REFERENT DS KADR I P艁AC Z艂otoryja oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS KADR I P艁AC
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji do Pefron oraz GUS, rozliczanie um贸w cywilnoprawnych, rozliczanie zaj臋膰 komorniczych, przygotowywanie raport贸w i sprawozda艅 dotycz膮cych zatrudnienia i p艂ac
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Z艂otoryja, powiat: z艂otoryjski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji do Pefron oraz GUS, rozliczanie um贸w cywilnoprawnych, rozliczanie zaj臋膰 komorniczych, przygotowywanie raport贸w i sprawozda艅 dotycz膮cych zatrudnienia i p艂ac
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KADR I P艁AC
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Z艂otoryja
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: z艂otoryjski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2017
Data zako艅czenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Z艂otoryi
Adres pracodawcy:
al. Mi艂a 18, 59-500 Z艂otoryja, powiat: z艂otoryjski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wykszta艂cenie 艣rednie, prawo jazdy kat. B
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: z艂otoryjski
Gmina pracodawcy: Z艂otoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Z艂otoryja
Adres strony pracodawcy: www.renbut.pl
Ulica pracodawcy: al. Mi艂a
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: karta pracodawcy - G 499
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Z艂otoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2017
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy wa偶na do: 24.10.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 25.09.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w Czechach
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANO-MONTA呕OWE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-15 - Czechy (Czechy)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Poniatowo (mazowieckie)
Obs艂uga klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp贸艂ka jawna - 2016-01-28 - Ko艂o (wielkopolskie)
obs艂uga program贸w komputerowych kadrowych, przyjmowanie i nadawanie korespondencji firmy, rozliczanie czasu pracy pracownik贸w, kontrola wa偶no艣ci szkole艅 okresowych BHP i bada艅 lekarskich, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - 艁omianki (mazowieckie)
praca fizyczna, praca przy produkcji wyrob贸w spo偶ywczych, zapewnianie ci膮g艂o艣ci produkcji, pakowanie gotowych wyrob贸w, drobne prace magazynowe i porz膮dkowe, kontakt z zespo艂em ukrai艅skoj臋zycznym, uzupe艂nianie dokumentacji produkcji w j臋z. ukrai艅skim
Firma Bracia Urbanek Andrzej i Jacek Urbanek sp贸艂ka jawna - 2017-12-15 - 艁owicz (艂贸dzkie)
obsluga biura,sekretariatu zwi膮zane z obiegiem informacji i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Przem臋t (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
-Rozk艂adanie, dostarczanie materia艂贸w,- Czyszczenie i przygot. miejsc dla innych robotnik贸w,- Czynno艣ci pomocnicze tynkowanie i murowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych w Firmie.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Radom (mazowieckie)
referent ds. kadr i p艂ac
TAAP Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
wykonywanie prac na stanowisku barman - kelner
P.H.U." AG-MA" Augustyna Mandziej - 2016-01-25 - 艢wierad贸w-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,- obs艂uga klient贸w,- ewidencjonowanie zdarze艅 gospodarczych i ich ksi臋gowanie,- sporz膮dzanie wniosk贸w kredytowych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Krosno (podkarpackie)
SZLIFOWANIE ELEMENT脫W STALOWYCH
ZAUN- SYSTEM PIOTR 艁臉呕AK - 2018-02-21 - Gubin (lubuskie)
1.Sporz膮dzanie list p艂ac: wynagrodze艅 pracownik贸w, zasi艂k贸w chorobowych, opieku艅czych, macierzy艅skich, itp. 2.Naliczanie sk艂adek ZUS, sporz膮dzanie deklaracji oraz terminowe przekazywanie nale偶nych sk艂adek do ZUS. 3.Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sporz膮dzanie wymaganych deklaracji PIT, obliczanie oraz terminowe odprowadzanie podatk贸w do US. 4.Prowadzenie w programie P艂atnik ewidencji uprawnionych do 艣wiadcze艅 zdrowotnych i ubezpiecze艅 spo艂ecznych.5.Prowadzenie i realizacja prac z zakresu podatk贸w, sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne. 6.Prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dowod贸w ksi臋gowych i ich rejestracjaw urz膮dzeniach ksi臋gowych, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie.7.Ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych oraz rozliczanie p艂atno艣ci. 8.Prowadzenie pracowniczej kasy zapomogowo-po偶yczkowej. 9.Archiwizowanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych. 10.Prowadzenie kasy Nadle艣nictwa.11.Udzia艂 w szkoleniach, naradach, spotkaniach roboczych.12.Prowadzenie innych spraw zleconych przez g艂贸wnego ksi臋gowego.Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy, od poniedzia艂ku do pi膮tku, w godzinach 7:00 do 15:00, w biurze Nadle艣nictwa Kolbuszowa.
LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KOLBUSZOWA W 艢WIERCZOWIE - 2018-04-22 - 艢wiercz贸w (podkarpackie)
weryfikowanie poprawno艣ci i wystawiania faktur, skanowanie, wysy艂anie, opisywanie oraz archiwizowanie dokument贸w, weryfikowanie p艂atno艣ci dla podwykonawc贸w, wsp贸艂praca z podwykonawcami, sporz膮dzanie raport贸w.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie prac podleg艂ych mechanik贸w, nadz贸r nad terminowo艣ci膮 napraw pojazd贸w, obs艂uga klienta wed艂ug standard贸w firmy, kontrola jako艣ci
Przedsi臋biorstwo Handlowo Us艂ugoweAutocentrum Victoria Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Lubin (dolno艣l膮skie)
- organizowanie i nadzorowanie prazy Z.G.M.- analiza stanu zapas贸w - prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z gosp. materia艂ow膮 - zabezpieczenie materia艂贸w - prowadzenie post臋powa艅 zakupowych oraz ich realizacja- sporz膮dzanie informacji do sprawozdawczo艣ci statystycznej Sp贸艂ki
PKP CARGOTABOR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-18 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
- Obs艂uga klienta bankowego, - Kontakt telefoniczny z klientem, - Wprowadzanie danych do system贸w bankowych.miejsce pracy: PelplinKontakt: telefon 530-644-624; e-mail: barkaminska (at) gmail.com
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Pelplin (pomorskie)
- Obs艂uga Sekretariatu G艂贸wnego Sp贸艂ki. Odbieranie i wysy艂anie poczty tradycyjnej, elektronicznej i kurierskiej. 艁膮czenie rozm贸w. Prowadzenie kalendarza spotka艅. - Wynagrodzenie: 2200 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (od poniedzia艂ku do czwartku), 8:00-14:00 (pi膮tek). Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia. Znajomo艣膰 program贸w Microsoft Office. Wysoka kultura osobista. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie w stopniu podstawowym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: office (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-07-08 - Katowice (艣l膮skie)
Nadzorowanie prawid艂owego prowadzenia dziennik贸w korespondencji w Wydziale, ocena projekt贸w dokument贸w strategii dot. rozwoju transportu, programu rozwoju transportu oraz prognozy oddzia艂ywania na 艣rodowisko, zr贸wnowa偶onego planu rozwoju transportu, przygotowywanie projektu uchwa艂y okre艣laj膮cej przepisy porz膮dkowe oraz op艂aty pobierane przez Wydzia艂, przygotowywanie, koordynacja bada艅 wykorzystania publicznej komunikacji miejskiej oraz tworzenie na podstawie ich wynik贸w analiz, przygotowywanie, koordynacja bada艅 potrzeb przewozowych mieszka艅c贸w miasta Kalisz i gmin z kt贸rymi miasto Kalisz zawar艂o porozumienia mi臋dzygminne oraz tworzenie na podstawie ich wynik贸w analiz, przygotowywanie wniosk贸w przetargowych oraz projekt贸w um贸w dot. us艂ug i dostaw wykonywanych na potrzeby MZDiK, analiza raport贸w sprzedawanych przez operator贸w publicznego transportu zbiorowego, promowanie transportu zr贸wnowa偶onego i komunikacji miejskiej, udzielanie informacji petentom o sposobie za艂atwienia spraw realizowanych przez Wydzia艂 oraz o udzielanie informacji o realizowanym na terenie miasta Kalisza publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Miejskiej oraz zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta okre艣laj膮cych przepisy porz膮dkowe oraz op艂at dodatkowych stosowanych w komunikacji miejskiej, prowadzenie rejestru przewo偶onych pasa偶er贸w, jako艣ci us艂ug i innych danych odno艣nie komunikacji publicznej, prowadzenie spraw zwi膮zanych z organizacj膮, utrzymaniem oraz prawid艂owym wykorzystaniem dworc贸w i w臋z艂贸w przesiadkowych, kt贸re w zarz膮dzaniu posiada Wydzia艂, przeprowadzanie zleconych kontroli w zakresie jako艣ci us艂ug 艣wiadczonych przez operatora publicznego transportu zbiorowego, rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosk贸w dotycz膮cych komunikacji miejskiej, inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego.
