REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnego zakresu ewidencji księgowej i finansowej
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnego zakresu ewidencji księgowej i finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850 zł do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany kierunek ekonomiczny, obsługa MS Office, znajomość polskich standardów rachunkowych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Podobne oferty pracy
- Nadzór nad prawidłową eksploatacją i stanem budynków i zabezpieczeniami p.poż i BHP,- Nadzór nad prawidłową eksploatacją i stanem technicznym sprzętu i urządzeń,- Nadzór i utrzymanie linii przesyłowych (wod-kan, c.o.),- Nadzór i koordynacja prac zleconych podmiotom zewnętrznym i uczestnictwo w odbiorach,- Sporządzanie zamówień na wyposażenie / części techniczne oraz zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,- Prowadzenie dokumentacji (ksiąg obiektów) w zakresie napraw i przeglądów oraz przestrzeganie ich terminów,- Wykonywanie prac konserwatorskich.- Kontakt telefoniczny 58-536-16-59, e-mail: bielawki (at) op.pl- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia.- Po okresie probnym możliwość umowy na czas nieokreślony
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez ZG. SS. Benedyktynek Samarytanek - 2017-02-10 - Bielawki (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie mile widziane; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów w sys. księgowym; uzgadnianie sald z kontami księgi głównej, kontrola kompletności dok., archiwizacja dokumentów księgowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe, zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących realizacji świadczeń wynikających z przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w tym :- przyjmowanie wniosków- obliczanie dochodów na podstawie wniosku i złożonych dokumentów- przygotowywanie decyzji administracyjnych na świadczenia- prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie- sprawdzanie i sporządzanie list wypłat na świadczenia- opracowywanie sprawozdań i informacji- obsługa systemu informatycznego- udzielanie pełnej informacji osobom uprawnionym o przysługujących im świadczeniach.2) Prowadzenie postępowań kontrolnych w urzędzie oraz jednostkach na terenie Powiatu Włodawskiego, do których zobowiązane jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie3) Udzielnie porad interesantom w zakresie prawa rodzinnego, ustawy o zapobieganiu przemocy w rodzinie oraz zadań realizowanych przez PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie - 2016-01-05 - Włodawa (lubelskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisaó BHP obowiązujących w zakładzie MCH oraz placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporzadzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów bhp firm podwykonawczych, branie udziału w przeglądach stanu bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania nprzepisów i zasad bhp, opracowanie dokumentów bhp zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Szycie garniturów męskich, prasowanie. Praca Myślenice.
X-PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Myślenice (małopolskie)
- wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.- autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.- ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.- monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
referent do spraw kanelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Słubice (lubuskie)
wydawanie dokumentów osobom do przyjęcia do pracy; kompletowanie dokumentów ww (świadectwa pracy, orzeczenia) wypisywanie skierowań na badania wstępne, kontrolne, okresowe zgodnie z przepisami prawa pracy; zakładanie akt osobowych przyjętych pracowników; weryfikacja dokumentów; sporządzanie umów o pracę, informacji dodatkowych, świadectw pracy, prowadzenie wykazów pracowników ochrony; wystawianie, wydawanie, rozliczanie zwrotu legitymacji służbowych
APEXIM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace wykończeniowe w aranżacji wnętrz
MIROSŁAW RYCHLAK MIKER.DESIGN - 2017-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
Ustawianie i obsługa maszyn CNC do obróbki drewna.Wymagana znajomość czytania rysunku technicznego.
MHM WP SP. Z O.O. - 2018-04-03 - Milicz (dolnośląskie)
Obsługa publiczności kina i imprez, pomoc w dziale organizacji imprez i kina, promocja, kontola biletów, obsługa kina, sprzedaż biletów, bezposrednia obsługa klienta w punkcie informacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów w zakresie usług sprzątania,monitoringu i dozoru mienia
Spółdzielnia WULKAN - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Chorzów (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Mile widziana praktyka
KRONE PPHU - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, nadzór na ddokumentami biurowymi, odbieranie połączeń telefonicznych, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, przekazywanie przełożonemu wyników pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zapoznanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji, przyjmowanie wniosków od klientów, przygotowywanie dokiumentów do wypłaty, dokumentów do realizacji i zobowiązań, przygotowywanie dokumentów do wysyłki, archiwizacja itp
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Praca przy montażu instalacji sanitarnych na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 58 530-23-10-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2016-08-16 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie ewidencji, zapoznanie z programem do ewidencji, wydruki dokumentacji OT,MT, LT, LC, generowanie raportów z programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płock (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie ekonomiczne; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzenie danych, księgowanie dokumentów źródłowych; klasyfikowanie kosztów; sporządzanie deklaracji podatkowych; układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gliwice (śląskie)
dowóz pracowników do zakładu pracy w systemie trzyzmianowym autokarem 50 osobowym lub busem
Tiger-Bus Michał Osowski - 2017-06-08 - Brzeg (opolskie)
Praca w charakterze diagnosty laboratoryjnego
Diagnostyka Sp. z o.o - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pabianice (łódzkie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)