REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Białystok oferta pracy FADBET Spółka Akcyjna
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: x
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: FADBET Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42 Pułku Piechoty 46, 15-181 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: x
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziane doświadczenie, mile widziana znajomość jęz. angielskiego
Nazwa pracodawcy: FADBET Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
42 Pułku Piechoty 46, 15-181 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.fadbet.com.pl
Ulica pracodawcy: 42 Pułku Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy:
budowa obiektów mieszkalnych, handel materiałami budowlanymi, usługi remontowo-budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu. Fundusz Pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wola Kleszczowa (łódzkie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego EGAPOLTAX danych dotyczących tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Olesno (opolskie)
obsługa kancelaryjna Wydziału - kopertowanie pism, wypisywanie zwrotnych potwierdzeń odbioruobsługa klientów wydziału ubiegających się o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego(pomoc przy wypełnianiu wniosków), świadczenia wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
United Brands Europe sp.z o.o. - 2016-08-25 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie minimum średnie, obsługa komputera oraz programów: Word, Excel, poczta elektroniczna, doświadczenie z gospodarką magazynową - mile widziana umiejętność pracy w programie impuls EVO, znajomość prawa zamówień publicznych, zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów do zapytań ofertowych, wykonywanie czynności związanych z gospodarką magazynową, szacowanie wartości zamówienia zgodnie z prawem zamówień publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-08-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie księgowości finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do UrzęduSkarbowego, kontrolowanie rachunków/ faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie,nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych;6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont;7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dokładność, precyzja;9) umiejętność pracy pod presją czasu;10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji w sprawach pedagogiki oraz działalności edukacyjnej i profilaktycznej, a także kształcenia zawodowego i ogólnego. Nadzór nad realizacją zadań , sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu kształcenia ogólnego i zawodowego oraz realizacji programów.
kontakt przez OHP - 2017-08-02 - Białystok (podlaskie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Zabrze (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-12-13 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa gilotyny
SUTKO POLSKA sp. z.o.o - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2016-12-07 - Trzebin (wielkopolskie)
- nadzór nad obiegiem dokumentacji magazynowej- archiwizowanie dokumentów- obsługa poczty wysyłkowej- komunikacja wewnątrz firmy- obsługa urządzeń biurowych
GoodMills Polska Sp. Z O.O. - 2017-12-13 - Stradunia (opolskie)
rozliczanie z Urzędem Skarbowym, ZUS, sporzadzanie list płac, prowadzenie kasy szkoły(godziny pracy 7.30-15.30)
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2018-07-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Żary (lubuskie)
wykonywanie tras kablowych na obiektach budowlanych
EL-TECH - Radosław Gula - 2017-07-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- opracowanie graficzne materiałów firmowych i promocyjnych - przygotowywanie materiałów do wydruku - współpraca z dostawcami usług (drukarnie. studia graficzne, agencje reklamowe, media) - przygotowywanie i koordynowanie działań związanych z wydarzeniami branżowymi (targi. spotkania. konferencje)
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
Stanowisko cywilne. Realizowanie zadań w zakresie obsługi sekretariatu ZK Nr 1 we Wrocławiu.Szczegółowe informacje na http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukajKontakt z pracodawcą: pocztowy lub telefoniczny - 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Żuromin (mazowieckie)
BUDOWANIE CHODNIKÓW, REMONTY DRÓG.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Przeginia Duchowna (małopolskie)
I. Obsługa klienta, w tym: pobieranie i odpowiednieprzechowywanie danych osobowych i sprzedaż usług.II. Tworzenie projektów oraz planów realizacji usług.Udział w organizowaniu szkoleń oraz rozpoczynaniukursów. Przechowywanie, porządkowanie iwyszukiwanie informacji związanych z prowadzonądziałalnością i kursami. III. Zarządzanieinformacjami i kontaktami z klientamiinstytucjonalnymi. IV. Obsługa programu dofakturowania i sprzedaży, w tym praca przy użyciudanych liczbowych oraz finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową urzędu. Prowadzenie postepowań podatkowych (podatek od środków transportowych osób fizycznych i prawnych). Prowadzenie spraw z zakresu wieczystego użytkowania gruntu. Inne prace biurowe związane z prowadzonymi postępowaniami podatkowymi i wymiarowymi.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Lubań (dolnośląskie)
sprzedawca wędlin, drobiu, mięsa, obsługa klientówuzupełnianie towaru na sklepie
"BAZYLIA" IWONA ANTONIAK - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
NADZOROWANIE W TERENIE REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO ZGODNIE Z POSIADANYMI DECYZJAMI, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA POTRZEBY SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH DLA PROCEDUR PRZETARGOWYCH REALIZOWANYCH W ZAKRESIE:-REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO;-WYKONYWANIA PLANÓW URZĄDZANIA LASU;-WYLESIEŃ W RAMACH DECYZJI ZEZWALAJĄCYCH NA WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI LEŚNEJ;-WYKONANIA POMIARÓW EMISJI PROMIENIOWANIA ELEKTROMAGNETYCZNEGO NA OBSZARZE SWOJEGO DZIAŁANIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE OCHRONA ŚRODOWISKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452082 LUB C.V NA MAIL rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż drzwi, okien, olet zewnętrznych
Beata Śladewska BM - 2017-07-24 - Brwinów (mazowieckie)
Handel materiałami budowlanymi.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)
Dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)