REFERENT DS. KADROWYCH I KSIĘGOWYCH - KASJER Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: REFERENT DS. KADROWYCH I KSIĘGOWYCH - KASJER
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 11A/3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADROWYCH I KSIĘGOWYCH - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 11A/3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 11A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szwaczka
"ROLEX" Kazimiera Żubkowska G-D - 2016-09-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa studentów, słuchaczy, wykładowców.2. Prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy.3. Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów wyższych i podyplomowych.4. Wprowadzanie prac dyplomowych studentów do Ogólnopolskiego Repozytorium Pisemnych Prac Dyplomowych.5. Archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem spraw w Dziekanacie.6. Udział w organizowaniu konferencji naukowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Tarnów (małopolskie)
praca na budowie, praca na wysokości, praca w zespole ukraińskojęzycznym
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "KELLER" WITOLD KELLER - 2017-12-13 - Mosty (pomorskie)
przygotowanie poczty (adresowanie kopert, wprowadzanie danych do programu EXEL), dopinanie zwrotek do dokumentów, kompletowanie druków, przygotowanie projektów pism: w zakresie współpracy z instytucjami i organami, dotyczących powoływania grup roboczych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych klientów ośrodka, przekazywanie pracownikom merytorycznym ośrodka informacji na temat miejsc i form świadczonej pomocy dla uczestników przemocy w rodzinie, bieżąca aktualizacja danych, stały kontakt z pracownikami prowadzącymi rodziny z problemami przemocy domowej, pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów, udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sosnowiec (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Gniezno (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie ewidencji, nauka księgowania w księdze przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Obsługa biura: urządzeń biurowych, przygotowywanie, wysyłanie i odbieranie poczty, wykonywanie bieżącyh prac biurowych: sprzedaz towaru, obsługa klientów w sklepieWYMAGANIA: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa komputera (pakiet Office)KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 535 735 154
KIC MACIEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO- USŁUGOWE "DEVA DEVA" - 2017-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
rozwożenie towarów na trasach międzynarodowych
MIROSŁAW KRÓL USŁUGI TRANSPORTOWE I AUTO-HANDEL - 2018-03-05 - Oświęcim (małopolskie)
prace administracyjno-biurowo-księgowe
MENADŻER mgr inż. Zdzisław Sadowski - 2017-03-16 - Łazy (śląskie)
Praca przy obróbce jelit naturalnych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Gostyń PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7-15.30 (w tym 30 min. przerwy niewliczonej w czas pracy).
MIFICAS Sp. z o. o. - 2018-07-10 - Gostyń (śląskie)
utrzymanie ruchu
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
ORGANIZOWANIE IMPREZ TURYSTYCZNYCH; SPRZEDAŻ OFERTY BIURA; OBSŁUGA REALIZACJI IMPREZY TURYSTYCZNEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Skierniewice (łódzkie)
Prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy z tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp., obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzależnione od godzin koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godz. w pięciodniowym tygodniu pracy. STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
REJESTROWANIE I EWIDENCJA PRZESYŁEK KANCELARYJNYCH W ELEKTRONICZNYM SYSTEMIE OBIEGU DOKUMENTÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH: FAKS, KSERO,EWIDENCJA, PZRYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skierniewice (łódzkie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Rejsztokiemie (podlaskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
PRACZKA
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dzienników ewidencyjnych wchodzacych i wychodzacych dokumentów jawnych,przygotowanie przesyłek pocztowych do instytucji nadrzednych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
REALIZACJA PROCESU PRODUKCJI, OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ, PRZERÓB ORAZ KONTROLA WZROKOWA WYPRODUKOWANEGO ELEMENTU, PAKOWANIE ELEMENTÓW ZGODNIE Z INST. PAKOWANIA
kontakt przez OHP - 2017-06-06 - Kielno (pomorskie)
Zapoznanie się zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa biura,- obsługa klientów skupu,- wystawianie dokumentów magazynowych ( faktur, WZ, PZ )Praca na czas określony 2 lataGodzina zakończenia pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: piotr.nowicki (at) polcopper.pl lub 600092706
Polcopper Sp. Zo.o. - 2018-09-27 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
magazynier z uprawnieniami na obsługę wózka widłowego , praca na terenie Sroczyna / Kiszkowo
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-04-01 - Kobylnica (wielkopolskie)
obsługa w zakresie biurowo-kancelaryjnym
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Białogard (zachodniopomorskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)