REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Świnoujście oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: pełna księgowość
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pełna księgowość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Bohaterów Września
Numer budynku pracodawcy: 75 B
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c9ced250254dd1b9e1febd40d7fc5d7
Podobne oferty pracy
strzyżenie, modelowanie, farbowanie, trwała ondulacja
Miterm Iwona Maciejewska - 2016-03-31 - Witkowo (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych na podstawie zadekretowanych dokumentów księgowych
Biuro Rachunkowe Krystyna Rosemann - 2018-09-14 - Leszno (wielkopolskie)
rozliczenia dotyczące produkcji, spraw magazynowych, gospodarowanie mieniem
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
organizacja i obsługa zleceń transportowych (nadzór nad prawidłowym przebiegiem wykonania przewozu)nadzór nad przebiegiem transportu, pracą kierowcówwspółpraca z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientównegocjowanie cen oraz warunków transportuopracowywanie ewidencji, raportów, zestawieńścisła współpraca z innymi działami firmy
P&S LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Stare Oborzyska (wielkopolskie)
sporządzenie pism, dokumentów metodą komputerową zgodnie z zasadami pracy biurowej w resorcie obrony narodowej,bieżące prowadzenie dokumentów ewidencyjnych związanych z użytkowaniem sprzętu informatycznego i wytwarzeniem wydruków
1 BATALION DOWODZENIA I ZABEZPIECZENIA W BYDGOSZCZY (JW Nr 1190) - 2018-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gniew (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie min. ekonomiczne średnie, mile widziane doświadczenie w księgowości, biegła obvsługa komputera, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjnośćOgólny zakres oowiązkiów: wprowadzanie dok. do programu, księgowanie faktur dok. kasowych i wyciągów bankowych, obsługa sekretariatu
PW SMAK G.Dorosz i B.Dorosz Sp.j. - 2019-03-19 - Cieszków (dolnośląskie)
staż na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Police (zachodniopomorskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie fizyki w gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ W GARDEI - 2016-06-03 - Gardeja (pomorskie)
Typowanie podmiotów do kontroli podatkowej lub celno-skarbowej i czynności sprawdzajacych, dokonywanie analiz danych zawartych w oświadczeniach majątkowych, przeprowadzanie czynności analitycznych i sprawdzających. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Głogów (dolnośląskie)
Prace podstawowe i pomocnicze w zakresie działania komórki organizacyjnej. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych wykorzystywanych w komórce organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Puck (pomorskie)
Budowa sieci wodociągowych, przyłaczy wody, zabud. hydrantów i zasuw, płukanie sieci wodociągoej, pełnienie domowego pogotowia technicznegoPrao jazdy kat. B, zdolność do pracy na wysokości do 3 m.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-05-07 - Racibórz (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Gliwice (śląskie)
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakupów) w zakresie zaopatrywania pododdziałów Bazy w wyposażenie wspomagające szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowe oraz materiały administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy usług i szkoleń, na podstawie potrzeb zgłoszonych przez Zespół Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie planów i zmian do planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i usług o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ terminów dostaw wyposażenia i materiałów administracyjno-biurowych do magazynów ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakupów wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego, materiałów administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami przełożonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami wewnętrznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) występowanie o udostępnienie przez właściwie komórki wewnętrzne Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji przydzielonych zadań; 7) współuczestniczenie w realizacji kontroli i nadzorów służbowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru służbowego w Składzie, gdzie jest przechowywane wyżej wymienione wyposażenie i materiały administracyjno-biurowe; 8) udział w planowaniu bieżących i rocznych zamierzeń Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsięwzięć Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego oraz materiałów administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, przeciwpożarowych, ochrony środowiska, jak również przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań; 10) pełnienie obowiązków wynikających z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowych. Oferta dostępna w sali F, E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami opisywania dokumentacji, w tym między innymi faktur i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
produkcja elementów metalowych, wzrokowa kontrola produkowanych części, obsługa maszyn i urządzeń w ruchu
kontakt przez OHP - 2018-10-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej.Rozliczanie opakowań zwrotnych i palet.
BATISTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-25 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów przez telefon z osobami prywatnymi i firmami.
Sanmarks sp. zo.o. - 2017-04-19 - Przemyśl (podkarpackie)
Sprawozdawczość, sporządzanie zestawień i przesyłanie w programie PŁATNIK, prowadzenie rozliczeń w zakresie PFRON, sporządzanie dokumentów do ZUS. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-01-27 - Zgierz (łódzkie)
Dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z planem kontroli. Kontrola dokumentów księgowych (sprzedaży i zakupu) pod względem merytorycznym. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie. Sporządzanie not korygujących. Przekazywanie dokumentacji księgowych w firmie. Przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum i pilnowanie chronologii ich ułożenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łagiewniki (dolnośląskie)
-
KONSTRUKCJA DAWID LEDER - 2018-09-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
1. Zazpoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa kancelaryjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Katowice (śląskie)
telefoniczna obsługa klientów, wystawianie zamówień i faktur
SF-FILTER sp. z o.o. - 2016-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
1.Sporządzanie dokumentacji kadrowej.2.Wprowadzanie danych do systemu kadrowego.3.Ewidencja czasu pracy pracowników (nieobecności, urlopy, zwolnienia lekarskie).4.Sporządzanie akt osobowych pracowników.5.Sporządzanie raportów i analiz kadrowych.6.Przygotowywanie doumentacji pracowniczej (umowy, porozumienia, aneksy, świadectwa pracy itp.)7.Kontrola terminowości szkoleń i badań lekarskich.Staż realizowany będzie w Firmie: Ostaszewski Transport i Spedycja Spółka z o.o., 59-160 Radwanice, ul. Kwiatowa 10
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Radwanice (dolnośląskie)