REFERENT DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ Bolesławiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prawidłowe i terminowe sporzadzanie list płac.2. Rozliczanie godzin nadliczbowych.3. Terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąvconego podatku od dochodoów osobistych pracowników.4. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA.5. Sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca.6. Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.7. Obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac itp.
Data publikacji: 2018-05-14
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prawidłowe i terminowe sporzadzanie list płac.2. Rozliczanie godzin nadliczbowych.3. Terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąvconego podatku od dochodoów osobistych pracowników.4. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA.5. Sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca.6. Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.7. Obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość); mile widziana znajomość programu PŁATNIK i systemu kadrowo- płacowego, wiedza z zakresu Prawa Płacy, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku PIT, bardzo dobra znajomość programu Excel, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony zdrowia, planowanie pracy, terminowość i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań, dokładność, wysokie zdolności analityczne, odpowiedzialność, sumienność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.05.2018
Oferta pracy ważna do: 13.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jeżowe (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Limanowa (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków,wydawanie posiłków na sale.
Klaudia Podladowska - 2018-02-19 - Stary Dębsk (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa komputera, obieranie telefonów, sporządzanie pism, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Dębno (zachodniopomorskie)
zapoznanie z programami i systemami komputerowymi obowiązującymi w OIP, a także obsługą baz danych, kancelarii elektronicznej i urządzeń biurowych, zapoznanie z programami oraz przepisami w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego, przepisywanie i redagowanie informacji opisowych opracowywanych na potrzeby OIP, przygotowywanie dokumentów i materiałów na potrzeby sekcji analiz, opracowywanie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie pism archiwizowanie akt, segregowanie, skanowanie, wprowadzanie korespondencji do rejestrów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z zakresem obowiązków wskazanych w ofercie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowanie projektów decyzji związanych z wymiarem należności podatkowych i opłat lokalnych; sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych
Urząd Miasta w Wojcieszowie - 2017-07-10 - Wojcieszów (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi, zdobywanie nowych klientów.
ChM sp. z o. o. - 2017-07-05 - Lewickie (podlaskie)
sporządzanie pism procesowych i kontrolowanie przebiegu spraw na każdym etapie postępowania przedsądowego i sądowego,prowadzenie małej księgowości,ofertowanie i zarządzanie kontaktami z klientem,korespondencja i obieg dokumentów,koordynowanie spotkań i spraw adm-organ.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dowóz cateringu, zaopatrzenie w produkty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Radlin (świętokrzyskie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków, sprawdzanie bieżących przelwów; sporządzanie i księgowanie faktur; sporządzanie analiz finansowych; Przygotowanie dokumentów do archiwizowania; wykonywanie spraw bieżących.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
1. Udzielanie informacji dot. produktów bankowych2. sporządzanie umów rachunków bankowych, zakładanie kartotek, bieżąca weryfikacja poprawności zapisów w systemie defbank3. Wprowadzanie, zmiana i sprawdzanie wprowadzonych kart wzorów podpisów4. Zakładanie i likwidacja rachunków bankowych5. Monitorowanie rachunków pod kątem występowania debetów6. Broszurowanie, sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu akt osobowych, wypisywanie faktur, pomoc w rozliczaniu kierowców, układanie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pińczów (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemu , sporządzenie dokumentacji, rozliczenia magazynu oraz wystawianie faktur.
UTIRES Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wróblik Szlachecki (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
KUBA TRANS GABRIELA ŚWIĄTKOWSKA - 2017-08-01 - Pólko (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia: 2 stanowiska referenta administracyjnego-rejestracja dokumentów,obsługa interesantów, przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kołbiel (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
ogólne prace ślusarskie, umiejętność czytania rysunku technicznego, praca w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-09-16 - Piastów (mazowieckie)
Nagrywanie elektroniczne obrazu i dźwięku oraz obsługa urzadzeń specjalistycznych na potrzeby projektu.- Praca Łodź, ul. Piotrkowska 60, II p.- 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezspośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3054317.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2017-10-24 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Zabrze (śląskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowywanie stanowiska pracy lekarza dentysty,- asystowanie lekarzowi dentyście,- obsługa autoklawu,- umawianie pacjentów,- sterylizacja i dezynfekcja narzędzi.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
Określanie celów projektów Przygotowanie harmonogramu projektuPlanowanie, zarządzanie oraz nadzór nad budżetem Monitorowaniestatusu projektu Wybór członków zespołu projektowegoMotywowanie oraz odpowiednie zarządzanie członkami zespołuKoordynowanie pracy specjalistów oraz podwykonawców Zarządzanieryzykiem projektu Nadzorowanie rozliczeń i faktur, praca w godz. 8-16
ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Ligota Dolna (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomoc stolarza
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
referent ds. ksiegowosci i rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pianowo (wielkopolskie)