REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biurowo-administracyjna i księgowości. Obsługa programu księgowości. Udział-zaangażowanie w wynajmie i zarządzaniu budynkiem biurowym.
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowo-administracyjna i księgowości. Obsługa programu księgowości. Udział-zaangażowanie w wynajmie i zarządzaniu budynkiem biurowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2016
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rejestracja pism wychodzących i przychodzących. Pomoc przy archiwizacji pism dokumentów. Nauka klasyfikacji, obiegu dokumentów firmowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie tynków maszynowych w budynkach mieszkalnych. Praca na umowę zlecenie 160godz./mc. Praca na terenie całego kraju, zapewniony dojazd i zakwaterowanie. Rozmowy z kandydatemi we Wrocławiu. Kontakt do pracodawcy: tel. 502-503-823.
BUDOWNICTWO Adam Dydyński - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. min. średnie, wskazane wyższe, dobra umiejętność obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny),dobra organizacja pracy,komunikatywność, rzetelność,dokładność, odpowiedzialność,znajomość jezyka angielskiego;osoba zarejestrowana w PUP , do 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
doradca klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-27 - Leszno (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-14.
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
referent prawno-administracyjny (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Lędziny (śląskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-08-06 - Gdańsk (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa biura budowy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "PRINŻ-1" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2017-07-19 - Kołaczkowo (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "ARKA - DRUK" Artur Bach - 2017-01-04 - Łapy (podlaskie)
przyjmowanie gości hotelowych, odpisywanie na maile, pobieranie należności za noclegi
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Wieliczka (małopolskie)
Okładanie ścian wszelkimi płytkami, wykonywanie podłóg różnymi nawierzchniami. Czytanie rysunków roboczych i stosowanie ich w praktyce
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa magazynu zakupów centralnych i sklepu internetowego, współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym Lasów Państwowych, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz reaizacji zamówień, sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radom (mazowieckie)
Udział w procesie produkcji zewnętrznych urządzeń zabawowych
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rejestracja zakwaterowań w obiektach noclegowych.Ewidencja dokumentów meldunkowych i potwierdzeń rezerwacji klientów do zakwaterowania w obiektach noclegowych.Kwaterowanie i wykwaterowanie klientów w obiektach noclegowych.Koordynacja porządkowania obiektów poprzez wyznaczonych pracowników BP MALTUR
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabłocie (lubuskie)
referent ds rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Żary (lubuskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych, zabiegi manicure, pedicure, henna
NOWA WYSPA USŁUGI KOSMETYCZNE ELŻBIETA JANIAK - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Sępów (dolnośląskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Mysłowice (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pelplin (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-03-17 - Sośnicowice (śląskie)
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,
Zakład Karny w Dublinach - 2016-06-13 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
pakowanie towaru w paczki do wysyłek kurierskich, kompletacja zamówień
FHU Grawit Pohoska Kinga - 2016-10-21 - Skoczów (śląskie)
- Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, odbiorcami, przedstawicielami handlowymi, analiza cen i realizacja sprzedaży, prowadzenie zaopatrzenia w asortyment. - Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt telefoniczny (603-303-578) w godz.: 7:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) specjal.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SPECJAŁ" Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Damianowo (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów i analiza potrzeb Klientów, Przygotowanie i prezentacja oferty produktowej, Promowanie usług firmy i kreowanie wizerunku firmy. Obsługa systemów informatycznych i baz danych
Usługi Ubezpieczeniowe Andrzej Karczmarczyk - 2016-07-20 - Gdynia (pomorskie)
REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żabikowo (wielkopolskie)