REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Oleśnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie rachunków z jednostek oświatowych, realizacja rozliczeń z przelewów w ramach obsługi jednostek, prowadzenie statystyki finansowej, prowadzenie dokumentacji - realizacja spłat zaciągniętych pożyczek.
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie rachunków z jednostek oświatowych, realizacja rozliczeń z przelewów w ramach obsługi jednostek, prowadzenie statystyki finansowej, prowadzenie dokumentacji - realizacja spłat zaciągniętych pożyczek.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Data zakończenia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, wyższe - preferowane ekonomiczne, obsługa komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania: wykształcenie średnie, wyższe - preferowane ekonomiczne.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru pism, obsługa komputera i programu "DOM", obsługa właścicieli lokali, rozliczanie współnot mieszkaniowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z utworzeniem wspólnoty mieszkaniowej, organizacja zebrań, prowadzenie kasy firmy, wystawianie faktur VAT, dokonywanie płatności, rozliczanie VAT wspólnot mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warka (mazowieckie)
opieka nad sprzętem i oprogramowaniem; sprzedaż towaru
"SIGMA-MAX" Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-11-08 - Ciechanów (mazowieckie)
Umawianie, rozliczanie pacjentów zgodnie z procedurami ArtDent S.C
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie i opisywanie faktur, weryfikowanie kosztów.
INTER-PRAYS II S.C. URSZULA ADAMCZYK-KLASA, SYLWESTER ADAM KLASA - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy wykonywaniu zadań przypisanych Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ SolidarnośćPrzygotowywanie projektów korespondencji w powierzonych sprawachWykonywanie kopii dokumentówObsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero, niszczarka, bindownica, komputer)Wykonywanie bieżących spraw administarcyjno-biurowych Wykonywanie innych zadań wynikających z funkcjonowania MOZ NSZZ SolidarnośćPomoc przy udzielaniu wypłat i przyjmowaniu wpłat Prowadznie kartotek i ewidencjiPrzygotowanie zestawień i tabelCzynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Praca na obiektach handlowych LIDL. Wymagane doświadczenie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, rzetelność, preferowane osoby z Popielowa, Radziejowa, Niedobczyc, Jankowic. Samochód służbowy zapewnia pracodawca. Praca będzie polegać na naprawie oraz zabezpieczeniu zewnętrzym i wewnętrzym obiektów handlowych - naprawa bieżących usterek, koszenie trawy. Godziny pracy do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wynagrodzenie godzinowe. Wysokość wynagrodzenia do omówienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) lenar.rybnik.pl
LENAR USŁUGI SPRZĄTAJĄCE KRZYSZTOF DWOROK - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
- Praca jako taksówkarz (TAXI osobowe - przewóz osób). Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie WYŁĄCZNIE prowizyjne: 1 zł/brutto za jeden kilometr jazdy z klientem. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca minimum 40 godzin tygodniowo.- Wymagana dyspozycyjność do pracy min. 40 godzin tygodniowo. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana niekaralność. Kontakt telefoniczny (10:00-20:00) (Tel. 600-577-955) lub e-mail: marchajkrystian (at) gmail.com
WOJCIECH MARCHAJ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku referent w sekcji sprzętu infrastruktury - infrastruktura KPW. Opracowywanie dokumentów dotyczących gospodarki sprzętu infrastruktury. Praca w systemie informatycznym. Udział w opracowywaniu planów i zestawień kosztów. Udział w przygotowaniu danych do zamówień publicznych. Rejestracja faktur z podziałem na wydatki poszczególnych rodzajów sprzętu. Pobieranie i przekazywanie faktur do zapłaty. Aktualizowanie dokumentacji w zakresie gospodarki sprzętu infrastruktury - umowy, rejestry, zestawienia, normy.
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prace porządkowe na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
demontaż, montaż i budowa nawierzchni kolejowych
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Częstochowa (śląskie)
analiza rynku krajowego i zagranicznego branża budowlana, sporządzanie ofert, umów handlowych, kontakt z odbiorcami, monitorowanie konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
LBF Technika Wentylacyjna Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
POMOC PRZY: SPORZĄDZANIU PISM URZĘDOWYCH I WYSYŁCE; ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Żychlin (wielkopolskie)
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dot. sprzętu komputerowego,2. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach i komórkach org.3. Administrowanie systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
ZAKŁAD KARNY NR 1 - STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Ślemień (śląskie)
•Raportowanie procesów produkcyjnych i innych ustalonych procesów.•Przygotowanie raportów okazjonalnych.•Przeprowadzania ustalonych analiz na bazie dostępnych danych.•Zbieranie i egzekwowanie niezbędnych danych celem raportowania.•Sprawdzanie zgodności danych ze stanem faktycznym.•Organizacja i realizacja sprawozdawczości zewnętrznej (min. GUS, NBP).•Przygotowywanie danych dla biura księgowego.•Współpraca z poszczególnymi działami produkcji.•Współudział w planowaniu organizacji procesu produkcyjnego.1.Pomoc w realizacji zadań administracyjnych.•Prowadzenie rejestru przyczyn postojów i reklamacji
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Głogów (dolnośląskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej, pomoc w opracowywaniu i bieżącym uaktualnianiu dokumentacji z zakresu gospodarki sprzętem kwaterunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
przygotowywanie poczty (adresowanie kopert, wprowadzanie danych do programu Exel), dopinanie zwrotek do dokumentów, kompletowanie druków, przygotowywanie projektów pism: w zakresie współpracy z instytucjami i organami, dotyczących powoływania grup roboczych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych klientów ośrodka, przekazywanie pracownikom merytorycznym ośrodka informacji na temat miejsc i form świadczonej pomocy dla uczestników przemocy w rodzinie; bieżąca aktualizacja danych, stały kontakt z pracownikami prowadzącymi rodziny z problemami przemocy domowej, pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych.
"AQUER" M.Dyba, J. Kram, Spółka jawna - 2016-09-14 - Bochnia (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika podawczego, prowadzenie sekretariatu szkoły, archiwizowanie dokumentów księgowych i kadrowych, sporządzanie pism i decyzji, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Uzupełnianie danych w kartotece towarowej i kontrahentów.Weryfikacja poprawności danych.Zarządzanie gospodarką indeksową i kontrahentów
Bać - Pol S.A. - 2018-03-07 - Świlcza (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)