REFERENT DS. KADR I PŁAC Straszyn oferta pracy Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorcówRozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracyWprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo - płacowymRozliczenia i sprawozdawczość wynikająca z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej (ZPChr)Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo - płacowychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSSporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płacAdministrowanie archiwum zakładowym
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Straszyn (pomorskie)
Pracodawca: Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boczna 4, 83-010 Straszyn, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorcówRozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracyWprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo - płacowymRozliczenia i sprawozdawczość wynikająca z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej (ZPChr)Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo - płacowychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSSporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płacAdministrowanie archiwum zakładowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Straszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie doświadczenie zawodowe, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość programu OPTIMA, MS Office, znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PFRON, GUS. Mile widziana osoba niepełnosprawna. Miejsce pracy oraz kontakt: Straszyn, ul. Boczna 4, kontakt: 506 046 211 lub kadry (at) komers.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Boczna 4, 83-010 Straszyn, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Straszyn
Ulica pracodawcy: Boczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.12.2017
Oferta pracy ważna do: 29.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
prowadzenie spraw personalnych, tworzenie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Białystok (podlaskie)
montaż standardowych lamp led; przygotowanie produktów-prototypów; montaż instalacji zgodnie z dokumentacją techniczną; lutowanie; lakierowanie elementów instalcji
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Głosków (mazowieckie)
opieka nad osobami starszymi
Dom Opieki Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Jenin (lubuskie)
Prace administracyjno-biurowe, rozliczanie zakupów, prowadzenie kart drogowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowych. Prowadzenie rejestrów VAT. Obsługa płac. Prowadzenie pełnej księgowości.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na czas określony ok. 22 m-ceMiejsce wykonywania pracy: OrnontowicePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Ornontowice (śląskie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
prace murarskie, tynkarskie, wykończeniowe
Artur Grzyb Baumart - 2016-05-18 - Łuków (lubelskie)
Produkcja jednostkowa w firmie z branzy lotniczej ( produkcja części zamiennych), praca na podstawie rysunku technicznego z użyciem przyżądów pomiarowych. Pracodawca oferuje dodatkowe nenefity np: darmową opiekę medyczną. Miejsce pracy: Wrocław ul. Bierutowska Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty przy ul. Swobodnej 3 50-088 Wrocłąw. Oferta pracy zgłoszona przez Agencję Pracy Tymczasowej.Oferta znajduje się w sali: F
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej,- przedkładanie pism do dekretacji,- przygotowanie pism do wysłania,- prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych,- obsługa sprzętu biurowego,- obsługa programu do elektronicznego obiegu dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
- czyszczenie i konserwacja form wtryskowych- przezbrojenie form wtryskowych- drobne naprawy- dbałość o stan techniczny, sprawność wyposażenia działu ślusarni
TOOLIP HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca stacjonarna, możliwość wyjazdu do klienta. Wysokość wynagrodzenia do celowo 3000 netto plus udział z zysków. Wymagane doświadczenie w branży sanitarno - hydraulicznej lub w podobnej branży, wykształcenie średnie. Cv proszę przesyłać na adres e-mail : piatek (at) agatrumia.pl
AGAT Tomasz Gołąbek - 2017-01-05 - Rumia (pomorskie)
Powadzenie obsługi administracyjnej działu szkoleń, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych klientów, obsługa klienta zewnętrznego, organizacja szkoleń i kursów, prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z wykładowcami.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów z rynku rosyjskiego, prowadzenie wstępnych konsultacji w języku rosyjskim, reklama firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Tarczyn (mazowieckie)
obsługa pracownków w zakresie nawiązania i rozwiązywania stosunku pracyprowadzenie dokumentacji kadrowej pracownikówStaż odbywać się będzie na Bielawach
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie kompozycji dekoracyjnych. wiazanki ślubne, komunijne. Florystyka funeralna. Dekoracje świąteczne. Aranżacja wnętrz, zieleń balkonowa. Obsługa klienta, kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Rumia (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Garczegorze (pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
- Współudział w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego i prognoz finansowych Spółki. Opracowywanie danych i informacji dla osób zarządzających. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Przygotowywanie danych finansowych na potrzeby sprawozdawczości GUS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o specjalności finanse, rachunkowość lub pokrewne. Minimum 3 miesięczny staż w dziedzinie controllingu, finansów lub księgowości. Doświadczenie w obsłudze dowolnego informatycznego systemu finansowo-księgowego, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Bieżąca obsługa spraw administracyjno-biurowych, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Segregacja,ewidencjonwanie i tworzenie zbiorów doumentacji Wprowadzanie faktur zakupowych do programu komputerowego Prowadzenie baz danych Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia rejestrowanie,wyrejestrowywanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS. Przygotowywanie sprawozdań do GUS, pism i innych dokumentów Sporządzanie umów, aneksów, wystawianie zaświadczeń dla pracowników Prowadzenie akt osobowych Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Dbałość o dobry wizerunek firmy.
Zakład Mechaniczny PUH "MEGPOL" Jan Pielech - 2018-06-29 - Chocianowiec (dolnośląskie)
Sporządzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymian międzynarodowych, Realizacja, koordynacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, Nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów międzynarodowych, Wyjazdy zagraniczne w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Białystok (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, rok doświadczenia w księgowości, bardzo dobra obsługa programów komputerowych, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie i kompletowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowych, przygotowanie danych do sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz innych sprawozdań
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2018-01-25 - Cieszków (dolnośląskie)
wystawianie druków o zatrudnieniu, wynagrodzeniu, uzgadnianie , sporządzanie i przesyłaniedo ZUS deklaracji rozliczeniowych, naliczanie PIT4
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kutno (łódzkie)
praca o charakterze biurowym
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2018-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad działalnością kancelarii, sporządzanie opinii prawnych, pism procesowych, kontakt z sądami, urzędami oraz klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)