REFERENT DS MARKETINGU Duszniki-Zdrój oferta pracy Sanatoria Dolnośląskie Spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, obsługa recepcyjna gości, obsługa kasowa i fakturowanie sprzedaży,współpraca z komórkami organizacyjnymi sanatorium w zakresie realizowanych zadań, sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sanatorium,
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: Sanatoria Dolnośląskie Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, obsługa recepcyjna gości, obsługa kasowa i fakturowanie sprzedaży,współpraca z komórkami organizacyjnymi sanatorium w zakresie realizowanych zadań, sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sanatorium,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : obsługa kasowa klienta[Umiejętność 1] : opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych,[Inne] : Umiejętność pracy w zespole, otwartość na ludzi, chęć dzielenia się swym doświadczeniem oraz otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i praktycznego doświadczenia
Nazwa pracodawcy: Sanatoria Dolnośląskie Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wałbrzyski
Gmina pracodawcy: Mieroszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołowsko
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eaf80a3f302304843e4cf2c2b31361d6
Podobne oferty pracy
Administrowanie budynkiem Hufca Pracy w Zambrowie, dbanie o terminowe przeglądy budynku, opracowywanie projektów umów związanych z administrowaniem budynkiem, prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej HP w Zambrowie, obsługa programów komputerowych, znajomość lokalnego rynku pracodawców.
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Zambrów (podlaskie)
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej; obsługa sprzętu biurowego; archiwizacja dokumentów; prace pomocnicze dotyczące prowadzenia spraw kadrowych dla pracowników z Ukrainy.
Salkonbud Sp. z o.o. - 2019-06-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizowanie i prowadzenie wydarzeń związanych z popularyzacją lokalnego dziedzictwa kulturowego, współpraca z lokalnymi twórcami ludowymi, rzemieślnikami, rękodzielnikami, pozyskiwanie środków zewnętrznych do realizacji projektów popularyzujących lokalne dziedzictwo
CENTRUM KULTURY - 2019-05-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Nauczyciel niesłyszących i słabosłyszących (surdopedagog)
Zespół Szkół w Makowie Podhalańskim - 2018-07-12 - Maków Podhalański (małopolskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-11-17 - Garbalin (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Puck (pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, aktualizacja strony internetowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oława (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Wiśniewo (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie faktur z rejestrami, sprawdzanie raportów kasowych oraz utargów, sprawozdania do GUS.Proponowane wynagrodzenie to 2100,00 + premia uznaniowa.
EKONAFT Bolesławiec Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, fax-u, telefonu
TRANSMETAL Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
aplikacja folii bezbarwnej, odnowa, instalacja folii na szybach samochodowych, wymiana, naprawa szyb samochodowych
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Jaworzno (śląskie)
obsługa spraw biurowych,obsługa urządzeń biurowych,koordynowanie prac budowlanych,
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Leszno (wielkopolskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wykonywanie prac przy budowie sieci i instalacji elektroenergetycznych,załadunek i rozładunek materiałów,utrzymywanie porządku w miejscu pracy i na budowie,dbanie o powierzony sprzęt, punktualność, ogłada osobista
Józef Błudnicki "ELEKTRO-SERVICE”" - 2019-02-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabrze (śląskie)
zarządzanie danymi
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Płońsk (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
POLFEX Sp. z o. o. - 2019-11-28 - Borowiec (wielkopolskie)
Zatrudnienie na 13 godzin pedagoga szkolnego i 3 godziny nauczyciela wychowania do życia w rodzinie
Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-02-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Zabrze (śląskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska S.A. - 2019-06-04 - Goszcz (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Pelplin (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów w Dziale Księgowości; prowadzenie zestawień na potrzeby działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; kserowanie, segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych; praca z systemem finansowo-księgowym; podział dokuemntów przychodzących zakupowych; zakładanie kart i kont kontrahentów; weryfikacja numerów kont bankowych w systemie; przygotowanie do księgowania faktur zakupowych i sprzedażowych krajowych oraz zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Planowanie potrzeb, prowadzenie rozpoznania rynku, ustalanie potrzeb służby czołgowo-samochodowej, realizacja zakupów, realaizacja usług i dostaw
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-20 - Zgierz (łódzkie)
- wykon. zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespond. przych. i wych.,- przyjmowanie tel. obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- obsł. urządz. biur.,- redagowanie pism,- skłądanie zam. na mat. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
prace biuroweStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)