REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI Pelplin oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
Stanowisko: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja zadań związanych z obrotem bezgotówkowym i gotówką,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.Kontakt: telefoniczny 58 536-12-47 e-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Pelplin (pomorskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 7, 83-130 Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań związanych z obrotem bezgotówkowym i gotówką,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.Kontakt: telefoniczny 58 536-12-47 e-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia indywidualnie z Pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pelplin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pelplin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Pracodawca nie określił stażu pracy.
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Al. Solidarności 14a, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Al. Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 14a
Profil działalności pracodawcy: MOPS Pelplinhttp://www.mops.pelplin.pl/
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewa Kuniszewska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 06.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w branży rolniczej i energetycznej, zdobywanie klientów ( do dyspozycji samochód służbowy, laptop, telefon) praca na terenie woj. podlaskiego
AGRO-BUD Józef Kossakowski - 2018-01-09 - Zambrów (podlaskie)
Bieżąca kontrola surowców i wyrobów gotowych, współpraca z działem produkcji w kwestiach związanych z jakością.
KAMET S.A. - 2016-10-12 - Reńska Wieś (opolskie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Świerzawa (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie ekonomiczne; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzenie danych, księgowanie dokumentów źródłowych; klasyfikowanie kosztów; sporządzanie deklaracji podatkowych; układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gliwice (śląskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
wsparcie w prowadzeniu spraw klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Zabrze (śląskie)
zadania związane z bieżącym utrzymaniem dróg i drogowych obiektów inżynierskich, udział przy remontach cząstkowych nawierzchni dróg, pomoc przy usuwaniu awarii i zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,, udział przy wymianie/odnawianiu oznakowania pionowego i poziomego, obsługa maszyn drogowych typu : zagęszczarka, skrapiarka, recykler oraz drobnego sprzętu : ksa spalinowa, wykaszarka, rębak itp, prowadzenie samochodu służbowego
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2017-03-14 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
rejestracja przesyłek , obsługa poczty elektronicznej
TBA EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Wrzosowa (śląskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Weryfikacja sygnałów alarmowych (połączenia wychodzące).- Wynagrodzenie: 2200,69 zł/brutto (1600 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-14:00, 14:00-21:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepełnospraności, podstawowa obsługa komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (506-196-679) w godz.: 09:00-15:00 lub e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż. 2.Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.3.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjna ZUS oraz z zadaniami realizowanymi w referacie.4.Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz ustawą o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz z komentarzami do tych ustaw.5.Poznawanie dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń.6.Zapoznanie się ze sposobem sporządzania potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Obsługa urządzeń biurowych.2.Kserowanie dokumentów.3.Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji stażu.4.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.5.Pomoc w przygotowywaniu korespondencji do wysyłki.6.Pomoc w sporządzaniu dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń. 7.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wadowice (małopolskie)
Staż w firmie "BAKAMA - BUD". Miejsce odbywania stażu trasa S-7 Chęciny - Jędrzejów.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klienta
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Dąbki (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlane EL-BUD Czesław Stasicki - 2017-08-29 - Sanok (podkarpackie)
Rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów planowanie środków finansowych na media, opracowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gosp energetycznej miejsce pracy Zgierz, umowa na zastępstwo
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-07-06 - Zgierz (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Lębork (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU DLA MARKOWYCH EKO PRODUKTÓW ORAZ ŚRODKÓW DO SPRZATANIA, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW NA TERENIE WŁASNEGO REGIONU, ORGANIZACJA SIECI SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWANIE I PREZENTACJA OFERT HANDLOWYCH DLA KLIENTÓW, REALIZOWANIE PLANU SPRZEDAŻY NA PODLEGŁYM RYNKU, MONITORING RYNKU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ KLIENTA, NEGOCJACJE HANDLOWE, POSPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KLIENTA, RAPORTOWANIE WG OBOWIĄZUJĄCYCH PROCEDUR, WDRAŻANIE I WPROWADZANIE NA RYNEK NOWYCH PRODUKTÓW, WSPÓŁTWORZENIE STRATEGII ROZWOJU MARKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZAANGAŻOWANIE, PRACA Z PASJĄ, DOŚWIADCZENIE W PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY DYSTRYBUCYJNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ KONCENTRACJI NA CELACH SPRZEDAŻOWYCH, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I DUŻA SAMODZIELNOŚĆ,;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) hara.pl
Ha Ra Szyfter, Grażyna Szyfter - 2016-11-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Głużek (mazowieckie)
Obsługa gości, kasy fiskalnej i terminala płatniczego, dbanie o czystość miejsca pracy.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Zachodnia;Praca w godzinach 10:00-21:00;Nie mniej niz 80 h/ miesiąc;sala G
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej i produkcyjnej, obsługa urządzeń technicznych, np. komputera, przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towaru, informowanie o zasobach magazynowych i konieczności uzupełnienia zapasów, dbanie o obieg stosownych dokumentów związanych z podejmowanymi czynnościami, monitorowanie i kontrola stanów magazynowych, nadzorowanie czynności załadowczych i wyładowczych.
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2018-02-19 - Wołów (dolnośląskie)
wykoywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. administracyjnych w dziale administracji i remontów
BYDGOSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BYDGOSZCZY - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Udzielanie ogólnych, podstawowych informacji klientom zgłaszajacym sie na Salę obsługi Klientów, wprowadzanie danych z dokumentów ZUS ZLA, rejestrowanie korespondencji;prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek, wysyłka korespondencji kierowanej do płatników składek, podział korespondecji wpływającej do wydziału, uzupełnianie akt płatników o bieżącą korespondencję, obsługa kserokopiarki i faxu, yzgadnianie rozliczeń wpłat egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Głogów (dolnośląskie)
Prace biurowe, prowadzenie rozrachunków, prowadzenie rejestrów umów, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)