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - 艢wiebodzin (lubuskie)
sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno- rachunkowym, ksi臋gowanie dokument贸w, archiwizacja dokument贸w
PPHU WAGAT sp.j. Wielog贸rscy - 2017-01-04 - W臋gr贸w (mazowieckie)
Zapoznanie si臋 ze struktur膮 i Regulaminem Organizacyjnym, Regulaminem Pracy, instrukcj膮 kancelaryjn膮 i archiwalna, obs艂uga korespondencji, archiwizacja dokument贸w, segregowanie i kompletowanie akt, zapoznanie si臋 z formularzami, drukami, deklaracjami i zeznaniami podatkowymi- nauka ich wype艂niania i ewidencjonowania, zapoznanie si臋 (obs艂uga) z systemami komputerowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
planowanie proces贸w produkcji w oparciu o zam贸wienia i prognozy, sporz膮dzanie i bie偶膮ce korygowanie tygodniowych plan贸w produkcji, monitorowanie i kontrola bie偶膮cych zam贸wie艅, pozyskiwanie i aktualizacja danych o mo偶liwo艣ciach produkcyjnych, sprawdzanie dost臋pno艣ci materia艂贸w i p贸艂produkt贸w, rozliczanie realizacji zleconych plan贸w produkcji, 艣cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y oraz z dzia艂em produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
-segregowanie dokument贸w, wprowadzanie faktur, przygotowanie dokument贸w do ksi臋gowania-obs艂uga system贸w komputerowych-bie偶膮ca pomoc pracy w dziale kadr i ksi臋gowo艣ci-wprowadzanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - 艢wiebodzin (lubuskie)
obs艂uga kadrowa pracownik贸w
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w 艁臋czycy - 2016-11-15 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Wykonywanie rysunk贸w 2D, system贸w okablowania dla przemys艂u samochodowego, wycena zmian technicznych system贸w okablowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
- Komunalny Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na wolne stanowisko urz臋dnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pe艂ne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczeg贸lno艣ci b臋dzie nale偶a艂o: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie rob贸t inwestycyjnych, remontowych, rozbi贸rkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jako艣ci wykonanych rob贸t i wbudowywanych wyrob贸w budowlanych. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych ulegaj膮-cych zakryciu lub zanikaj膮cych, uczestniczenie w pr贸bach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiar贸w ro-b贸t, ilo艣ci faktycznie wykonanych rob贸t, kontrolowanie rozlicze艅 budowy, potwierdzanie kosztorys贸w powyko-nawczych. Przygotowanie i udzia艂 w czynno艣ciach odbioru ko艅cowego gotowych obiekt贸w i przekazywanie ich do u偶ytkowania. Koordynowanie czynno艣ci na obiekcie, dla kt贸rego ustanowiono inspektor贸w nadzoru w zakresie r贸偶nych specjalno艣ci. W okresie gwarancji nadz贸r nad usuwaniem zg艂aszanych lub zauwa偶onych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zada艅. Sporz膮dzanie zakres贸w rob贸t, przedmiar贸w rob贸t, kosztorys贸w inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporz膮dzanie specyfikacji technicznych okre艣laj膮cych zakres i form臋 do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru rob贸t, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob贸t. Sporz膮dzanie program贸w funkcjonalno- u偶ytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporz膮dzanie opinii technicznych i zakres贸w rob贸t budowlanych w celu wyko-nania remont贸w i inwestycji dla budynk贸w mieszkalnych wielorodzinnych, u偶yteczno艣ci publicznej. Sporz膮dzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunk贸w koszt贸w wykonania rob贸t budowlanych. Sporz膮dzanie um贸w na wykonanie dokumentacji technicznej i nadz贸r nad ich realizacj膮. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporz膮dzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami post臋powania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urz臋dami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod wzgl臋dem technicznym, merytorycznym i formalnym projekt贸w technicznych, przedmiar贸w rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru rob贸t, dokonywanie ich odbior贸w i rozliczanie koszt贸w. Przygotowywanie wniosk贸w i kompletowanie dokument贸w koniecznych dla uzyskiwania pozwole艅 na budow臋/rozbi贸rk臋. Udzia艂 w wizjach organizowanych przez kom贸rki wewn臋trzne i jednostki zewn臋trzne, nadz贸r nad prowadzeniem spraw i ko-respondencj膮 z tym zwi膮zan膮. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotycz膮ce prowadzonych spraw. Udzia艂 w posiedzeniach i pracach Zak艂adowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pe艂ny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, odpowiedzialno艣ci i umiej臋tno艣ci pracy w zespole oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wska藕nik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Komunalnym Zak艂adzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi艂 mniej ni偶 6%.-Wynagrodzenie: 3650 z艂/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy - 1 umowa. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze techniczne,- uprawnienia budowlane bez ogranicze艅 do nadzorowania rob贸t budowlanych w specjalno艣ci konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni sta偶 pracy,- bardzo dobra znajomo艣膰 procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- bieg艂o艣膰 w sporz膮dzaniu przedmiar贸w rob贸t i kosztorys贸w inwestorskich,- bardzo dobra znajomo艣膰 Prawa Budowlanego wraz z rozporz膮dzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorz膮dowych z dnia 21.11.2008r. z p贸藕niejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielno艣膰 i umiej臋tno艣膰 post臋powania w kontaktach ze stronami,- umiej臋tno艣膰 redagowania pism,- komunikatywno艣膰, rzetelno艣膰, sumienno艣膰,- dobra organizacja pracy,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
KOMUNALNY ZAK艁AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (艣l膮skie)