REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Dąbrowa Górnicza oferta pracy F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie opłat i zaliczek dla właścicieli, wystawianie rachunków, księgowanie faktur i wyciągów bankowych w programie SŁON ( System Łatwej Obsługi Nieruchomości), rozliczanie kosztów mediów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną, bieżąca obsługa właścicieli, windykacja należności, analiza rozrachunków, udział w zebraniach wsólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasprzaka 46, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie opłat i zaliczek dla właścicieli, wystawianie rachunków, księgowanie faktur i wyciągów bankowych w programie SŁON ( System Łatwej Obsługi Nieruchomości), rozliczanie kosztów mediów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną, bieżąca obsługa właścicieli, windykacja należności, analiza rozrachunków, udział w zebraniach wsólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów MS WORD i EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętnośc pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność obsługi programu SŁON ( System Łatwej Obsługi Nieruchomości)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: program SŁON (Mieszczanin)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Kasprzaka 46, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - I kontakt telefoniczny/email w celu umówienia się na rozmowę, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Kasprzaka
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec22e15c61ef5cc4511be368ce1b2fec
Podobne oferty pracy
CZYSZCZENIE ELEMNTÓW ZE STALI NIERDZEWNEJ, PIASKOWANIE ITP
UNIDEX J.KANIA J.WIKTOR - SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-19 - Straszęcin (podkarpackie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków - obróbka wstępna i cieplna surowców, prace porządkowe
Aspen-Res sp. z.o .o - 2016-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Dostarczanie i serwisowanie usług telekomunikacyjnych w technologii światłowodowej - do przyuczenia. Praca na terenie woj. śląskiego. Aktualnie praca w Sosnowcu. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele (godziny pracy ustalone według grafiku). Wymagane wykształcenie min.zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia.Kontakt wyłącznie telefoniczny (8:00-16:00) (tel: 506-183-420)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Sosnowiec (śląskie)
Pakowanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kalisz (wielkopolskie)
zapoznanie z obiegiem dokumentów, sposobem rejestracji i rozdziału poczty, nadawaniem właściwych znaków spraw, przygotowanie poczty wychodzącej zwykłej i specjalnej, sporządzanie pism, dokumentów,
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Prudnik (opolskie)
praca przy utrzymaniu dróg
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie:a) baz danych dokumentów normatywnych w zakresie zabezpieczenia szkolenia,b) portalu wymiany informacji (Share-Point) Wydziału Zabezpieczenia w zakresie sprawozdawczości finansowej realizowanych zadań koordynowanych przez Pion Szkolenia oraz podległe Inspektoratowi Oddziały Gospodarcze oraz ich harmonogramowania,c) planu wydatków oraz aktualizowanie danych w systemie LBPP,d) okresowych analiz posiadanych środków finansowych oraz opracowywanie propozycji alokacji środków w celu racjonalnego ich wykorzystania.2. Współuczestnictwo w:a) opracowywaniu rocznego planu rzeczowo-finansowego wydatków bieżących Inspektoratu Wsparcia SZ w części dotyczącej zabezpieczenia procesu szkolenia,b) przygotowywaniu wieloletnich planów rzeczowych oraz stosownych korekt,c) działalności kontrolnej realizowanej przez Pion Szkolenia,d) opracowywaniu dokumentów regulujących działalność finansowo-gospodarczą jednostek podporządkowanych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ w zakresie działu 17-szkolenie,e) opracowywaniu dokumentacji wydziału w zakresie wynikającym z regulaminu kontroli zarządczej, a w szczególności identyfikacji ryzyka i monitorowania zdarzeń mających wpływ na środowisko realizacji zadań.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie towaru do transportu, wypisywanie dowodu dostaw, obsługa wózków piekarniczych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji systemu gospodarki odpadami komunalnymi, obsługa systemu informatycznego aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)
ZGODNY Z PR. STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Opoczno (łódzkie)
