*REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) Składowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: *REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie dokumentacji księgowej, obsługa programu Subiekt GT
Data publikacji: 2016-09-26
Lokalizacja: Składowice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowice, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie dokumentacji księgowej, obsługa programu Subiekt GT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
*REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Składowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.09.2016
Oferta pracy ważna do: 01.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru pism, obsługa komputera i programu "DOM", obsługa właścicieli lokali, przygotowywnie dokumentacji związanej z utworzeniem wspólnot mieszkaniowych, organizacja zebrań wspólnot.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zabrze (śląskie)
rejestracja oraz likwidacja tytułów wykonawczych, przygotowanie akt do sądu, przygotowanie dokumentacji związanej z przestępstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytułów wykonawczych, przygotowanie dokumentów do wysylki, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ciągłe udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produktów w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek włoski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmysł techniczny, wyobraźnia przestrzenna -Chęć do nauki - Komunikatywna znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o pracę -Atrakcyjne warunki pracy i płacy.
EKO OKNA S.A - 2017-10-09 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Górzykowo (lubuskie)
doświadczenie w montowaniu okien i drzwi,montaż okien ,drzwi, parapetów, praca Ostrów Wlkp. i okolice;
IMPULS Piotr Długiewicz - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, WNIOSKÓWDO DUW, PUP, WPROWADZANIE DOKUMENTACJI DO PROGRAMU KADROWEGO R2 PŁATNIK, PRZYGOTOWANIE DANYCH PERSONALNYCH DLA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu, referent w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Rząska (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Sierpc (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych, poznanie podstaw rachunkowości, obsługa programu F-K, Płatnik, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów pod nadzorem,
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Zalesie Górne (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Sierpc (mazowieckie)
SAMODZIELNY KSIĘGOWY,( PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DO KSIEGOWANIA W BIURZE ZEWNĘTRZNYM)
WAMAR-SOSENKA S.C. - 2017-02-17 - Gądki (wielkopolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz zleceniobiorców. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych. Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń dla pracowników. Kontakt z ZIS, PFRON, IS, GUS itp. Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość Prawa Pracy. Wymagana znajomość programu SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
zajmowanie się rekrutacją pracowników, oddelegowaniem ich na określone miejsca pracy, realizowanie zamówień klientów zainteresowanych zatrudnieniem pracowników tymczasowych z terenów wschodnich, prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjneji dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych, reprezentowanie Agencji Pracy na terenie wschodu, wspłpraca z Agencjami Pracy na Ukrainie, Rosji, Mołdawii, Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
wprowadzeanie do syetemu dokumentów kadrowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z przepisami i regulaminami,- obsługa biura,- obsługa centrali telefonicznej,- pomoc księgowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
1.Szkolenie w zakresie BHP i P.POŻ.2.Instruktaż stanowiskowy 3.Zapoznanie z organizacją i regulaminami firmy4.Sporządzenie planu dnia pracy z wyznaczeniem poszczególnych zadań do realizacji5.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji 6.Prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień7.Wprowadzanie faktur do systemu komputerowego8.Obsługa danych w programach Microsoft Office (głównie Excel)9.Obsługa kadr (nadzór nad prawidłowym wypełnianiem przez pracowników kwestionariuszy osobowych, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych)
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Dzierżążno (pomorskie)
kontrola ruchu samochodu osobowego, wykonywanie zadań w zakresie ochrony osób i mieniapraca w godz.: 7.00-19.00, 19.00-7.00
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie list płac, dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansowań SOD
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
referent ds. produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż artykułów spożywczych, monopolowych i chemicznych. II zmiany 6-14/14-22 pn-nd Wynagrodzenie od 1850zł brutto + premia motywacyjna
Delikatesy Gwiezdne H. Kopania - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
operator maszyn tartacznych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ligota Oleska (opolskie)
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
Ratownik medyczny na oddziale bloku operacyjnego2 rodzaje umów: -umowa o pracę (system zmianowy 12h)-umowa cywilnoprawna z własną działalnością (według ułożonego harmonogramu, wynagrodzenie do ustalenia)
SPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI im. M.Kopernika w Toruniu - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wody mineralnej. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w biurze oraz w terenie (powiat bielski i okolice) - grafik do ustalenia. Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + prowizja od sprzedaży.
Spółdzielnia "BYSTRZANKA" - 2017-08-24 - Bystra (śląskie)