REFERENT DS. OBSŁUGI ZAJĘĆ(NR 3110) Bydgoszcz oferta pracy BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI ZAJĘĆ(NR 3110)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami- obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych- obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie zajęć egzekucyjnych
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami- obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych- obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie zajęć egzekucyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI ZAJĘĆ(NR 3110)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dokładność i skrupulatność[Umiejętność 1] : umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 17, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) pocztowy.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 29.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0e5912d8f0eae44aca51cbab076e299
Podobne oferty pracy
h
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie dokumentów ksiegowych, ich weryfikacja i przygotowanie do księgowania. Zapoznanie się z obsługą programów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu pod nadzorem opiekunów. Zapoznanie sie z prowadzeniem spraw kadrowych i ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Prowadzenie obiegu korespondecji (obsługa i rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej). Obsługa sekretariatu. Organizacja kwater dla pracowników (wyszukiwanie kwater, przygotowanie umów, opisywanie dokumentów kosztowych itp.). Pomoc pozostałym pracownikom Działu.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na czas określony do końca 2017 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Naprawa i obsługa instalacji elektrycznych w pojazdach samochodowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Czubrowice (małopolskie)
- pomoc w udzielaniu udzielaniu kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych,- pomoc przy dbaniu o budowanie zaufania wśrod pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,- pomoc przy rejestracji wizyt pacjentów (bezpośrednio w palacówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania chorych i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce,- pomoc przy kontroli uprawnień i statusów ubezpieczeń przyjmowanych pacjentów,- pomoc przy planowaniu terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach,- pomoc przy prowadzeniu i archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów (kompletowanie dokumentów medycznych oraz dołączanie do odpowiednich kartotek),- pomoc przy wydawaniu pacjentom i osobom upoważnionym wyników badań i dokumentacji medycznej,- pomoc przy prowadzeniu ewidencji usług medycznych wykonywanych w placówce,- pomoc przy przygotowaniu harmonogramów konsultacji medycznych,- współpraca z innymi działami placówki i personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług,
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Wronki (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-rejestracja i skanowanie korespondencji oraz wysyłanie przesyłek (praca przy komputerze),-segregacja i rozdział dokumentów (w tym listów, przesyłek, pism, potwierdzeń odbioru, gazet, itp),-obsługa klienta, w tym udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Analiza potrzeb osób niepełnosprawnych z terenu gminy Sławoborze, koordynowanie usług opiekuńczych, obsługa kancelaryjna ośrodka, pełen zakres obowiązków w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze gops.slawoborze.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2018-07-04 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć w różnych grupach wiekowych - prowadzenie dokumentacji, napisanie programu dla danej grupy. Wykształcenie wyższe pedagogiczne - filologia angielska, mile widziane doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego, osoba otwarta, lubiąca pracę z ludźmi, dobrze zorganizowana, biegła znajomość języka angielskiego. Wymagane przez pracodawcę dokumenty: CV oraz dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych. Pracodawca prosi o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) karens-school.pl, natomiast kontakt tel. w godz. 10.00 - 16.00. Praca na umowę zlecenie.
KMB Poland Strzelecki Bartosz - 2017-09-15 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na podobnym stanowisku; znajomość pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi urządzeń biurowych, wysoki poziom kultury osobistej oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, um. pracy w zespole, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: prace organizacyjne związane z obsługą biura, koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, rozdział korespondencji przychodzącej, łączenie rozmów, obsługa gości, zaopatrzenie biura w potrzebne materiały; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Pyskowice (śląskie)
Brak danych
Gosped Adamscy spółka jawna - 2017-11-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Piekarz-piece tradycyjne. Praca w nocySala G
Piekarstwo i Handel Obwoźny Pieczywem Bożena Gadomska - 2016-04-11 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
Realizowanie polityki kadrowej: przyjęcia pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów, rozliczanie czasu pracy, sprawozdania.Oferta dostępna w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.Praca w godz. 7-19 (dzień/dzień) na umowę o pracę w Kołobrzegu, również w weekendy. Pracodawca zapewnia wyżywienie. Po okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
Relaks Nad Morzem Grażyna Piróg - 2017-08-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Prace porządkowe na obiektach i urzadzeniach spółki.
"ELPOLOGISTYKA" Sp.z. o. o. Zawada - 2016-08-18 - Zawada (świętokrzyskie)
Opieka nad dziećmi (dzienna i nocna), pomoc przy wykonywaniu codziennych obowiązków. Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
FUNDACJA DZIECIOM "WYRÓWNAJMY ICH SZANSE" - 2019-02-26 - Malbork (pomorskie)
- ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej,- obsługa centrali telefonicznej,- segregacja dokumentów,- skanowanie dokumentów,- kontrola merytoryczna dokumentów księgowych,- aktualizowanie baz danych,- układanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego, wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach, administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zabrze (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Kraków (małopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie auta dostawczego, dostawa towarów do kontrachentów
PHU Zimolzak Zbigniew - 2018-11-05 - Pruszków (mazowieckie)
Prace projektowe w zakresie projektowania architektoniczno-budowlanego. Przygotowanie dokumentacji projektowych, tworzenie rysunków budowlanych, opracowywanie rozwiązań budowlanych i architektonicznych. Praca w zespole projektowym przy projektach mieszkaniowych wielorodzinnych i rezydencjonalnych oraz usługowych. Prace biurowo-administracyjne: składanie i kompletowanie dokumentacji do projektów budowlanych; uzupełnianie wniosków, gromadzenie dokumentacji do pełnych projektów architektoniczno-budowlanych i wykonawczych.
Karolina Czupryniak Chiliart - 2018-10-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)