wystawianie faktur,sporządzanie dokumentacji powykonawczych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Zambrów (podlaskie)
obsługa logistyczna biura, przyjmowanie zamówień, tworzenie umów, wystawianie faktur, bieżący kontakt z klientami
EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: org. wysyłki, segregowanie, skanowanie, archiwizowanie dok., wprowadzanie korespondencji do rejestrów, zapoznanie się z KPA, przepisami o świadczeniach rodzinnych, ustawa o ochronie danych osobowych; jedna zmiana; miejsce stażu: Katowice
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie i podstawianie samochodów na załadunki, negocjowanie warunków zlecenia z przewoźnikami
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Białystok (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera. Charakterytsyka pracy: czynności związane z obiegiem korespondencji, przygotowywanie i prowadzenie diokumentacji szkoleniowej (wystawianie zaświadczeń i świadectw ukończenia kursów), obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dyplomów i podziękowań. Wynagrodzenie + premia + wysługa lat. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2018-05-22 - Rybnik (śląskie)
praca w kontakcie z osobami pozbawionymi wolnosci, sporządzanie opinii psychologicznych, sporządzanie opinii psychologicznych, podejmowanie oddziaływań psychokorekcyjych wobec skazanych, stosowanie krótkiej interwencji wobec skazanych, sprac. specjalistycznych programów dla skazanych
Zakład Karny w Głogowie - 2017-03-23 - Głogów (dolnośląskie)
sprzątanie pokoi
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Namysłów (opolskie)
Wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gniezno (wielkopolskie)
sprzedaż produktów bengalskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom bengalskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku bengalskim
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Strzyżenie damskie,męskie,farbowanie,modelowanie,fryzury okolicznościowe. Miejsce pracy: ul. Pl. Grunwaldski 22, 50-363 WrocławForma zawarcia umowy: umowsa o pracę na czas okreslony , praca na dwie zmiany w godz 9-12Termin wykonania umowy: 3 lata. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Bangladeszu, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomaganie w rozwiązywaniu problemów klientom z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w realizacji zadań z zakresu obsługi ekonomicznej , organizacyjnej i zaopatrzenia zespołu, roznoszenie dokumentów do poszczególnych komórek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku / Wprowadzanie danych do systemu, wspomaganie pracy kancelarii, weryfikacja dokumentów ewidencyjnych, wprowadzanie, rejestracja tyt. wykonawczych
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Puck (pomorskie)
-rejestracja aktów notarialnych -rejestracja postanowień sądowych-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących -przygotowanie wysyłki pism-redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających-przygotowaniu akt archiwum, itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
- obsługa spraw i reklamacji zgłoszonych przez ubezpieczonych, dotyczących informowania o stanie konta ubezpieczonego w ZUS oraz członkostwa w OFE- prowadzenie akt ubezpieczonego- porządkowanie danych na kontach ubezpieczonych, w tym dokonywanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych- prowadzenie postepowań wyjaśniających błędy w dokumentach ubezpieczeniowych oraz odpowiadanie za brak lub niezidentyfikowanie dokumentów zgłoszeniowych i raportów imiennych ubezpieczonych( w tym za opracowywanie korespondencji w takich sprawach)- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych z urzęduUmowa na czas zastępstwa na okres ok.1 roku.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-05-30 - Łódź (łódzkie)
zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne , ktore odbędzie się w sal. meb. ,,BODZIO" w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 102 w dniu 07.12.2018 r. (piątek) o godz. 11.00
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-03 - Gniezno (wielkopolskie)
Wprowadzanie zdarzeń gospodarczych (m.in. faktur, dowodów wpłat) do programu komputerowego-Rachmistrz GT
Biuro Rachunkowe Alkato Tomasz Śliwowski - 2019-07-29 - Bytom (śląskie)
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, nanoszenie i księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie deklaracji kadrowych itp.
Biuro Rachunkowe Joanna Błocka - 2020-03-12 - Nurzec-Stacja (podlaskie)