REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa urzadzeń biurowych; obsługa pracowników, kontrahentów w Dziale Księgowości; prowadzenie zestawień na potrzeby Działu Księgowości; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; kserowanie, segregacja i archiwizowanie dokumentów księgowych; praca z systemem finansowo-księgowym np. wprowadzanie i ksiegowanie dokumentów księgowych
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa urzadzeń biurowych; obsługa pracowników, kontrahentów w Dziale Księgowości; prowadzenie zestawień na potrzeby Działu Księgowości; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; kserowanie, segregacja i archiwizowanie dokumentów księgowych; praca z systemem finansowo-księgowym np. wprowadzanie i ksiegowanie dokumentów księgowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub studia w trakcie, kierunek dowolny;dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka niemieckiego bądź angielskiego;predyspozycje dodatkowe: komunikatywna, solidna, dokładna, samodzielna, potrafiąca pracować w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Obróbka metali i nakładanie powłok na metale
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 14.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Praca w dziale zaopatrzenia firmy odzieżowej, składanie zamówień, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, współpraca z działami kolekcji i przygotowania produkcji w obszarze prowadzonych spraw.
P and V Sp. z o.o. - 2019-03-13 - Józefów (mazowieckie)
wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
zakładaniei prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzen biurowych, obsługa ubezpieczonych, obsuga korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: obsługa administracuyjna nieruchom,ości, monitorowanie stanu technicznego i realizacja zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami i firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Otwock (mazowieckie)
osby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Zabrze (śląskie)
1. Obsługa zamówień klientów.2. Fakturowanie w programie WF MAG.3. Przygotowywanie kalkulacji i ofert.4. Realizacja oraz planowanie dostaw.5. Współpraca z magazynem.6. Inne prace związane z funkcjonowaniem firmy.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia pracodawcy dla bezrobotnych do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
1.Prowadzenie spisu spraw i dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2.Zapoznanie się ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz pism urzędowych.3.Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gubin (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: doradztwo i obsługa klienta, zarządzanie obiegiem dokumentów, rozpatrywanie reklamacji, współpraca z przedsiębiorcami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
Realizacja zamówień dla PSSE w zakresie wykonywania zadań ustawowych PIS, (zgodnie z prawem zamówień publicznych), organizowanie napraw i konserwacji wyposażenia stacji, prowadzenie składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji środków trwałych z podziałem na grupy. Umowa na okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-03-25 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac zgodnie z zajmowanym stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, koordynacja obiegu dokumentów w firmie; praca z programem e-nowa, wprowadzenie grafików do programu; opisywanie faktur od kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gniew (pomorskie)
praca w wymiarze - 1/18 etatu
Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie - 2017-06-16 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa komputera i programu DOM, obsługa właścicieli lokali, rozliczanie wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z utworzeniem wspólnoty mieszkaniowej, organizacja zebrań.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Zabrze (śląskie)
Lakiernik wyrobów drzewnych
Zakład Stolarski Ryszard Pałczyński - 2018-04-11 - Wolica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie, znajomość przepisów BHP i kadr. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2018-08-03 - Jejkowice (śląskie)
Przyjmowanie dokumentów księgowych, praca z komputerem w programie rozliczeń finansowo księgowych, sporządzanie delkaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Czarnocin (łódzkie)
czynności sekretarskie, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów na komputerze, przygotowywanie akt do wokand.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA - 2017-12-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Zgierz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
segregowanie, wypinanie i archiwizacja dokumentów firmy, przygotowanie korespondencji do wysyłki, pomoc w okresie finansowym
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, faktur, dekretowanie, kompletowanie innych dokumentów
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2017-02-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-02-21 - Sulików (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2019-03-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Praca polega na telefonicznym zbieraniu zamówień od klientów, wystawianiu dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów fiskalnych), tworzeniu zestawień i raportów sprzedaży oraz archiwizowaniu dokumentów.
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Radzewo (wielkopolskie)
1. zapoznanie z regulaminem pracy pracowników Społdzielni i "układem zbiorowym Społdzielni"2. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej wraz z aktami osobowymi3. Rozliczanie urlopów pracowniczych4. Księgowanie sprzedaży wyrobów gotowych z produkcji dla obcych odbiorców oraz przesunięć gotowych do własnych sklepów5. Sporządzanie rejestru zakupów towarów do detalu6. Konfrontowanie dowodów dostaw ze sklepów z fakturami zakupu7. Udział w inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprawdzanie kompletności dokumentów. Obsługa radców prawnych. Wysyłanie wezwań, przygotowywanie wniosków do sądu, prowadzenie repertorium spraw sądowych. Inne polecenia opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)