REFERENT DS KALKULACJI I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI ( ADMINISTRACJA) Biskupiec oferta pracy "TELMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS KALKULACJI I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI ( ADMINISTRACJA)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca z komputerem: -znajomość excela- rozliczanie produkcji. Możliwość awansu.
Data publikacji: 2021-04-02
Lokalizacja: Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "TELMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostre Koło 12, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z komputerem: -znajomość excela- rozliczanie produkcji. Możliwość awansu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS KALKULACJI I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI ( ADMINISTRACJA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
"TELMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5420200346
danePracodawcy_regon: 00836121700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Ostre Koło 12, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: olsztyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2814
Gmina pracodawcy: Biskupiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biskupiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964590
Ulica pracodawcy: Ostre Koło
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.04.2021
Data dodania oferty pracy: 02.04.2021
Oferta pracy ważna do: 16.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?527cd65ab3749e35e430934cf3e62f73
Podobne oferty pracy
Oferujemy:Atrakcyjne zarobki;Zakwaterowanie i przejazdy na koszt pracodawcyProfesjonalne narzędzia do realizacji zadań ;Unikalna możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o globalnym zasięgu;Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach organizowanych szkoleń.Praca polega na Montażu mechaniczno-elektrycznym maszyn i urządzeń przemysłowych.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-09-28 - Niemcy (Niemcy)
Konserwacja rowów melioracyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zembrzus-Mokry Grunt (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie 2 lata, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętności analityczne, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy, punktualność, odpowiedzialność, zaangażowaniezakres obowiązków: wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów, przygotowywanie raportów, dekretacja faktur sprzedażowych, sprawdzenie weryfikacja raportów kasowych, sprawdzenie i wprowadzenie, faktur sprzedażowych, wstępne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokumentów.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-08-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Nadzór nad pracownikami, dozór urządzeń i maszyn na powierzchni, prowadzenie robót zgodnie z planem oraz przepisami i terminowe ich wykonanie.
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2019-05-10 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta - udzielanie informacji w punkcie informacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdawczości budżetowej, prowadzenie rejestrów, prowadzenie dochodów budżetowych, prowadzenie rejestru VAT, archiwizacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Lubin (dolnośląskie)
Praca związana z działalnością sekretariatu Placówki. CV. Staż dla osób do 30 rż. w Kamionku Wielkim
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kamionek Wielki (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie dokumentów księgowych od klientów, segregowanie, układanie i wpinanie do segregatorów dokuemntów. Obsługa programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zamość (lubelskie)
Referent ds. administracyjnych (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
MAR - RES KRZYSZTOF MARCZYDŁO - 2019-06-06 - Rudna Mała (podkarpackie)
realizacja zamówień do dostawców, zamówienia od klientów, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawie i sprawozdań, kompletowanie i archwiwizowanie dokumentów
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-03 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi odbiorcami i kamienia. Tworzenie bazy danych odbiorców. Obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej.
Patrycja Hałdys Kamień Dolnośląski - 2016-11-14 - Damianowo (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków w stołówce szkolnej.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kęty (małopolskie)
Pomocnicze prace budowlane.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2021-04-07 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie usług kosmetycznych
Handel Transport Usługi Sławomir Gołubowicz - 2015-12-11 - Jabłońskie (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad dziennikiem elektronicznym,, prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej, koordynowanie prac związanych z ochroną danych osobowych,
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu - 2019-08-28 - Wieluń (łódzkie)
- Zapoznanie się z organizacją pracy i zasadami działania Archiwum MWOMP,- Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną MWOMP.- Przygotowywanie dokumentacji znajdującej się w Archiwum do brakowania,- Porządkowanie akt przeznaczonych do archiwizowania i przechowywania,- Sporządzanie ewidencji porządkowanej dokumentacji znajdującej się w Archiwum.Staż w godzinach 8.25-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy, szkoleniami, badaniami lekarskimi itp., obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych, sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań w zakresie spraw kadrowych, sporządzanie dokumentów źródłowych do wypłaty wynagrodzeń, obsługa programu kadrowego, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, obsługa administracyjna (korespondencja wychodząca i przychodząca).Oferujemy: pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenia zdrowotne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%, karty multisport, dofinansowanie do wczasów i wycieczek.Warunkiem koniecznym udziału w procesie rekrutacji jest przesłanielistu motywacyjnego i cv na adres: kariera (at) dolkom.plProsimy o dodanie do CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych w celach:1. realizacji procesu rekrutacyjnego, oceny formalnej i merytorycznej mojej kandydatury oraz ewentualne podpisanie ze mną odpowiedniej umowy o pracę2. archiwizacji danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych w celu późniejszego przedstawienia oferty zatrudnienia w dowolnym czasie.Tak Nie*zaznaczyć właściwe
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2021-03-25 - Wrocław (dolnośląskie)
tłumaczenie podczas narad, spotkań biznesowych, prowadzenie spraw administracyjnych biura budowy, dekretowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji ISO; doświadczenie w obszarze administracyjnym, księgowości
ERBUD INDUSTRY SP.Z O.O. KATOWICE - 2016-05-09 - Olszowa (opolskie)
wydawanie zleceń na poszczególne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
LXII LICEUM MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. GENERAŁA BRONI WŁADYSŁAWA ANDERSA - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON- pomoc w wypełnianiu i kompletowaniu wniosków udzielanie informacji o przysługującyvh ulgach i uprawnieniach osobomzainteresowanym,- współpraca z organizacjami pozarządowymi działajacymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej,- przygotowywanie dokumentacji dotyczacej umieszczenia w Domach Pomocy Społecznej,-prowadzenie rejestrów spraw,- obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej,- branie udział w kontrolach dotyczących wykorzystania środków PFRON - tworzenie materiałów promocyjnych-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2019-11-06 - Brzeziny (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Znajomośc języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywntm, opcjonalnie mile widziana znajomość języka:włoskiego,węgierskiego,ukraińskiego oraz francuskiego. Wymagane min.roczne doświadczenie w sprzedaży. Osoba powinna być kreatywna, samozdyscyplinowana oraz powinna umieć pracować w zespole. Firma zajmuję sie hurtową sprzedażą produktów mięsnych. Do podstawy wynagrodzenia doliczana prowizja od sprzedaży, mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym, zapewniamy szkolenia branżowe
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZAK" WERONIKA STAŃCZAK - 2021-03-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- organizowanie pracy biura,- obsługa klientów,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa programów kancelarii,- sporządzanie baz danych, pism,- obsługa korespondencji,- inne czynności zlecone przez pracodawcę;
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
-
Biuro Rachunkowe Rachmix Anna Ziomkowska - 2018-04-23 - Kościerzyna (pomorskie)
wykonywanie zadań ustalonych dla działu księgowości pod nadzorem głównej księgowej, przygotowania danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych przy urzyciu komputera i przeznaczonych do tego aplikacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tychy (śląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gniew (pomorskie)