REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Ustalanie norm czasowych na elementy - rozlicznie kart pracy pracowników- pomoc w organizacji produkcji na wydziałach produkcyjnych- tworzenie wykazów elementów na serie na wydziały produkcyjne- wyliczanie współczynnika wydajności- uczestnictwo w inwentaryzacjach
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Ustalanie norm czasowych na elementy - rozlicznie kart pracy pracowników- pomoc w organizacji produkcji na wydziałach produkcyjnych- tworzenie wykazów elementów na serie na wydziały produkcyjne- wyliczanie współczynnika wydajności- uczestnictwo w inwentaryzacjach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Bogaty pakiet socjalny, grupowe ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFSŚ, karnety spa, talony świąteczne, paczki świąteczne dla dzieci.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wynagrodzenie brutto 2600 +premia uznaniowa . Pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie. Możliwość przystąpienia do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego. Bogaty pakiet socjalny. Oczekiwania pracodawcy to: umiejetność pracy w zespole, zaangażowanie oraz rzetelność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8771445721
danePracodawcy_regon: 28022842400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 16.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f9844fc4a65fbd6ecb1e3fc6a91207b
Podobne oferty pracy
Social media, akcja marketingowa, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bilcza (świętokrzyskie)
REFERENT DS. TURYSTYKI
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Połomia (śląskie)
Fryzjer damsko-męski
Salon Fryzjerski Nowy Styl Marzena Kwaśniak - 2016-07-29 - Olesno (małopolskie)
Rozwiazywanie problemów sieciowych w szerokim zakresie technologii: budowanie i utrzymywanie relacji z różnymi klientami, przegląd wymagań sieci i proponowanie projektów dla potrzeb biznesowych, doradztwo dot. rozwiązywania problemów i okreslanie najlepszego planu serwisowego dla klientów, kwestionowanie sposobów pracy oraz sugerowanie usprawnień i najlepszych praktyk
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ ART. SPOŻYWACZO-PRZEMYSŁOWYCH
Firma Handlowo - Usługowa "MAJA" Sklep Spożywczo - Przemysłowy "MAJA" Jacek Gałązka - 2018-06-07 - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
-
ECO-SERWIS ROMAN ELMINOWSKI - 2018-08-03 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości dla spółki, sporządzanie deklaracji VAT, księgowanie dokumentów, kontakt i współpraca z instytucjami ZUS, US
IMBUD s.c. Sławomir Imbirowski, Emilia Imbirowska - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i przetwarzanie zamówień części do maszyn rolniczych, środków ochrony roślin i innych, wysyłanie zamówień, odbiór zamówionego towaru, prowadzenie podstawowej dokumentacji
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ LISIECKI - 2019-06-19 - Bojanowo (wielkopolskie)
- rozdział sprzętu i materiałów medycznych;- prowadzenie ewidencji rzeczowych aktów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w ZWSI RON;- opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych;- prowadzenie rejestru wydanych dokumentów obrotu materiałowego;- prowadzenie planowania wykorzystania przydzielonych środków budżetowych w elektronicznych systemach obowiązujących w resorcie obrony narodowej (SI LBPP);- realizowanie zakupów środków materiałowych oraz drobnego sprzętu dla 25. WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu zgodnie z obowiązującymi regulaminami oraz prawem zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu poprzez prawidłowy obieg korespondencji ,Przyjmowanie gości i obsługa spotkań firmowych ,Prace biurowe związanie z bieżącymi potrzebami firmy.Dbanie o wizerunek pracodawcy oraz estetykę biura.Współpraca z innymi działami firmy,Inne prace zlecone
kontakt przez OHP - 2020-07-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Montowanie pojazdów i urządzeń transportowych
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Prywatne Przedszkole Niepubliczne nr 2 s.c. Lucyna i Leszek Machowiak - 2017-11-17 - Leszno (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentów usługowych, prowadzenie i obsługa firm
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielom prowadzacym zajecia edukacyjne
Szkoła Podstawowa w Kliniskach im. W. Grochowskiego - 2018-07-04 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunkó z kontrahentami, operacji zakupów i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów naleznych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
prace związane z administracja biurową.
STOLBUD Pszczyna S. A. - 2019-01-22 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa sekretariatu i wszystkie czynności z tym związane, przygotowanie pism. Praca jednozmianowa w godz. 8-16.
POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W WEJHEROWIE - 2020-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klienta - wpłaty/wypłaty gotówki, oferowanie i doradztwo w zakresie sprzedaży produktów z oferty SKOK, sporządzanie umów pożyczek, lokat, ROR.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa "WISŁA" - 2019-03-18 - Rogowiec (łódzkie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. MARII KONOPNICKIEJ W KALISZU - 2018-03-05 - Kalisz (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Zielona Góra (lubuskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie dań, dbałość
Max-Dom S.C. S. Ślązak J.Ślązak - 2019-03-12 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
jw.
Firma Gwarant Tomczyk Sp.jawna - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa administracyjna kierownictwa projektu (przygotowywanie projektów pism, korespondencja, zestawienia, itp.);- przygotowanie wzorów dokumentów stosowanych w projekcie (formularze, oświadczenia, harmonogramy, dzienniki zajęć, protokoły itp.);- prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień do projektu;- utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, uczestnikami, członkami zespołów i administracją AMFN,- administrowanie planem budżetu projektu w zakresie zgodności z harmonogramem wydatków i procedurami obowiązującymi w AMFN,- opracowanie raportów na podstawie informacji dostarczonych od członków zespołu,- wprowadzanie danych o projekcie do strony internetowej AMFN,- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z właściwymi wytycznymi,- obsługa organizacyjno-administracyjna spotkań zespołów w ramach projektu.1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
Komunikacja z dostawcami, zamówienia towarów, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur, analiza zamówień, wyliczanie zakupów.Jedna zmiana 8-16. 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż paliw i innychtowarów handlowych
Z.P.H.U. "KAMA Kowalski" Antoni Piotr Kowalski - 2019-03-28 - Skępe (kujawsko-pomorskie)