REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI Gdynia oferta pracy Biuro Rachunkowe
Stanowisko: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów ( wprowadzanie danych pod nadzorem) w programie RACHMISTRZ GT(Insert)- praca siedząca wprowadzanie danych
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białowieska 14/6, 81-179 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów ( wprowadzanie danych pod nadzorem) w programie RACHMISTRZ GT(Insert)- praca siedząca wprowadzanie danych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
W trakcie przyuczenia (umowa zlecenie ) wynagrodzenie 1200 zł netto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana punktualność, zaangażowanie w poznawaniu zadań zawodowych, odpowiedzialność za wykonywanie terminowych zadań oraz dyspozycyjność . Podstawowa umiejętność obsługi komputera, oraz pisania na klawiaturze.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Białowieska 14/6, 81-179 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Białowieska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa techniczna maszyn, urządzeń i aparatury elektroenergetycznej oraz przyrządów pomiarowych w zakresie instalacji elektrycznych, monitorowanie stanu eksploatowanych maszyn i urządzeń w podległym systemie technologicznych w zakresie obowiązujących norm i przepisów BHP, ppoż, ochrony środowiska i organizacji pracy, usuwanie usterek i awarii elektrycznych w działaniu maszyn i urządzeń, konserwacja, naprawy zakładowej sieci energetycznej, przeglądy okresowe maszyn i urządzeń w bazach paliw
NAFTOSERWIS - 2018-07-02 - Koluszki (łódzkie)
Obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Legionowo (mazowieckie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestwnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centarlne zarządzanie zakupami, obsługa programu komp. KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
Kasjer - Sprzedawca w sklepie ogólnospożywczym.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
obsługa komputera, terminala , kasy
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Szamotuły (wielkopolskie)
11. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego,2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych,3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,4. Przygotowanie akt do archiwum,5. Zakładanie teczek akt podatkowych,6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu,7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
prace obróbkowe na maszynach skrawających
Lanua Investments Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
jw.
INSTYTUT CHEMII I TECHNIKI JĄDROWEJ - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie materiałów i komponentów niezbędnych do funkcjonow.firmy, negocjacja cen, utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami, nadzorow.uzgodn.warunków zakupów materiałów i komponentów na optymalnym poziomie kosztów, jakości i terminowości dostaw, wdrażanie programów mających na celu usprawnienie procesu zakupowego, dbałość o przejżystość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olkusz (małopolskie)
-
Powiatowa Służba Drogowa - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Góra (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
.
SEITO HR SP. Z O. O. - 2017-04-10 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
praca biurowa
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-01-11 - Głogów (dolnośląskie)
Całościowy proces projektowania sieci energetycznych oraz teletechnicznych. Miejsce pracy: Zawiercie-Żerkowice
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych"GROTEX" Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa klientów, wprowadzanie listów do systemu pocztowego, awizowanie i robienie zwrotów, przygotowanie druków, układanie dokumentów porządkowanie towarów pocztowych, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami przygotowywania prostych pism, pozwów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Raszówka (dolnośląskie)
Obsługa klientów w barze,przygotowywanie, serwowanie napojów, wydawanie zamówionych posiłków.
Monika MAGDA , Sklep Spożywczo Przemysłowy , Zajazd „DUKAT” - 2018-01-22 - Koniaczów (podkarpackie)
- wprowadzanie do systemu danych szczegółowych z deklaracji- przygotowanie i segregacja dokumentów w celu ich przygotowania do archiwizacji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- archiwizowanie dokumentów rejestracyjnych- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- redagowanie pism urzędowych w sprawach prowadzonych na wniosek klienta urzędu- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kancelaryjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Katowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS prowadzenie rozliczeń z urzędem skarbowym prowadzenie kart czasu pracy pracowników prowadzenie kart urlopowych pracowników wystawianie zaświadczeń dla pracowników.
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa - 2017-11-07 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
przygotowanie ofert do przetargów na roboty budowlane
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
DOM POGRZEBOWY "FENIX" - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: analiza danych, przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów, wprowadzanie danych do systemu firmy, gospodarka materiałami biurowymi, archiwizacja dokumentów. Praca 6:00-14:00, 21:00-9:00Kontakt z pracodawcą: 696 010 352
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)