REFERENT DS. KADR Smolnik oferta pracy Zespół Placówek Resocjalizacyjnych Smolnik
Stanowisko: REFERENT DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac,naliczanie wynagrodzeń,zastępowanie w razie nieobecności, sporządzanie sprawozdań,sporządzanie miesiecznych rozliczen zbiorowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę, aneksów i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Smolnik (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych Smolnik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-820 Smolnik 22, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac,naliczanie wynagrodzeń,zastępowanie w razie nieobecności, sporządzanie sprawozdań,sporządzanie miesiecznych rozliczen zbiorowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę, aneksów i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smolnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leśna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,, znajomość systemów kadrowych oraz płac, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych Smolnik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
59-820 Smolnik 22, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - sekretariat (at) zprsmolnik.net.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Leśna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smolnik
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5869453a8c40d7b7122ae432bc645126
Podobne oferty pracy
j.w
Auto Forma - 2017-10-31 - Kawęczynek (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa wózka widłowego wysokiego składu.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i dodatarowywanie
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2018-05-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Przeróbki odzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraśnik (lubelskie)
gotówkowa/bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunku bankowego, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
staż na stanowsku referenta ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cieszyn (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, rejestr czasu pracy, praca w programie kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy, stoiska wędlin, dokładanie towaru na półki, przyjmowanie towaru, sprzątanie, inne zlecone
,,WM" Wojciech Matys - 2016-03-22 - Śródlesie (podlaskie)
związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
DOSTAWA TOWARU ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM DOSTAW, ROZLICZENIA GOTÓWKOWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-09 - Przecław (zachodniopomorskie)
montaz instalacji solarnych (praca na terenie woj.kujawsko-pomorskiego i ościennych)
PHU "DEALCOM" DAWID MICHALAK - 2017-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do niedzieli wedłu ustalonego grafiku (w tygodniu w godz. 12.00-22.00, w weekendy do 24.00). Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie + premia.
"BELLISSIMA" SPÓŁKA CYWILNA MARTA MOŚCIŃSKA DAMIAN MOŚCIŃSKI - 2016-02-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
-
VICOTEL Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Organizowanie imprez turystycznych, prowadzenie korespondencji mailowej w językach obcych, negocjacje z dostawcami usług i świadczeń turystycznych, realizacja polityki najwyższej jakości obsługi klienta, prowadzenie rozliczeń, praca w godz.9-17
ALMATUR Opole sp. z o. o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
czytanie i analiza rysunków roboczych, przygotowywanie mieszanek i zapraw, przygotowywanie pionowych ścian do okładania płytkami glazurowymi, okładanie ścian wklęsłych i wypukłych glazurą oraz witromozaiką, fugowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Pasek (mazowieckie)
Miejsce wykonywania pracy: Gryfice
Arkadiusz Tomasz Bednarek - AM-BUD - 2017-08-16 - Wrzosowo (zachodniopomorskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE ZDZISŁAW JANKOWSKI W SUWAŁKACH - 2016-10-24 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie/zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office-Excel). Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Sulęcin (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe; znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta we. i zew.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Gliwice (śląskie)
-
4. Regionalna Baza Logistyczna Skład w Krapkowicach - 2018-01-04 - Krapkowice (opolskie)
ochrona obiektów na terenie Torunia
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JAG" SP. Z O.O. - 2019-01-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- układanie sieci telekomunikacyjnej i energetycznej
ENTEL Adam Taroń - 2017-11-06 - Gałków Mały (łódzkie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
1)administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej,2)administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, VMware, XenServer działającymi w Urzędzie,3)pełnienie nadzoru nad wdrożonymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie,4)aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów informatycznych,5)nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień,6)prowadzenie ewidencji użytkowników systemu informatycznego,7)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,8)planowanie możliwości zaspokojenia potrzeb Urzędu w zakresie informatyki,9)opracowywanie koncepcji wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatycznych i techniki biurowej w Urzędzie,10)udział w pracach analityczno-projektowych dotyczących wdrażania rozwiązań informatycznych,11)opiniowanie projektów informatycznych,12)tworzenie zasad i opiniowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,13)prowadzenie doradztwa organizacyjno-informatycznego na rzecz wydziałów Urzędu,14)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów na dostarczanie internetu i dostawy sprzętu komputerowego stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,15)współpraca przy doborze projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działania Urzędu,16)uczestnictwo w konferencjach, sympozjach, pokazach oraz przy zakupie sprzętu informatycznego i teleinformatycznego,17)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,18)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługi nowoczesnych rozwiązań informatycznych,19)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-12-27 - Chełm (lubelskie)
naliczanie opłat za uzywanie lokali, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca na stanowisku referent w sekcji zamówień publicznych KPW.Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych.Sporządzanie planów zamówień i nadzór nad ich realizacją. Sporządzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych. Prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczących zamówień publicznych.Uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Komenda Portu Wojennego - 2019-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)