,- Przygotowywanie ofert cenowych dla klientów,- Prowadzenie negocjacji z klientami, - Obsługa reklamacji,- Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi.
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-05-26 - Wawrów (lubuskie)
obróbka wstępna warzyw, mięs, drobiu; przygotowywanie potraw prostych; prace porządkowe
Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe "NARYS" Ryszard Nalepka - 2017-05-22 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z SZALOWANIEM STROPÓW I ŚCIAN, MONTAŻ I DEMONTAŻ SYSTEMÓW SZALUNKOWYCH, UKŁADANIE SIATEK ZBROJENIOWYCH
STACH-BUD STANISŁAW PLATA - 2017-10-20 - Gostwica (małopolskie)
prowadzenie profilu firmy w socila mediaprzygotowywanie i realizacja strategii marketingowychpozyskiwanie klientówrozwijanie trwałych relacji z klientemobsługa klientaprowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa okienka pocztowego, rozliczanie wpłat, przyjmowanie i wydawanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Łąka (śląskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2018-02-12 - Trzebownisko (podkarpackie)
referent administracyjno- biurowy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
przyjmowanie i wstępna weryfikacja faktur, dokonywanie opłat bezgotowkowych, sporzadzanie rejestrów VAT, uczestnictwo w pracy komisji inwentaryzacyjnej i w inwentaryzacji(godziny pracy 7-150
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
KIEROWCA NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH
BOGDAN MĄDRO PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE NETO - 2019-05-23 - Pustynia (podkarpackie)
obowiązki referenta ds. sprzedaży produktów bankowych. Miejsce pracy: placówki Banku
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznychPrzygotowywanie, analiza dokumentów sprzedażowychMonitoring obsługiwanych rynkówWspółpraca z komórkami wewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-02-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Szwarcenowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z pracą pionu ochrony informacji niejawnych.
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
referent
FEROCO S.A. w Upadłości Układowej - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z kontrachentami, sprzedaż; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Organizowanie imprez turystycznych, prowadzenie korespondencji mailowej w językach obcych, negocjacje z dostawcami usług i świadczeń turystycznych, realizacja polityki najwyższej jakości obsługi klienta, prowadzenie rozliczeń, praca w godz.9-17
ALMATUR Opole sp. z o. o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników. Prowadzenie akt osobowych i innych procesów zwiazanych z działalnościa działu personalnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
przyjmowanie i składowanie materiałów , prowadzenie dokumentacji magazynowej, obsługa wózka widłowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2019-05-15 - Ciepielów (mazowieckie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
RRB INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Legionowo (mazowieckie)
rozliczanie firm pod względem podatku dochodowego i VAT; układanie i wprowadzanie do programu dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie z przepisami i regulacjami, zapoznanie ze stanowiskiem pracy, obsługa urządzeń techniki biurowej, obsługa interesantów biura, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie dokumentów, wyszukiwanie informacji w internecie, orgaznizacja planu dnia przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Rumia (pomorskie)
sam. ref. egzekucji administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Lubań (dolnośląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Uzbekistanu, obsłuuga poczty w języku uzbeckim dbanie o relacje z klientami z Uzbekistanu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)