REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: referent ds księgowości
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: referent ds księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8771445721
danePracodawcy_regon: 28022842400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47b27c36bd8ac89287dbb7c8ad9598e1
Podobne oferty pracy
Archiwizacja dokumentów księgowych. Ewidencjonowanie faktur. Rozliczanie bonów towarowych. Księgowanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- praca w pralni
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Świebodzin (lubuskie)
Wydawanie wniosków kredytowych ubiegającym się o kredyt, przygotowanie umów krwdytowych, realizacja wypłat kredytów
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru.
"BJK" BARBARA KAMIŃSKA BARTOSZ JĘDRZEJCZAK S.C. - 2016-05-20 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, gospodarka magazynowa.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wrzesiny (lubuskie)
Przyjmowanie, wpłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych
TGS Przemysław Stoń - 2016-08-26 - Ruda Śląska (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Przygotowywanie zawarcia transakcji od strony formalnej, uzgadnianie zamówień,tłumaczenie rozmów i tekstow z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie.
KPPD-Szczecinek S.A. - 2020-01-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Ogrodnik terenów zielonych
GARDEN Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Tarnów (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Zabrze (śląskie)
prace biurowesporządzanie pismsorawdzanie sald finansowych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Czerniejewo (wielkopolskie)
1. Praca w aplikacji eWniosek, pomoc techniczna.2. Praca w aplikacji POrtal Plus, pomoc techniczna.3. Pomoc w obsłudze beneficjenta.4. Przyjmowanie dokumentów na dziennik kancelaryjny.5. Segregowanie dokumentacji i zasady archiwizacji.6. Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych.7. Obsługa sprzętu biurowego. 8. Poznanie zasad bhp, ppoż.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Łęczyca (łódzkie)
przyjmowanie zamówien od klientów, wypisywanie dowodów dostaw ustalonych z klientami, fakturowanie
LEKS Spółka z o.o. - 2017-10-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyklejanie styropianu, zakładanie tynku, malowanie ścian
FIRMA "PARTNER" Koperski Bogdan - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Tychy (śląskie)
Utrzymywanie porządku na obiekcie.
HERKULES Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Obsługa programów komputerowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, przygotowywanie projektów, pism, udział w obsłudze klienta MOPS, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, wydawanie decyzji.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Rumia (pomorskie)
Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
•wprowadzanie danych do bazy•wykonywanie rozliczeń•sprawdzenie poprawności danych •kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn pralniczych i magla.
MAGIEL-PRALNIA Urszula Kochańczyk - 2017-12-01 - Świdnica (dolnośląskie)
analiza ofert handlowych, uczestnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centralne zarządzanie zakupami, obsługa programu komputerowego KC Kucharski, badanie rynku w zakresie chłonności na produkty oferowane przez sieć, analiza rynku dostaw, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Oława (dolnośląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.sw.gov.pl; Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy biurowej; obsługa komputera, pakietu Office; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Areszt Śledczy w Gliwicach - 2016-03-30 - Gliwice (śląskie)
kompletowanie towarów spożywczych i akcyzowych za pomocą wózka i skanera
VIKTORIYA DEMPNYAK "VITA" - 2017-07-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Limanowa (małopolskie)
archiwizacja dokumentów wg spraw, rejestrowanie dokumentów i teczek dokumentów w rejestracg, prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń i oświadczeń, prowadzenie ewidencji firm zewnętrznych i wniosków o wydnie przepustek, wprowadzanie dokumentów do programów SI Arcus
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych, weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP, weryfikacja dokumentów jakościowych, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, nadzór nad zapisami kontroli i badań dostaw. Praca w systemie jednozmianowym, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł brutto do 3500 zł brutto miesięcznie. Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo, a następnie na czas określony.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2019-10-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykonywanie podstawowych czynności remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wąsosz (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Skierniewice (łódzkie)
obłoga doradców klienta ( składanie zamówień, fakturowanie, wystawianie dokumentów WZ),
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)